25.

469 19 6
                                    

Trzymając się za ręce doszli do budynku w którym za chwilę miały się zacząć zajęcia taneczne Jimina i instrumentalne Yoongiego.
Po wejściu na teren szkoły Min pożegnał młodszego buziakiem i ruszył w stronę drzwi.

Jimin strasznie nie chciał tam wchodzić. Przez przerwę świąteczną oraz długą nieobecność nie wiedział czego ma się spodziewać po wejściu do budynku.

'wszyscy zobaczą jak przytyłeś'

Ostatecznie chłopak ruszył w stronę drzwi, a potem do sali tanecznej. Jego oczy spotykały się z tymi innych osób. Nienawiść, strach, ból. Te emocje niszczyły go od środka, gdy doszedł do odpowiedniego miejsca.
Usiadł na ławce i spojrzał na ekran telefonu. 10.25, jeszcze 5 minut do przyjścia trenera.

- Ooo hej Jimin dawno cię nie było - powiedział Jungkook siadajac obok niego

- Hej - odpowiedział ciągle patrząc w telefon

- Słyszałem plotki... - zaczął - Chodzisz z Yoongim?

Jimin zachłysnął się powietrzem. Bał sie tego pytania tak bardzo jak wyznania, że cierpi na zaburzenia odżywiania.
Nie lubił być w centrum uwagi, a właśnie to ufundował mu związek z Minem.

- Może... - powiedział niepewnie

- No spoko. Ja tam nic nie mam do homo. W końcu też chodzę z chłopakiem

- Naprawdę?!

- Serio nie słyszałeś?! Myślałem, że plotki dojdą wszędzie. Przez ostatnie miesiące było o tym głośno.

Park był poruszony tą wiadomością. Przez swoje własne problemy nie znajdował czasu na życie jego kolegów z grupy tanecznej. Siedział zamknięty w swoim umyśle nie dopuszczając do niego wiadomości, że takie rzeczy dzieją się wokół jego osoby.

- Mogę zapytać z kim? - zapytał po chwili ciszy

- Z Tae!!!! - krzyknął, a zamiast jego oczu pojawiły się serduszka

●○●

Po zajęciach Jimin czekał na Yoongiego przed szkołą. Pomimo wczesnej godziny nie chciał sam wracać do mieszkania. Wiedział, że jeśli by tak zrobił Ana pochłonęłaby go całego.
Oparty o murek budynku patrzył w telefon oglądając zdjęcia chudych dziewczyn i chłopaków.

- Co tam oglądasz Jimini? - spytał Yoongi zapinając zimową kurtkę

- Aaa nic takiego - rzucił szybko chowając telefon do kieszeni

Starszy dyskretnie spojrzał na świecący się ekran, a to co tam zobaczył strasznie go zszokowało. Zdjęcia wychudzonych dziewczyn z pociętą czerwoną skórą. Złapał chłopaka za ramię i spojrzał w jego pusty wzrok.

- Jimin ja wiem, że... chcesz być chudy ale nie oglądaj tego... Proszę

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Nov 21, 2018 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Anorexia / yoonminOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz