Hahaha, nem a második részét hoztam annak a cuccnak
Hanem egy Kuroo x readert
És gomen, de mostanában nem lesz rész, mivel meg akarom írni a The Crimes of the Troops második részét, meg jelenleg is a boldogság rózsaszín ködjében úszok, úgy hogy maximum valami értelmetlen cringe cuccot tudnék csak összehozni><De addig is jó olvasást mindenkinek!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
A Nekoma felső-középben az osztályotok mindig is az összetartó közösségéről volt híres így... ja nem, várj, az a másik osztály. A tietek a balhéiról volt híres, de ez most mindegy is. Szóval a balhés osztályotoknak egyik nap hál istennek csak 4 órája volt, viszont az emberek nagyrészének - az úgynevezett "kemény magnak" - még rengeteg ideje volt, mivel a klubbtevékenységükig bőven ráértek, tanulni meg tudod ki akart hazamenni.
Eme bizonyos keménymagba tartoztál te is, a röpi csapat menedzsere ként. Lévén, hogy ez volt az utolsó éved úgy döntöttél, hogy miért ne lóghatnál a barmokkal az edzésig, így ott maradtál velük az osztályban. Az egyik nagyokos osztálytársad, Józsi (Igen, valóban ez volt a neve, ne nevess) ki találta, hogy felelsz vagy merszezzetek. Mivel még ez is érdekfeszítőbbnek bizonyult, mint egymást dobálni különböző tárgyakkal, és háborús övezetté tenni az osztályt, mindenki belement.
Egészen addig jól is szórakoztatok, míg ez a bizonyos Józsi Kuroot nem választotta áldozatául. Na igen, a szeximacska-isten történetesen az osztálytársad volt, de azon kívűl, hogy szétszivattátok egymást, ugyan olyan hülye volt, mint a többi.
- Kuroo, felelsz vagy mersz? - kérdezte Józsi eszelős vigyorral.
- Áh, most nincs kedvem krétát enni, úgy hogy felelek - dőlt hátra a székén Kuroo, az előtte lévő szerencsétlenre utalva, akinek krétát kellett ennie. Bár azt mondta finom volt, és egy fél szivacsot is elfogyasztott mellé, ti azért nem mertétek kipróbálni ezt a gurmé finomságot.
- Akkor.... Jellemezd [T/N]t! - találta ki a roppant izgalmas feladatot, mire kérdőn Kuroo felé fordultál.
- Nos [T/N]..... Nagyszájú, önfejű, szerencsétlen, viszont kifejezetten aranyos volt, amikor előttem esett hasra a saját lábában...
- Nem inkább a bugyija volt aranyos? - röhögött fel a barom, akit másnap reggel rejtélyes módon egy kukában találtak meg "IDIÓTA VAGYOK" felirattal a homlokán....
- Úgy is mondhatjuk... - röhögött Kuroo is - De ha már itt tartunk, nem csak a bugyid aranyos.... - vigyorgott rád perverzül, amitől egyszerre tudtál volna kiugrani az ablakon, és tudtad volna Kuroot is kidobni rajta.
- Oké, akkor tudod én mit gondolok rólad? - kérdeztél vissza bosszút forralva. A többiek megérezték a balhészagot, így csak csendben figyeltek, és már is elkezdtek fogadásokat kötni, hogy reggel kinek az ágyában fogtok ébredni.
- Na mit? - dőlt hátra Kuroo idegesítően vigyorogva.
- Azt, hogy egy egoista, perverz seggfej vagy, aki csak a bugyik kukkolásáig jutott, mivel levarázsolni őket már nem tudja... - mondtad tettetett sajnálattal, mire mindenki Kuroo felé fordult röhögve, hogy erre mit fog lépni.
- Kétségbe vonod a képességeimet? - kérdezte Kuroo összehúzott szemekkel.
- Ami nincs azt nem lehet kétségbe vonni... - csóváltad meg a fejed lesajnálóan.
- Akkor mit szólnál, ha meggyőznélek ennek az ellenkezőjéről? - állt fel a helyéről. Mármint Kuroo a székről, legalábbis másról nem tudtál, hogy fel állt volna.... Ja de, az egyik osztálytársad kiment wcre...
- Nem vagy te Tom Cruise, hogy teljesítsd a lehetetlent... - álltál fel te is. Habár a szád volt akkora, mint Kurooé, magasságban csak a válláig értél, amitől elég hülyén nézett ki, ahogy egymással szemben álltatok, pár centire a másiktól, és neked ki kellett törnöd a nyakad, hogy felnézz rá.
- Igazad van. Én sokkal jobb vagyok nála... - mondta Kuroo magabiztosan, amit újabb röhögés követett, te pedig itt már láttad, hogy felejtős a dolog. Ezt a játszmát ő nyerte meg...
A roppant izgalmas felelsz vagy mersz után következett a röpi edzés, ami lényegében végig abból állt, ahogy Kuroo feltűnően elhitte magáról, hogy jól nézett ki, és ezt próbálta veled is elhitetni.
- Na mi van [T/N], bedurciztál, hogy beégettelek? - ment oda hozzád az edzés végén, mikor te történetesen a falnak döntötted a hátad karbatett kezekkel, a csapatkapitány pedig féloldalvást a falnak dőlva állt meg melletted. Csupán egy röpke pillantást vetettél rá, de annyi épp elég is volt az izzadt és tökéletes Kurooból, hogy enyhén zavarba jöjj.
- Nem durciztam be - fordítottad a fejed a másik irányba, és inkább a többieket nézted, miközben pakoltak.
- Aha, persze. Akkor gondolom még a bugyi levarázsolós kihívás is áll... - mondta perverzül vigyorogva, mire rákaptad a fejed.
- Mire készülsz? - kérdezted összehúzott szemekkel, mivel volt egy olyan senjtésed, hogy nem fogja annyiban hagyni.
- Majd meglátod. De ne tervezz semmit ma estére, és lehetőleg azt a cuki rózsaszín bugyit vedd fel... - indult meg a vállára vetve a törölközőjét.
- Biztos hogy nem, idióta! - mondtad neki vörös fejjel.
- Végül is mindegy, előbb-utóbb úgy is lekerül rólad - kacsintott hátra rád, s az egész csapat tökéletesen hallotta, amit mondott. Áh, nem haltál meg majd nem ott helyben, dehogy is.
Nos, végül is az estéd sokkal jobban alakult mint vártad, s azok is szerencsésnek momdhatták magukat, akik arra tippeltek, hogy Kuroo ágyában ébredtek....
DU LIEST GERADE
𝗛𝗮𝗶𝗸𝘆𝘂𝘂!! 𝗙𝗶𝗰𝗶𝘁𝗼𝗻𝘀
SonstigesHEY HEY HEY! Eme csodálatos könyvben megtalálsz mindent, ami Haikyuu, úgy hogy kukkants be nyugodtan;) #2 in volleyball 2018. 12. 06. #1 in hq 2019. 05. 12.