🎈IT🎈(is Halloween uwu)

645 27 29
                                    

Oké, szóval volt egy laza két (és fél) hónapos kimaradásom, mert itt az iskola kezdés, új suli, új osztál, kellett egy kis idő hogy rendeződjenek a dolgok
De még így sincs minden a helyén xd

Szóval lehet, hogy még egy ideig ritkábban lesznek részek, de igyekszek mindig hozni valami finomságot nektek

Ha valaki kért tőlem one shotot/ x readert, akkor az írjon, mert teljesen elfelejtettem őket xdd

Valamint ha van új kérés dobáljatok csak meg vele, megpróbálom megírni xd

Na de, ma hoztam nektek egy Halloweeni speckó kiadást, ami az AZ című horrorfilm Haikyuu változata lesz uwu

Jó szórakozást hozzá, remélem tetszeni fog mindenkinek~

Jó szórakozást hozzá, remélem tetszeni fog mindenkinek~

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


WRITTEN BY
Yuki, the dancing clown~

ACTORS:

Bill - Iwaizumi Hajime
Georgie - Kageyama Tobio
Beverly - Yukie
Eddie - Shirabu Kenjirou
Richie - Futakuchi Kenji
Ben - Bokuto Koutaro
Mike - Kuroo Tetsuro
Stan - Kenma Kozume

KÉSZÜLT
A 10k megtekintés megbízásából
Köszönjük
uwu❤️

🎈🎈🎈

Egy esős délután Iwa-chan az asztala felett görnyedve hajtogatta nagybőszen kistesójának a papírhajót, hogy végre leszálljon róla.
- Onii-san, miért nem jössz velem röpizni? - kérdezte Tobio-cchi legörbült ajkakkal.
- Mert nem érek rá - indokolta meg egyszerűen a másik, majd Tobio kezébe nyomta a kis hajót. - Menj játssz ezzel, majd holnap röpizünk. Amúgy is esik az eső.
- Hát jó - indult meg kifelé lehajtott fejjel a fiatalabbik.
- És ne zaklasd a szomszédban retek fejet meg a picasso-hajút, mert így is utálnak - kiabált azért még utána Iwaizumi.

🎈🎈🎈

Tobio hajója természetesen beleesett a csatornába, mivel miközben utána futott meglátott egy röplabdát, és muszáj volt bevinnie az esőről, mivel fájt neki ázva-fázva látni a sportszert. Na igen, pchihológusnál is régen volt.

Szóval a kis hajó beleesett a csatornába, ő meg letérdelve a vízbe bámult utána, hátha valami csoda folytán visszajön. Vagy helyette meglát egy röplabdát.

- TOBIO-CCHI~ - jelent meg hirtelen egy pedofil, mire a kisfiú ijedten hátra ugrott. A hajó vagy a röplabda helyett, egy elcseszett arcú ember állt a csatornában, olyan fogakkal, mint aki téglát evett. - Szervusz Tobio-cchi~ - köszönt neki pedofilul vigyorogva. Tobionak volt annyi öntudata, hogy pedofilokkal nem állunk szóba, így szedte is a sátorfáját, hogy lelépjen.

𝗛𝗮𝗶𝗸𝘆𝘂𝘂!! 𝗙𝗶𝗰𝗶𝘁𝗼𝗻𝘀 Where stories live. Discover now