0.4 - failing

379 20 1
                                    

"Michael"

Jag öppnade ögonen och stirrade i taket. Usch. Fredag idag... Jag gillade helgen men fredag har aldrig varit en favorit av mig. Jag får bara skit på fredagar. Pappa får mig att må dåligt, vilket jag inte jag sluta tänka på. Det han gjorde mot mig igår var förskräckligt. Jag får inte berätta för någon, annars så dödar han mig. Jag är inte rädd utan liv rädd. Han tvingar mig att ha sex med honom vilket jag säger nej till varje gång. Men jag vågar nästan aldrig sova nu för tiden för att jag vaknade upp en natt av att jag va fast knytt och att han praktiskt taget våldtog mig, hans egna son.

Jag kan inte ens streta emot för att pappa är så sjukt mycket starkare än mig. Dessutom så är han full och luktar sprit från flera kilometer. När jag stretar emot så slår han mig med ett skärp. Under mina kläder finns blåmärken så blå att man skulle kunna tro att jag hade tappat en blå målarfärgs burk på mig själv. Jag har inga i ansiktet eller på armarna för då skulle folk misstänka något.

Mamma vet inget för att hon är jämt bort och reser på affärs resor. Men vem skulle tro mig? Jag är skolans badboy, jag bryr mig inte om något, jag har ryktet om att ha haft sex med nästan alla tjejer vilket inte är sant... Jag hatar sex. Sex är förjävligt. Det är onödigt och får en bara att må dåligt. Jag bryr mig inte om sex är livs viktigt. Jag hatar sex med hela mitt hjärta och jag blir bara äcklad av det. Allt är pappas fel, eller om man nu kan kalla han för pappa?

När jag gick in på skolgården så kände jag hur det började göra ont. Och inte på grund av det pappa gjorde igår utan att jag kände så mycket skuld. Jag visste inte varför.

När jag gick in i klassrummet så såg jag henne där. Freak. Det var vad alla kallade henne, till och med jag.

Men idiot du sa det rakt upp i hennes ansikte.

Fuck you.

Jag satte mig på min plats och sneglade på henne. Hon var spänd, det syntes. Hon satt och knöt sina nävar under bordet.

Jag hatade när hon gjorde så. Jag hatade henne. Vem tror hon att hon är?

Hon gör inte saker lättare.

Hinner jag kanske ut innan Mr.Jones kommer? Nej det hann jag inte... Fuck!

Mr.Jones babblade på om William Shake något... Jag brydde mig inte. Jag satt bara och skissade i mitt skrivhäfte. Efter lektionen så ville Mr.Jones prata med mig. Han sa till och med att Freaket skulle stanna. Jag vet inte ens vad hon heter?

"What?" Frågade jag och ställde kognitiv väggen med ryggen. Han suckade och öppnade munnen.

"You're failing" sa han och tittade besviket på mig.

-------

Men vad har Camellia med det att göra?

Stackars Mikey hur skulle någon kunna göra något sånt mot honom?

Nä huvva 😡

Hoppas ni gillade detta kapitel och ja ni vet ju vad ni ska göra!

Xx,-Hazzenly

Camellia »m.c«Where stories live. Discover now