"ညီမေလး စိတ္ခ်မ္းသာသြားျပီ ေကာင္ေလးရယ္...လက္ထပ္ပြဲတခ်ိန္လံုး ၿပံဳးရႊင္ေနတာပဲ...ညီမေလးဆီမွာ အ့ဲဒီလိုအျပံဳးေတြ ေပ်ာက္ကြယ္သြားတာ ႏွစ္နဲ႔ခ်ီေနျပီမလား...အစ္ကုိတစ္ေယာက္အေနနဲ႔ ကိုယ္တာ၀န္ေက်ပါတယ္ေနာ္..."
ဂ်ယ္ဂ်ဴးကြ်န္းသို႔ Honeymoon ခရီးထြက္သြားသည့္ ညီမနဲ႔ ေယာက္ဖျဖစ္သူတို႔ရဲ႕ ကားျဖဴျဖဴေလးကိုၾကည့္ကာ Jonginပီတိျဖစ္ေနမိပါေတာ့သည္။
ညီမေလးရဲ႕ဘ၀ တသက္လံုးအတြက္ ေပ်ာ္ရႊင္မႈအစစ္အမွန္ကို သူလက္ေဆာင္ေပးႏိုင္ခ့ဲျပီမလား...
သူ႕လိုပဲ Mindaeေလးကို ခ်ီေပြ႕ထားတ့ဲ Kyungsooရဲ႕ မ်က္ႏွာေလးမွာလည္း ၾကည္ႏူးပီတိျဖစ္မႈေတြနဲ႔ ျပည့္ႏွက္လို႔ေနပါတယ္...
"ကြ်န္ေတာ့အစ္ကိုလည္း တကယ္ေပ်ာ္ေနရွာတာပါ...လူၾကီးရယ္...အ့ဲဒီလိုပဲ ေမေမလည္း လူၾကီးတို႔ေမာင္ႏွမအေပၚမွာ လုပ္ခ့ဲတ့ဲ လုပ္ရပ္ေတြအတြက္ ေနာင္တရေနပါျပီ..."
"ကိုယ္သိပါတယ္ကြာ...."
"ျဖစ္ပ်က္ခ့ဲတ့ဲ ျပႆနာအရာအားလံုးအတြက္ ကိုကိုနဲ႔ ေမေမ့ကိုယ္စား ကြ်န္ေတာ္ကပဲ အႏူးအညႊတ္ ေတာင္းပန္ပါတယ္ေနာ္..."
"မလိုပါဘူး ေကာင္ေလးရာ...အ့ဲဒါေတြက အတိတ္မွာက်န္ခ့ဲပါျပီ! ေဟ်ာင့္ Kim mindae...မင္းအေဖနဲ႔အေမက မင္းကိုထားခ့ဲျပီ..! ေနာက္ထပ္ေမာင္ေလးသြားေခၚတယ္...."
သူ႕ရဲ႕ ကေလးဆန္ဆန္ ရြတ္ေနာက္ေနာက္ အတည္ေပါက္စကားေၾကာင့္ Mindaeေလးက ငိုမ့ဲမ့ဲနဲ႔ Kyungsooကို စစ္ကူေတာင္းသလိုၾကည့္ကာ လည္ပင္းကို အတင္းဖက္ထားပါတယ္
"အဟားဟား...မဟုတ္ပါဘူး သမီးရယ္...သမီးရဲ႕ဦးဦး အရူးၾကီးက အလကား ေလွ်ာက္ေျပာေနတာ အရူးၾကီးစကား မယုံနဲ႔ေနာ္...ကဲ...တို႔ေတြက အိမ္ျပန္မယ္! မုန္႔စားမယ္! အရုပ္ေတြနဲ႔ေဆာ့မယ္...ေနာ့...!"
Kyungsooစကားဆုံးေတာ့ Mindaeေလးက မ်က္၀န္းေလးေတြ အေရာင္ေတာက္သြားျပီး ပုတ္သင္ညိဳရံႈးေအာင္ ေခါင္းတဆတ္ဆတ္ ညိတ္ျပပါေတာ့သည္။
"ကဲ...ငါတို႔ေတြ ကားဆီသြားစို႔...သြားၾကစို႔!"
သူ႕အေရွ႕မွ ခုန္ေပါက္ေျပးသြားေသာ လင္ေသးေသးေလးနဲ႔ တူမျဖစ္သူကိုၾကည့္ကာ အေနာက္မွ ျပံဳးျပီးလိုက္သြားသူကေတာ့ Kim Jonginပဲ ျဖစ္ပါေတာ့တယ္...
VOUS LISEZ
မခ်စ္ဖူး မေျပာပါနဲ႔(Xiuchenမချစ်ဖူး မပြောပါနဲ့ ,,Dika)Z+U(COℳPℓξፐξD)
FanfictionFbမွာ တင္ခ့ဲတ့ဲficေလး edit နည္းနည္းျပန္လုပ္ထားပါတယ္ xiuchen (normal) kaisoo, dika (yaoi)