မခ်စ္ဖူးမေျပာပါနဲ႔(37)(Z+U)

1.9K 170 38
                                    

“ေကာ္ဖီေသာက္ပါဦး..."

ေဒါက္တာ့အေရွ႕ ေကာ္ဖီပန္းကန္ခ်ေပးရင္း ေဒါက္တာႏွင့္ မ်က္ႏွာခ်င္းဆုိင္ထိုင္ခံုမွာ သူမ ၀င္ထိုင္လိုက္ပါတယ္...

“အရင္တုန္းကအတိုင္း ေကာ္ဖီခါးခါးပဲ ေဖ်ာ္ခ့ဲတယ္ေနာ္...! မေတြ႕ရတ့ဲႏွစ္ေတြမွာ ေဒါက္တာ့ အၾကိဳက္ေတြ မေျပာင္းေလာက္ဘူးထင္ပါရဲ႕..."

“အဟင္း...! မင္းက ကိုယ့္အၾကိဳက္ကို မွတ္မိေနေသးသားပဲ! ေက်းဇူးတင္ပါတယ္...! Kim Xiumin! မင္းေျပာသလို ကိုယ့္အၾကိဳက္ေတြ မေျပာင္းလဲေသးပါဘူး...အၾကိဳက္ေတြ မေျပာင္းလဲသလို မင္းအေပၚမွာထားတ့ဲ ကိုယ့္ခံစားခ်က္ေတြကလည္း အရင္အတိုင္း မေျပာင္းလဲဘူး...ကိုယ္မင္းကို ခ်စ္ေနတုန္းပဲ Xiu"

ေတြ႕ေတြ႕ျခင္း ထိုစကားမ်ား မေျပာေလာက္ဘူး ထင္ခ့ဲေပမ့ဲ ဆိုင္းမဆင့္ ဗံုမဆင့္ ေျပာခ်လိုက္တ့ဲ ေဒါက္တာ့စကားမ်ားေၾကာင့္ သူမ ဘာလုပ္လို႔ဘာကိုင္ရမွန္းမသိ အေနခက္သြားခ့ဲပါသည္။

“ဟို__ဟို___ေဒါက္တာလည္း ျပန္ေရာက္ခါစဆိုေတာ့ လုပ္စရာေတြရိွေနဦးမွာေပါ့...! ေနာက္မွေအးေဆးေတြ႕မယ္ေလ ကြ်န္မ ဖုန္းဆက္လိုက္ပါ့မယ္..."

“ေကာင္းျပီေလ! မင္းႏွင္လို႔ ကိုယ္ျပန္ပါ့မယ္! ဒါေပမ့ဲ အခုကိုယ္ေျပာခ့ဲတ့ဲ စကားေတြကိုေတာ့ အေလးအနက္ စဥ္းစားေပးေစခ်င္တယ္...သမီးေလးရဲ႕ Daddy! မင္းရဲ႕ခင္ပြန္းအေနနဲ႔ မင္းတို႔သားအမိကို တသက္လံုးေစာင့္ေရွာက္ျပီး သာယာတ့ဲမိသားစုဘ၀ေလးကို ဖန္တီးေပးခ်င္ပါတယ္..."

“ေကာင္းေကာင္းျပန္ပါ ေဒါက္တာ...! ေနာက္မွေတြ႕ၾကတာေပါ့...."

~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~

ဒီရက္ပိုင္း အလုပ္ထဲမွာ Xiuစိတ္မပါ...ေဒါက္တာႏွင့္ ျပန္ေတြ႕ျပီး ေဒါက္တာ့ရင္ထဲက စကားေတြကို နားေထာင္ျပီးေနာက္ပိုင္း ေတြးစရာေတြ မ်ားလာခ့ဲတယ္...

ေဒါက္တာ့ရဲ႕စကားေတြက ေလးနက္တည္ၾကည္ျပီး စိတ္ရင္းနဲ႔ေျပာေနမွန္း Xiuယုံၾကည္ေပမ့ဲ ခဲမွန္ဖူးတ့ဲ စာသူငယ္လို ေဒါက္တာ့ရင္ခြင္ထဲ ျပန္လည္ခိုလံႈဖို႔ရာ ေၾကာက္ရြံ႕ေနမိပါတယ္...

ျပီးေတာ့ ကိုကို...!

ဘယ္လိုနည္းနဲ႔မွ ေဒါက္တာ့ကို Xiuခင္ပြန္း ေယာက္ဖအျဖစ္ ျပန္လက္ခံေပးမွာ မဟုတ္ဘူး...

မခ်စ္ဖူး မေျပာပါနဲ႔(Xiuchenမချစ်ဖူး မပြောပါနဲ့ ,,Dika)Z+U(COℳPℓξፐξD)Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ