Suoranainen raivo tuntuu täyttävän koko kroppani punaisella tulellaan. Olen niin vihainen, että tunnen olevani räjähdyspisteessä. Aivan kuin raivo olisikin pommi lähtölaskennassa.
Julia kertoi minulle juuri haparoiden, mitä Halloweenina tapahtui. Hän ei halunnut aluksi kertoa mitään, kuten ei aiemminkaan. Tapahtuneesta oli jo useita kuukausia. Mutta nyt viimein pusersin tiedon ulos siskostani kärsivällisillä kysymyksillä, sillä olen huomannut Julian muuttuneen tapahtuman myötä entistä sulkeutuneemmaksi ja jotenkin säikyksi. Pian tarina vyöryikin lumivyöryn tavoin korvieni tavoitettaviin kysymysteni saattelemana.
Kaikki alkoi ja päättyi Darreniin. Koko nimikin aiheuttaa minulle raivon uudelleen puhkeamista, tunnen kuinka se pyyhkäisee ylitseni saattaen minut taisteluvalmiuteen. En haluaisi enää kuullakaan koko ihmisestä, en puhua hänestä nimellään. Jos vain voisin unohtaa koko nimenkin. Mutta valitettavasti kaiken jälkeen mies on varmistanut paikkansa, pysyvän sellaisen, muistissani.
Juliaa pelotti kertoa tarina, aivan kuin hän olisi pelännyt jotakin. Ehkä seuraamuksia kertomisesta. Mutta ei kukaan hänen peräänsä olisi mennyt, vaan sen limanuljaskan. Ja minä takaan sen, että jos tuo kauhea mies tulee etsimään siskoni ja aiheuttamaan lisää hankaluuksia, otan ensimmäisenä yhteyttä poliisiin.
Varmasti sisareni mieleen tuli kaikki ne ikävät muistot kertoessaan minulle, ne muistot, jotka hän oli niin nopeasti ja urheasti yrittänyt piilottaa mielestään. Hän ei ollut halunnut muistaa. Ja nyt sitten joutui palauttamaan kaiken ikävyyden takaisin mieleensä.Kaikki oli alkanut saapumisestamme juhliin Zaynin ja Perrien luokse.
Minä olin lähinnä ollut kiinnostunut tapaamaan ystäviäni, tanssimaan Liamin kanssa ja niin edelleen. Julia taas oli päätynyt Darrenin kylkeen juttelemaan, he olivat tainneet tanssiakin. Julialla oli ollut hauskaa. Sitten minä olin häirinnyt kaksikkoa, kysellyt oliko pikkusiskoni varovainen, tiesikö häntä vanhempi mies sisareni olevan vielä niin kovin nuori, vaikkakin täysi-ikäinen. Sen jälkeen olimme eronneet kylmissä väleissä sisareni kanssa.
Julia oli tosiaan kaulaillut mustahiuksisen miekkosen kanssa enemmänkin, molemmat olivat olleet alkoholin vaikutuksenkin alaisina. Alkuillasta molemmilla oli ollut niin sanotusti hyvä meno päällä ja he olivat jutelleet ihan kepeitä juttuja, kommentoineet muita Zaynin halloween-juhlien vieraita ja niin edelleen. Tutustuneet jossain määrin.
Niin sanotun riitamme jälkeen kaksikon tilanne oli muuttunut. Julia oli suudellut Darrenin kanssa pitkään. He olivat selvästi olleet kiinnostuneet toisistaan juhlien alusta lähtien. Mutta.Sisätiloista he olivat siirtyneet ulos, etupihalle, josta löysimmekin sisareni kirkumasta. Kaksikko oli jatkanut suutelua, kunnes Julia oli halunnut lopettaa koko jutun. Darren oli ollut kuulemma kiva tyyppi, mutta ei mitenkään oikea hänelle, että se olisi ollut muuta kuin kepeää yhden illan säätöä. Ja ehkä sisareni oli halunnut niin sanotusti kapinoidakin sanojani vastaan, osoittaa, ettei ollut mikään typerä vasta juuri aikuisuuden saavuttanut tyttönen, hän myönsi vaikeana.
Tilanne oli totisesti eskaloitunut kaksikon välillä, sillä Julia oli toistuvasti sanonut Darrenille, ettei tilanne tulisi menemään pidemmälle. Ei hän halunnut harrastaa seksiä jonkun tuntemattoman kanssa jossain pihalla alkoholipäissään. Darren ei ollut uskonut useita kieltoja, vaan hän oli jatkanut sisareni suutelua ja lääppinyt esimerkiksi takamusta. Julia oli työntänyt miestä kauemmaksi itsestään, mutta ei ollut onnistunut. Toinen oli ollut paljon voimakkaampi.
Tässä vaiheessa kertomusta huomasin, kuinka sisareni miltei kiemurteli sohvalla, kun ei halunnut kertoa tarinaa loppuun. Hän varmasti arvasi reaktioni, mutta halusin yrittää pysyä rauhallisena, vain hänen tähtensä.Kaikki oli päättynyt siihen, kun Darren oli yrittänyt ilmeisesti ottaa Julian vaatetta vähemmäksi. Siinä vaiheessa punahiuksinen oli vasta uskaltanut kiljua, ja se oli tepsinyt. Julia oli vihdoin saanut tuon iilimadon irti itsestään. Darren oli häipynyt paikalta, toivottavasti ikiajoiksi. Ja Julia pääsi vihdoin sisälle rauhoittumaan.
DU LIEST GERADE
There Is This One Guy || L.P.
Fanfiction"Do you believe in love at the first sight?" Kaksi nuorta, toinen Wolverhamptonin kasvatti, toinen Lontoon, törmäävät toisiinsa kesäisenä päivänä. He päättävät katsoa, mihin epätavallinen kohtaaminen johtaa. Ficin kansi on @ missamy_ :n käsialaa! :)