7- I Don't Care!

219 15 0
                                    

Merhabalar! Uzun bir uyku ve umarım uzun bir bölüm olmuştur. Bölümün keyfini çıkarın ve yeni karakterimize merhaba deyin ajhhd Kesinlikle seveceğinizden eminim karakteri. Biraz geç geldi bunun için üzgünüm ama elimden geldiğince uzun tutmaya çalıştım. Gidin ve okuyun! Oy ve yorumları lütfen ihmal etmeyin görüşleriniz gerçekten önemli ve burada bir emek var. Anlayışla karşılayacağınızı umuyorum.

KEYİFLİ OKUMALAR!xXx

''O halde göster bunu Venetta.'' dedi, meydan okurcasına.

Ellerini kağıdın üzerinden çekmiş, gözlerini bana dikmişti.

''Benimde bir iradem var öyle değil mi ? Ve ben bu iradeyi sana kanıtlamak zorunda değilim.'' diyerek kalkmaya yeltendim ama ayağımı fazla zorlamıştım ki yere geri çakıldım. Niall sırıtarak,

''Bundan bile korkuyorsun. Benden korkuyorsun, herhangi bir sesten korkuyorsun. Söylesene Venetta korkmadığın birşey var mı bu hayatta ?'' ondan korkmuyordum, yani bazen.Ama şuan aynı şeyi düşünemeyeceğim. Gözleri normal bakmıyordu çünkü.

''Korktuğum yok. Sadece buna mecbur değilim diyorum.'' dedim ve gözlerimi ayağıma diktim. Fena haldeydi lanet olsun. Soyulmuş ve kanadığından dolayı çirkin görünüyordu.

''Sana benden korkmadığını kanıtlama fırsatı tanıyorum. Bence bir daha ele geçmeyecek bir fırsat bu güzelim.'' güzelim dediği her cümlesinden sonra kalbimde tanıyamladığım kelebekler oluşuyordu.Heyecanlanıyordum işte fakat gözleriyle alay ettiği apaçık belliydi. Ama aslında düşününce iyi bir fikirmiş gibi geliyordu. Sadece şu un benzeri şeyi burnuma götürüp koklayacaktım. Basit birşey bu. Bunu yaptıkta sonra karşısına dikilip bu defa onunla alay eden ben olacaktım.

''Peki tamam. Kabul ediyorum.'' dedim bakışlarımı ayağımdan ayırıp irislerine dikerek. Bir an gözlerinden bir parıltı geçtiğine şahit oldum.Ama öyle hızlı sönmüştü ki.

''Tamam, şovu başlatalım öyleyse.'' dedi sabırsızca.

Nasıl yapacaktım en ufak bir fikrim yoktu. Zihnimi okumuş gibi,

''Yaklaş buraya. Kafanı kağıda yerleştir ve gevşemeye çalış. Bunun sonu ikimizin çıkarına olacak güzelim.'' dedi emir verir gibi ama sesi sert değildi ve hala sabırsızlandığını hissedebiliyordum.

Yanında duran küçük bir poşetten aynı şeyi çıkardı ve kağıda döktü. 

''Bu kartla tozu burnuna göre ayarla sonra yavaş bir şekilde içine çekmeye çalış. Yavaş olmasına dikkat et. Zararlı çıkarsın bak.''

elime az önce kullandığı kartı tutuşturdu. Yapabilirdim kolay birşeye benziyor. 

''Sigarada içmemişsindir sen şimdi.'' dedi kendince söylenerek. 

Kağıt biraz bana uzakta durduğu için yanıma yaklaştırdı. Dediklerini yapmaya başlayarak elime tutuşturduğu kartı düzelttim ve burnuma göre bir miktarı önüme dizdim.Kafamı kağıda yaklaştırmaya başladım. Saçlarım açık olduğu için Niall elleriyle toparlayarak sol omuzuma yolladı. Eğildiğim sırada tuhaf bir koku doldurdu burnumu. Korkmamalıyım. Hayır bunu ona kanıtlayacaktım.

''Hadi Venetta fazla zamanımız yok. Yavaş çekmeye özen göster.'' diye uyarıda bulundu.

Yavaş ol, yavaş ol. Tanrım! Keşke en azından bir sigara içseydim. Şuan çoktan bitirmiş olabilirdim.

Entrained ColorsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin