"ကိုကို! ညီမေလး Luhanအစ္ကိုနဲ႔ လက္ထပ္ေတာ့မယ္..."
ညီမျဖစ္သူရဲ႕ ခံစားခ်က္ကို အဆုံးစြန္ထိ နာလည္ထားတ့ဲသူမို႔ jonginဘက္က ကန္႔ကြက္စရာမရိွပါ
"ေသေသခ်ာခ်ာ ဆုံးျဖတ္ျပီးျပီလား ညီမေလး..."
"Luhanအစ္ကိုနဲ႔ဆို ညီမေလးတို႔သားအမိ ေပ်ာ္ရႊင္စရာမိသားစုဘ၀ ပိုင္ဆိုင္ရမယ္လို႔ ယုံၾကည္ပါတယ္"
"ေကာင္းျပီေလ...ညီမေလးက ညီမေလးဘ၀အတြက္ တကယ္လိုအပ္တယ္ထင္လို႔ ေရြးခ်ယ္လိုက္တာပဲ ကိုကို႔အေနနဲ႔ ကန္႔ကြက္စရာ မရိွပါဘူး လိုအပ္တ့ဲ အကူအညီရိွရင္သာ ကိုကို႔ကိုေျပာ ဟုတ္ျပီလား..."
"ဟုတ္က့ဲကိုကို! ညီမေလးကို နားလည္ေပးလို႔ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္... ကိုကိုလည္း အနားယူလိုက္ပါဦး ျပီးေတာ့..မတ္ေလးအေပၚလည္း အရမ္းၾကီး စိမ္းစိမ္းကားကား မလုပ္ပါနဲ႔.."
"ကိုကိုသိပါတယ္ကြာ...အဲ့ဒါေတြကို စိတ္ထဲထားမေနနဲ႔ ကိုယ့္ဘ၀ေရွ႕ေရးအတြက္ စီစဥ္စရာရိွတာသာ စီစဥ္စမ္းပါ"
"ဟုတ္က့ဲပါ! အ့ဲဒါဆို ညီမေလးကို ခြင့္ျပဳပါဦး"
သူ႕ကိုႏႈတ္ဆက္ျပီး ထြက္သြားတ့ဲ ညီမျဖစ္သူရဲ႕ ေနာက္ေက်ာေလးကိုၾကည့္ကာ သက္ျပင္းေမာၾကီးကို ခ်လိုက္ပါေတာ့သည္။
ညီမေလးရဲ႕ဘ၀ တကယ့္ကို ေအးခ်မ္းေတာ့မွာပဲ....
~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•
"တ__တကယ္လား Xiu!! ကိုယ္__ကိုယ္၀မ္းသာလိုက္တာ Xiuရယ္..."
သမီးေလးကို ေပြ႕ထားတ့ဲ Luhanအစ္ကိုက ၀မ္းသာအားရျဖင့္ သူမကိုပါ သူ႕ရင္ခြင္ထဲဆြဲသြင္းကာ ေပြ႕ဖက္ထားပါသည္။
သူမရင္ထဲမွာ ျဖစ္တည္ေနတ့ဲ ေသာကအားလံုး ျငိမ္းခ်မ္သြားသလို ခံစားလိုက္ရတယ္...
ဒီရင္ခြင္ကို ဘာေၾကာင့္မ်ား ေစာေစာစီးစီးမခိုလံႈခ့ဲမိတာလဲ
ေနာင္တအေသးေလး ရမိပါရဲ႕... ဒီလူသားေလးရဲ႕ ခ်စ္ျခင္းေမတၲာကိုရတ့ဲ သူမဟာ ကမၻာေပၚမွာ ကံအေကာင္းဆုံး မိန္းမပါလား...
"ခ်စ္တယ္Xiuရယ္...!! ကိုယ့္ဘ၀ထဲကို ၀င္လာေပးဖို႔ ဆုံးျဖတ္တ့ဲအတြက္ေရာ သမီးေလးရဲ႕ Daddyျဖစ္ခြင့္ေပးတ့ဲအတြက္ေရာ မင္းကို ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ကြာ..."
VOCÊ ESTÁ LENDO
မခ်စ္ဖူး မေျပာပါနဲ႔(Xiuchenမချစ်ဖူး မပြောပါနဲ့ ,,Dika)Z+U(COℳPℓξፐξD)
FanficFbမွာ တင္ခ့ဲတ့ဲficေလး edit နည္းနည္းျပန္လုပ္ထားပါတယ္ xiuchen (normal) kaisoo, dika (yaoi)