12. rész

3.2K 158 20
                                    

Lassan ballagtam haza felé, a fejemben gondolataimmal, a fülemben fülhallgatóval. Épp befejeződött egy szám, majd elindult a következő. Már az első akkordokból sikeresen felismertem, a szememet azonnal könnyek csípték, és meg kellett állnom, hogy neki dőlhessek egy fának. Ott az utcán jöttem rá, higy egy hónap után még mindig nem dolgoztam fel mindazt, ami történt. És hogy mindezt mi váltotta ki belőlem? A szám, ami ezer decibellel ordított a fülemben, nem más mint amire utoljára táncoltunk. Még mielőtt minden el csesződött volna.

Finoman rám mosolyog, majd hirtelen magához vonva húz a táncparkett felé. Ellenkezhetnék, de tudom hogy végül úgy is meggyőzne, így inkább hagyom, hogy vezessen. A diszkózene lelassul, helyette megszólal az egyik kedvenc számom, mire felsikítok, és a csípőm önálló életre kelve kezd el ringani a lágy ütemre.

- 'Cause I love you for infinity! - üvöltöm, miközben csábos mosoly van ajkaimon, és közelebb hajolok Adamhez.

- Bizony, ez a mi végtelen szerelmünk - csókol meg lágyan.

Bárcsak igaza lett volna. Bárcsak lenne még egyáltalán olyan, hogy mi. A könnyeim záporként folytak végig az arcomon, a szívem őrült tempóban dobogott, én pedig káromkodva zokogtam.

- Hé! Jól vagy? - hallottam egy aggódó hangot a hátam mögül, mire óvatosan megfordultam, és csak egy fejrázással jeleztem, hogy nem, majd a nyakába borultam.

- Te reszketsz - vont magához még közelebb Luke, Adam egyik haverja. Csak egy egyszerű ölelés, mégis olyan jól esett, hogy elmondani sem tudom. A könnyeim lassan elapadtak, én pedig lassan el húzódtam - Mire gondoltál? - majd miután meghallotta az üvöltő zenét, és hogy mit is hallgatok, inkább meg sem szólalt, csak szomorúan rám pillantott.

- Lehetne hogy... ezt nem mondod meg senkinek?

- Persze. Nem mondok neki semmit nyugi.

- Köszönöm - suttogtam neki, majd egy leheletnyi puszit hintettem az arcára - Most mennem kell - válaszát meg sem várva robogtam el, a zsebemből kikaptam a cigis dobozom, majd előhalásztam az öngyújtóm, és nagyot szippantottam a kellemes aromából. Apa és Abbe sem nem igazán örültek, mikor megtalálták a zsebemben a Marlboro-s dobozt, de végül belenyugodtak,  és engedélyezték, hogy időnként elszívjak egy-egy szállal.

Elszívtam a csikket, majd a földre dobva halásztam elő a kulcsaimat. Benyitorram a házba, de látszólag senki sincs itthon, így voltaképp magamnak köszöntem. Felrobogtam a lépcsőn, és a benyitottam a komor, sötét szobámba, ahol végre az lehettem, aki vagyok. Nem kellett megjátszanom, hogy erős vagyok.

Benyomtam a laptopomat, és éppen neki állnék a következő Stranger Things résznek, mikor felvillant a telefonom, és jelzett a Messenger, hogy üzenetem érkezett. Egy pillanat erejéig furán bámultam a feladóra, majd gyorsan megnyitotam az üzenetet.

Carol: Azonnal menj fel a suliújság honlapjára! És előtte vegyél be nyugtatót, mert szerintem szívinfarktust meg agyvérést fogsz kapni, vagy minimum szarrá vered a cikk íróját :/

A laptopomba bepötyögtem a címet, és pillanatok alatt megtaláltam, amit keresek. Már a címből sem következtettem túl sok jóra, és akkor a java még hátra volt.

"Breaking News!

Halsey Clark, te heartbreaker!

Halsey Clark és Adam Bowman hirtelen jött szakításának hírét még most sem tudtuk teljesen felfogni. A továbbra is teljes homály fedte rejtély, úgy tűnik megoldódni látszik. Az iskola legbiztosabbnak látszó párja egy hónapja furcsa körülmények között bontotta fel kapcsolatát. A legtöbb tanuló azóta is csak találgatja, hogy mégis mi történhetett, ám ma egy leleményes olvasónak köszönhetően, aki épp jó helyen volt, jó időben, talán lehull a lepel a valódi okról. A neve elhallgatását kérő személy egy e-mail-t továbbított hozzánk, illetve csatolt fájlként a lent található két képet. Szó szerint idézem:

"Szörnyen nagyot csalódtam Halsey-ben. Egyszerűen képtelen vagyok elhinni, hogy alig egy hónappal a szakításuk után már egy másik srácot ölelget. Mélységesen elszomorít a viselkedése, és én többet vártam volna tőle. Ez is bizonyítja, hogy annyira még sem dúlhatott köztük a láv Adammel." - írta az e-mailben a tanulónk.

Sajnos sem Adam Bowman-t, sem Halsey Clark-ot nem sikerült elérnünk az üggyel kapcsolatban. A helyzet tisztázása érdekében, aki nem értené a képeket, elárulom, hogy rajta Halsey Clark, és Luke Johnson látható, amint épp igen érzelmekkel túlfűtötten ölelkeznek. A másik képen Halsey Clark csókot nyom Luke Johnson arcára. A szemtanúnk szerint Clark és Johnson kéz a kézben távoztak a helyszínről.

Ez Clark részéről elég nagy szívtelenség, így rendesen kitolt Bowmannel. Ráadásul Johnson Bowman baráti köréhez tartozik, tehát elviekben ez könnyen feszültséget generálhat a két fiatal között. Hogy mik ki nem derülnek...
Cikkünk folyamatosan frissül!
Ne feledd, mindig légy online, hogy azonnal értesítgessünk legújabb információinkról.

A cikket írta: Emmet Hellbrook"

Na basszus... Még pont ez hiányzott.

Someone | ✓Where stories live. Discover now