7. rész

3.7K 213 31
                                    

- Hát, nagyjából ennyi - meséltem el Carolnak a Skype-on, mire a kamerához ijesztően közel hajolva kezdte el vizslatni az arcomat.

- Szarul nézel ki. És nem csak úgy kívülről, hanem belülről is az árad.

- Na, kösz a bókot. Most erre mit mondjak? - nevettem fel kissé pszichopatán - Marha jól esik. Tudod minden álmom volt, hogy ezt még te is megjegye...

- Várj! - szakított félbe, és valamit nagyon elkezdett nézni a laptopján, majd holt sápadtra változott az arca, és hullaként közöltd velem, hogy azonnal menjek fel a suli honlapjára. Ja, meg hogy gáz van. Már megint. Óriási. Amint megpillantottam a szalagcímet, kinyomtam Carolt, aki kissé sértetten kezdett el üzenetekkel bombázni, de ezt akkor pont leszartam - már bocsánat, de tényleg - és lenémítottam a telefonomat.

A laptopon képernyőjén feketén-fehéren a következő szalagcím állt:

"Na, mi van Adam, megcsaltak?"

Hát, mit ne mondjak? Beszédes volt, az egyszer bitos. Alatta pedig ott volt a cikk. És a csókolózós képem az idegennel. Istenem, miért történt velem ez?

"A népszerű páros, Adam B. és Halsey C. tökéletesen kiegészítik egymást. Vagyis kiegészítették. Egészen a mai szilveszteri party-ig - amit természetesen Erik Gerhal házában tartottak, hol máshol? - mindenki úgy gondolta, rendíthetetlen és cukormázas, meg szerelemtől csöpögő kapcsolat az övék. Ó, hogy mekkorát tévedhetett mindenki... - kezdtem el némán olvasni a sorokat - A szerelmes tinipár együtt érkezett ugyan a bulira, de a távozásra már egyértelműen külön került a sor. Halsey C.-t ugyanis egy idegen fiúval látták khm... összemelegedni, azonban arról nincsenek pontos forrásaink, hogy akkor Adam és Halsey együtt voltak-e még, amikor a kép készült. Nos, akár igen, akár nem, ez akkor is felvet némi problémát. Amennyiben szakítottak elég gáz, hogy Halsey már pár órával - vagy perccel, ki tudja? - egy másik srác szájában és ágyában köt ki. Viszont ha a szakítás csak utána történt meg, akkor Halsey nemes egyszerűséggel megcsalta szerelmét. Vagy vajon Adam még szende álmokban ringatja magát, és csak a cikkből fog értesülni a történtekről? Halsey és Adam vajon már szakítottak, vagy csak ez után fognak? Vajon ki lehet a titokzatos srác?

Cikkünk hamarosan frissül! Ne maradj le a legújabb információkról!"

- Mi a... - suttogtam magam elé idegesen, és legszívesebben az egész rohadt cikket, a rohadt írójával elküldtem volna a rohadt anyjába, oda.

Azonnal visszahívtam Carolt, aki először fel se vette, amit csodáltam is. Másodszorra, pont mielőtt kinyomtam volna, megjelent a képernyőmön, és vörösre sírt szemmel nézett vissza rám.

- Úristen mi van veled? Mi... mi történt? - utaltam az ábrázatára.

- Utállak. Tiszta szívemből gyűlöllek téged Halsey Elizabeth Clark. Hogy tehetted? Hogy? - zokogott fel újra artikulálatlanul.

- Mit... Mit csináltam? - ijedtem meg, és a vér is kifutott az arcomból.

- Smároltál a kibaszott pasimmal, azt csináltad! Aki állítólag kibaszottul szeret engem, de én jelen pillanatban csak jól átbaszva érzem magam! - ordibált, majd dühösen megvillant a szeme, és kinyomott.

Azonnal vissza hívtam, de a laptopom már csak ennyit írt ki:

"A felhasználó letiltott téged. Mostantól visszaállításig sem hívást nem tudsz kezdeményezni, sem üzenetet nem tudsz küldeni"

- A francba! A kurva életbe - vágtam magam hasra, és kitört belőlem a zokogás.

Mindenhol csekkoltam Carolt, de letiltott és kikövetett. Amikor felhívtam telefonom, csak egy nem túl kedves női hang közölte velem, hogy "A hívott szám nem elérhető. Amint elérhetővé válik, kapcsoljuk. Próbálja újra később", úgyhogy ez sem jött be. Carol látni sem akart, Adam látni sem akart, és egyébként én se nagyon akartam látni magamat.

Már megint összehullott az életem. Pillanatok alatt. És akkor még nem is beszéltem Adam-mel. Pedig az még hátra volt.

Idegesen a telefonom felé nyúltam, ugyanis sikeresen felkeltem a csipogásra. A feladó Adam volt, amit nem pontosan értettem, de azért megnyitottam a Messengert.

"Gyere le a ház elé. Sürgős"

Rövid, tömör és lényegre törő volt az üzenete. Meg olyan hatást keltett, mintha nem szívesen küldte volna el még ezt sem.

Hamar lerobogtam a lépcsőn, magamra kaptam a kabátom, majd futva ellenőriztem magam a tükörben. Kapkodva felkontyolt, csomós haj, szétfolyt smink, vöröslő, dagadt szemek és a mosoly, meg a jókedv teljes hiánya. Hát igen, pont úgy néztem ki, mint valaki, akin átment az úthenger. Vagy egy hadsereg. Vagy valami ilyesmi.

Csörömpölve felkaptam a kulcsot, és kitártam az ajtót.

- Szia - köszöntem neki, de még választ se kaptam - Ne jössz be?

- Nem. Csak azért jöttem, mert... - akadt meg egy pillanatra - szeretném visszakérni a pulcsimat. Amit itt hagytam neked. Khm... igen.

- Oh, persze, egy pillanat - motyogtam, és lehoztam a szobámból. Mielőtt kimentem volna az ajtón, még egy mélyet szippantottam bele. Még Adam illata volt. Ismét könnyek gyűltek a szemembe, de kapkodva letöröltem őket, mert most még nincs itt az ideje a sírásnak. Előbb beszélnem kell Adam-mel. A pulcsi csak ürügy, és ezt ő is pontosan tudta, hogy nem fogom bevenni.

Nagy levegőt vettem, és kezébe nyomtam. Már nyitnám a számat, amikor közbe vágott.

- Nem Halsey. Ne mondj semmit. Nem akarom, hogy mondj.

- De...

- Nem! - vágott most már a szavamba dühösen - Nem érdekel. Ezt nem fogod tudni kimagyarázni. Sehogy.

- De a srác mászott rám, és semmire sem emlékszem...

- Nem érdekel, érted? Nem érdekel. Megcsaltál baszki! - üvöltötte a fejemnek, mire kínosan lesütöttem a szemem, és nem tudtam még csak megszólalni sem. Ez úgy, ahogy volt talált, süllyedt.

- Kérlek...

- Vigyázz magadra Halsey. És ne csinálj hülyeséget. És... hagyjuk - legyintetr inkább. Elindult a járdán, én pedig némán figyeltem minden léptét.

- Szeretlek, és tudod baromira fogsz hiányozni! Mert az egész életem semmit se ér nélküled! - ordítottam utána, és tudom, pontosan tudom, hogy hallotta, mégsem fordult meg, hanem ment tovább egyenesen, és vissza se pillantva szó szerint kisétált az életemből.

Gyűlöltem miatta? Persze. Igazat adtam neki? Naná.

Hű... a legutóbbi fejezet óta közel megduplázodott a vote-ok száma. Köszönöm szépen, illetve a megtekintések is már 700 felett járnak bőven. Köszönöm az aranyos kommenteket is, mindig mosolyt csalnak az arcomra, akár a legrosszabb nap után is.❤

Love, Rose

U.i.:(némi önreklám következik) Elkezdtem még egy történetet. A címe Rózsák Illata. Az a történet egyenlőre még lassan fog frissülni, hogy foglalkozhassak ezzel a sztorival, de mindkettőbe igyekszem minél hamarabb hozni a részeket.

Someone | ✓Where stories live. Discover now