"Michael"
Jag och hon gick hand i hand inne i skogen, jag visste exakt vars vi skulle, klippan.
Något som jag inte kunde sluta tänka på var hennes hud mot min, det kändes bra. När hon kramade mig så passade hennes kurviga kropp mot min perfekt. Hennes parfym luktade alltid lika gott som när första gången hon gick förbi mig.
Jag vet att det låter konstigt men jag tyckte att hon var väldigt vacker första gången jag såg henne. Hennes korta pars bruna hår, gröna ögon och fylliga läppar. Jag ville inte erkänna det först och det var därför jag kallade henne för freak. När jag sprang för att kolla om hon var okej så gick jag nästan i bitar av att se hemma gråta men jag var skolans badboy så jag kände mig tvungen att kalla henne ett freak.
Sen när hon började säga emot och sådant så ville jag bara säga förlåt men hade satt mig så långt ner i sörjan så jag fick helt enkelt stå för det jag hade sagt.
Sen så när jag såg hur hennes betyg var högst upp på Mr.Jones's bord så märkte jag också att det stod "Tutor?" på hennes papper. Då bestämde jag mig för att vara så dålig jag bara kunde i Mr.Jones's lektion. Jag visste att jag antingen skulle få en tutor eller F men hoppades på det första.
Efter någon vecka så sa Mr.Jones att jag och Penguin skulle stanna och då hade jag glömt bort att jag försökte få någon att vara min tutor. Jag skrek av glädje inombords när han frågade henne och hon kunde hjälpa mig med allt och sedan att hon sa ja åt det.
Genom att jag mår så dåligt inombords så brottas jag med olika känslor som jag aldrig har känt förut.
///////
Vi kom ut på klippan och hon bara gapade.
"Wow, this is beautiful" sa jag och log.
"Right?" sa jag och såg hennes gröna ögon möta mina. Jag tittade ner på hennes läppar och sedan upp på hennes ögon. Jag vet seriöst inte om jag kan hålla mig längre. Jag tog tag i hennes midja och drog henne närmare mig. Jag skulle just radera det som var kvar mellan våra läppar men stoppades av henne.
"Wait!" sa hon.
"What?"
"Are you going to kiss me?"
"Yeah?"
"I'm sorry, I have never kissed someone before" sa hon och tittade ner i marken. Jag lyfte upp hennes huvud med hjälpa av mina två fingrar under hennes haka.
"I can teach you?"
Hon bara nickade och log. Jag tryckte mina läppar mot hennes och kände hur fjärilar började fladdra runt i magen.
Hon slängde hennes armar runt min hals och jag hade mina armar runt hennes midja. Kyssen blev mer och mer intensiv men snart så avbröt hon kyssen.
"Wow" sa jag och såg hur hennes leende prydde hennes vackra ansikte och hur hennes kinder blev röda.
------
OPPS!
MOHAHAHAHAH!
haha hoppas ni gillade detta kapitel!?
Kommentera och gilla!
Oi, Hazzenly
KAMU SEDANG MEMBACA
Camellia »m.c«
Fiksi Penggemar"We all go a little mad sometimes" "Yes, but you're not just a little mad right now" (Swe&Eng)