"ကြ်န္ေတာ္ mindaeေလးကို ေက်ာင္းလိုက္ပို႔လိုက္ဦးမယ္"
လူၾကီးကိုမနက္စာ breakfast စားဖို႔ျပင္ဆင္ေပးရင္း kyungsoo ခြင့္ေတာင္းလိုက္ပါတယ္
"အြန္း....! သြားပို႔လိုက္ေလ! ဒါနဲ႔ သူ႕အေမက ဘယ္သြားလို႔လဲ"
"မရီးေနမေကာင္းဘူး! မေန႔က မိုးမိလာလို႔ထင္တယ္ ဖ်ားေနတယ္ေျပာတယ္"
"ဟာ....အ့ဲဒါဆိုဆရာ၀န္ေခၚရမွာေပါ့...Doctor Byunဆီ ဖုန္းဆက္ျပီးျပီလား..."
"မနက္က Doctor Byunကို ေခၚေပးရမလားလို႔ ကြ်န္ေတာ္ေမးေသးတယ္...မရီးက အဖ်ားက်ေဆးေသာက္ထားတယ္လို႔ေျပာလို႔ မေခၚေတာ့တာပါ..! ဒါနဲ႔ လူၾကီးအလုပ္မသြားေသးနဲ႔ဦးေနာ္! Mindaeေလးကိုသြားပို႔ျပီး ကြ်န္ေတာ္ျပန္လာမွသြား..."
"အြန္းပါ! မင္းသာစိတ္ခ်လက္ခ်သြား! ညီမေလးကို ကိုယ္ေစာင့္ေပးပါ့မယ္"
"အဟီး...! ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ လူၾကီး! အာဘြား! အရမ္းခ်စ္တယ္ေနာ္...Mindaeေလး...တူမေလးေရ...သြားမယ္ေဟ့...."
~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•
ကုမၸဏီေရာက္သည္အထိ jonginမွာ ေတြးစရာေတြ မ်ားေနပါတယ္...
ဒီရက္ပိုင္း ညီမေလးမ်က္ႏွာ မရႊင္ပ်...
ေဒါက္တာKim Chenေၾကာင့္ဆိုတာ ေမးစရာမလိုေအာင္ တပ္အပ္သိေနပါတယ္...
ညီမေလးက ေဒါက္တာ့အေပၚမွာ သံေယာဇဥ္မကုန္ဘူးဆိုတာလည္းသိတယ္...သူ႕ေၾကာင့္ ေဒါက္တာ့ကိုလက္ခံဖို႔ မ၀့ံမရဲျဖစ္ေနတာလည္းသိတယ္...
ေဒါက္တာက မသိခ်င္ေယာင္ေဆာင္ထားေပးပါဆိုလို႔သာ ဘာမွမေျပာျဖစ္ေပမ့ဲ ညီမျဖစ္သူ စိတ္ဆင္းရဲေနတာျမင္ရေတာ့လည္း သူစိတ္မေကာင္း...
"လူၾကီး...!"
"......."
"ေဟ့! လူၾကီး...!"
"အာ! ဟမ္! ဟြန္! ေကာင္ေလး....!"
"ဘာေတြမ်ား အ့ဲေလာက္ေတြးေနလို႔ ကြ်န္ေတာ္၀င္လာတာေတာင္ မသိရတာလဲ?"
အေတြးေတြၾကား နစ္ေမ်ာသြားမႈေၾကာင့္ ရံုးခန္းထဲ Kyungsoo၀င္လာသည္ကိုပင္ jonginသတိမထားလိုက္မိလိုက္ပါ
"မရီးက သက္သာျပီ လူၾကီးေန႔လယ္စာစားဖို႔ ထမင္းခ်ဳိင့္သြားပို႔ေပးလိုက္ပါဆိုလို႔ ထမင္းခ်ဳိင့္လာပို႔တာ! ကြ်န္ေတာ္ေရာက္ေနတာ ၾကာေနျပီ လူၾကီးမသိဘူးေရာ..."
CZYTASZ
မခ်စ္ဖူး မေျပာပါနဲ႔(Xiuchenမချစ်ဖူး မပြောပါနဲ့ ,,Dika)Z+U(COℳPℓξፐξD)
FanfictionFbမွာ တင္ခ့ဲတ့ဲficေလး edit နည္းနည္းျပန္လုပ္ထားပါတယ္ xiuchen (normal) kaisoo, dika (yaoi)