Hola hola emberek
Ma egy kérést teljesítek, amit már réges régen meg kellett volna írnom, de sokáig húzódott, úgy hogy végül Bálintok és Valentinok névnapjának jeles alkalmából publisezem uwuBBianka13 volt azon szerencsés személy, aki megnyerte anno a kitalálósdit, így ez az x reader az ő kérésére készült uwu
Az egyenlőre maradjon titok, hogy kivel;)
Valamint boldogságos Valentin napot mindenkinek owo
Akik kapcsolatban vannak, remélem kihasználták ezt a szép napot és sok boldogságot nekik uwu❤️
Akik pedig egyedül vannak remélem nem csüggedtek, hisz mindannyian ugyan olyan értékes és csodálatos emberek vagyunk, és nagyon szeretlek mindannyiótokat uwu❤️Szóval nem is húzom tovább a szót így az érzelmi boost után xddd
Mindenkinek jó olvasást!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
A Valentin napról először mindenkinek a csöpögés és saját savanyú sorsa jut az eszébe, miszeint sosem kap semmit. De el sem tudnák képzelni, hogy milyen jól járnak ezzel, mivel te pontosan tudtad, hogy mennyire rossz ennek az ellenkezője. Regel amint realizáltad a dátumot, egyből el is vetettél minden plussz csinosítgatást, sminket meg egyéb csecsebecséket, mivel talán - de csak talán -, ha natúr képpel mész, akkor senki sem fog felismerni. Hát ez nem teljesen jött össze.
A suliba érve kedves szavakkal elöntve killódtál fel az osztálytermedig. Szingli barátnőiddel "Boldog függetlenség napját" kívángattatok egymásnak, váltottatok pár szót róla, hogy milyen szar az élet, és pár elvetemült fazon meg is dícsért, hogy ilyen szép vagy ma. Hát te egyeltalán nem érezted magad annak, de az emberek néha reálisabban látják a dolgokat, mint te magad;)
Főleg az olyan embereknél, mint te, akiknek smink sem kell, hogy ragyogjanak;)
Az osztályba felérve már jött is szembe az első szomorú meglepetés, méghozzá a padodon heverő Valentin napi levelek. Ez amolyan szokás volt a suliban, hogy aki akar névvel vagy névtelenül ír ilyen kis aranyos üzeneteket, és beledobja egy urnába. Valentin napján pedig a DÖKösök kiosztják ezeket, és mindenki együtt sírhat és nevethet, vagy éppen éghet a feje a meglepetéstől. Néhány normális jelzővel nem illethető ember pedig neked is küldött ilyeneket, így fáradtan rogytál le a padodba, hogy az elolvasásuk után minél előbb a táskádba dobáld őket, és majd suli után diszkréten megszabadulj tőlük az épület mögötti kukáknál. A többi lány kissé irigykedve figyelte, ahogy olvasgatod a piros papíron álló rövid "Szia, teccel, járunk?" meg "Szép a szemed, dugunk (répát a földbe)?" és ehhez hasonló üzeneteket. Ettől aztán dupla olyan jól érezted magadat.
Viszont miközben a kis lapokat forgattad a kezeid között, találtál egy egészen furcsát. Mármint nem csak azért volt fura, mert nem volt benne helyesírási hiba, vagy mert olvashatóan volt írva, hanem mert egy teljesen más jellegű üzenetet kaptál, egy ismeretlen embertől, aki nem írta rá a telefonszámától a méretein keresztül minden adatát.
"Tanítás után 14:30-kor várlak a tornaterem bejáratánál"
T
Meglepetten pislogva olvastad újra és újra a sorokat és a rövidítést, de fogalmad sem volt róla, hogy ki lehet, és mit akarhat. Jó, mondjuk a Valentin nap végett lett volna egy-két tipped, de a naívat játszva elvetetted azokat, mondván, hogy olyan csak a mesékben van. Meg ebben a történetben.
YOU ARE READING
𝗛𝗮𝗶𝗸𝘆𝘂𝘂!! 𝗙𝗶𝗰𝗶𝘁𝗼𝗻𝘀
RandomHEY HEY HEY! Eme csodálatos könyvben megtalálsz mindent, ami Haikyuu, úgy hogy kukkants be nyugodtan;) #2 in volleyball 2018. 12. 06. #1 in hq 2019. 05. 12.