Önemli Duyuru!

96 5 0
                                    

Heyy! Selamlar olsunn EC ailem benimm! Ne sıcak bir giriş oldu ama :') Bölüm değil fakat bölümü biraz sonra yazmaya başlayacağım yani gün içerisinde gelir. Buraya geliş amacım yeni gelecek bölümün 'Sezon Finali' olması. Evet aranızda üzülenler hatta belki de bu duruma sevinenler olacaktır ki bu cidden en azından benim açımdan büyük çöküntü bir durum. Hayalimdeki sezon finalini ilk hikayem için böyle hayal etmemiştim. Beğeni ve bölümlere, özellikle son bölümlere gelen yorumlardan pek memnun sayılmam ve hikayeye karşı bir hevesimin bu süre çerisinde tükendiğini hissedebiliyorum. Belki de bu yüzden son bölümleri içime sinmeden yazdım. Her zaman söylediğim gibi ama tüm bunlar sizin elinizdeydi ve sizde bunu seçtiniz. Kızgınlığım yok ama kırınlığım fazla. Çünkü ilk hikayem olduğu için emeğim büyük buna. Hikaye yazanlar ya da belki okuyanlar bile bu durumumu anlayabilirler umarım. Neden final değil diye soracak olursanız, hikayenin ilerisi çoktan planlandı ve tansiyonun yükseleceği sırada sezon finali yapmak istedim. Bunun sadece beğeni+yorumlarla bir ilgisi olduğunu lütfen düşünmeyin. Mesaj panomda bir şey paylaşmıştım zahmet edip okuyanlar biliyordur belki, okullar açılmadan elimdeki hikayelerime sezon finali zaten gelecekti. Ama erken mi geç mi bunun sizin belirleyeceğinizi yazmıştım ve öyle de oldu. Neyse pek fazla söze gerek yok değil mi? Beğendiğiniz ve merakla bekleyeceğiniz bir sezon finali olur umarım.

Belki de üstte yazdığım yazıyı okumaya üşenenler olacak. Bari bunu okuyun. Sezon Finaline gidiyor hikaye, haberiniz olsun. Bu arada yandaki afişcimm cicimm içinnn çooook thankslerr!! Bir afişte bölümde gelecek. @haroldbiebs_15 çoooooooook sevgiler afişler için! Bu duyuru senindir güzellik ;) Bu arada fanfic dışı olan hikayeme bir göz atarsınızda sevinirim :33 Bayyy!

Entrained ColorsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin