0.6 - shut up Clifford!

362 18 0
                                    

"Michael"
När vi kom fram till hennes hus så hörde jag hur hon suckade. Hon öppnade dörren och jag gick in efter henne. Huset var as stort. Jag tog av mig mina boots och hängde av mig min skinnjacka. Hon sa inget utan började röra sig mot trappen och jag följde efter. Snart så hörde jag hur någon kom gående mot oss. Jag tittade upp och såg hur en kvinna i säkert 30 årsåldern tittade på mig med ett leende.
"Hi, I'm Ellia's mom" sa hon och sträckte ut handen. Jag skakade den och nickade.
"Hey, I'm Michael. Your daughter is going to tutor me for a few months" sa jag och log.
"Ah! Okey well then I'm not gonna disturb" sa hon och skrattade.
"You don't disturb Mrs.Hale" sa jag och skrattade lågt.
"Oh please call me Ashley" sa hon och log. Efter att hon hade gått om till köket så började freaket gå upp igen.
Ellia? huh...
"I'm sorry for my mom" sa hon och gick in i sitt rum.
Wow detta hade jag inte förväntat mig. Väggarna fyllda med affischer på rock band och punk rock band. Blink-182, The 1975, Green Day, Fall Out Boy, Paramore och massa andra. Jag hade mer föreställt mig ett vitt rum med massa böcker överallt... Fråga inte varför det låter bara som ett freak rum.
Detta rum däremot skulle kunna vara mitt eget förutom bokhyllan och böckerna ofc. Böcker var staplade på varandra på nattduksbordet och på golvet. Helvetet vad böcker!
"You like all these bands?" frågade jag vilket var en väldigt dum fråga. Ofc hon gillar dom, annars så skulle hon inte ha affischer av dem på hennes väggar, idiot.
Fuck you.
"Well uhm yeah!" sa hon blygt. "Do you like any of them?"
"Hell yeah! Specially The 1975!" Sa jag och satta mig på hennes säng.
"Oh okey... uhm what are we going to start with?" Frågade hon och satte sig på andra sidan av rummet.
Wow hon var verkligen rädd för mig. Nice jag har makt! Haha.
"That's not my problem" sa jag och skrattade.
Jag var inte beredd på en respons men fick en hård sådan.
"You know what? Yes it is! You should fucking know what you're failing in!! If it wasn't for you I shouldn't have to be here with you. I could have been studying for my own testes but noo, I'm here with you who doesn't know fucking anything! So thank you very much!"
Oj! Jag visste inte vad jag skulle säga. Jag var mållös. Hon kunde ryta åt, hon kunde säga ifrån. Wow.
Jag hatar henne fortfarande.
"You think I wanna be here? NO! I don't. I just want to get a fucking D on that fucking test so I can graduate!" Sa jag med en hög ton. "I fucking hate you and you're just a freak! Nobody likes you and guess why? That's because you are so distracted by yourself. You don't care about anyone else! You just cares about your grades so you can get in to Howard!"
Nu var hon mållös!
"You think I like to have no friends? No I don't! Ever since I moved here everyone is being rude to me and people is bullying me and calling me freak. How do you think that makes me feel? I don't even know why you're bullying me for the first time! And no I don't even wanna go to Howard but my parents want me to go there so yeah! Fuck you asshole!"
"So you finally grew some balls? And you don't know anything about me! You think you can read people's thoughts and feelings but you can't. And I bully you because I hate you!"
"And you think you know everything about me? well you're not! And you are just a guy in school that is playing around with girls just for sex and stuff!"
"No I'm not playing around with girls for sex! Sex is disgusting!" Fattade inte att jag sa det försök att finta bort det nu! "I mean the sex with those girls are disgusting"
Nice save Clifford
-----------
Ugh! Skolan....
Behöver jag säga mer?
Nä.
Hoppas ni gillade detta sjukt konstiga kapitel!
Kommentera och sånt.
Xx, Hazzenly

Camellia »m.c«Where stories live. Discover now