1.3 - not yours

325 22 3
                                    

"Michael"

"MICHAEL!!!" hörde jag pappa skrika.

Fan.

Vi var redan inne när han kom ner stormande från övervåningen. Han hade druckit, som vanligt.

"What?" frågade jag pappa.

"You little fucker, why are you out all the night and then come home at like one in the evening?"

"Because I have better things to do then be here with you"

Han skulle just säga något innan han fick syn på Penguin. Hans blick var nästan äcklande och hon gick närmare mig. Hon hade inte ögonkontakt med honom utan tittade bara ner i golvet. Hon tog tag i min hand med ett hårt grepp, så hårt att man skulle kunna tro att hon var rädd att jag skulle släppa taget.

"So Michael who is this little pretty lady?" Frågade han och log snett.

"No one"

"Is this the girl who you are writing about in you diary?" Fattar inte att han sa det.

"For the first it's not a diary it's a journual and why are you reading my personally stuff?"

"I think it is. Her name is Camellia right?"

"Dad just stop!"

"Michael I think you should go up so Camellia and I can have some fun?"

"No!"

"Michael I will kill you if you don't go up, you know that!"

Han fick tag i hennes andra han men jag drog henne tillbaka.

"Don't. fucking. touch. her." Sa jag i ansiktet på honom med ihop bitna tänder.

"Michael she's mine now"

"She will never be yours, she's mine and only mine!" skrek jag.

Han slutade aldrig han bara fortsatte att försöka ta henne ifrån mig. Han kom mot mig och henne med sitt äckliga peddo leende. Jag hatar han så mycket. Nu kommer Penguin att vilja vara med mig igen, tack pappa din jävla idiot.

Han log en gång till så där äckligt mot henne och då fick jag nog. Jag släppte hennes hårda grepp och knöt näven. Min knytnäve träffade honom i käken och han föll till golvet helt medvetslös men dock inte död. Jag älskar pappa men jag vill seriöst se honom död för allt han har gjort mot mig.

Jag tog tag i hennes hand igen och vi började springa ut till vägen och bort från huset. Vi stannade när vi hade sprungit några hus bort. Jag tittade på henne och hon tittade mig rakt i ögonen. Innan jag kunde göra något annat så slängde hon sig i min famn. Hennes armar kramades runt min hals och mina runt hennes midja. Hennes hår kittlades mot min kind och jag kunde andas in hennes väldigt väldoftande vanilj parfym. Vi stod och kramades så här i säkert 5 minuter och jag kunde aldrig få nog. När jag öppnade ögonen så ser jag hur David står och ler mot mig. Jag ler tillbaka och han mimar att vi skulle prata om detta lite senare och att han skulle lämna oss ifred. Han försvann sedan, bara sådär i luften.

Vi lossade oss själva ur kramen.

"Thank you" sa hon och log.

"For what?"

"You stod up for me"

"Oh that was nothing and I will never let anything bad happens to you, Penguin"

"So what now?"

"Well its only 14:00 pm, we could go home to you and watch some movie?"

"Nah, I'm not that kind of a big fan of movies"

"Haha, so what do you wanna do then?"

"I think we could go and have an adventure"

"An adventure huh? What kind of adventure are you into then?"

"Well I like to go to the wood and try to find a large meadow with thousands of flowers or a large rock with a sea view"

"Ah okey let the adventure begin then" sa jag och tog hennes hand igen och vi började gå mot skogen.

-----------

Michael's pappa = idiot.

Michael = awweeee!!!

Undrar om Mike tar med henne till den där klippan han brukar träffa David på?

Iaf så kommer det att hända saker som både kärlek, drama osv...

Hmm....

Hoppas ni gillade detta kapitel, speciellt du, ja jag pratar med dig...

För att just du ska vara en rebell så behöver du bara kommentera och gilla!

Oi, Hazzenly

Camellia »m.c«Where stories live. Discover now