2.3 - michael?

206 10 0
                                    

"Michael"
Jag öppnade ögonen och ser Camellia står där. Jag slängde armarna runt henne men hon slet sig ur mitt grepp.

"How could you have sex with me, or that's not me it's Caroline in my body?" Sa hon argt. Jag bara tittade på henne och sen så slog det mig.

"Wait are you also trapped inside your own body?" Frågade jag henne och hennes ögon blev stora.

"Yes, I'm trapped inside my own body... Are you also trapped?" Frågade hon förvirrat.

"Yes, but I don't understand why I'm here in your body?"

"Me either... I just pushed a button that said 'transfer' and now you're here"

"What button?" Frågade jag nyfiket och kollade var hon pekade.

"This one, right there" Men det jag såg var inga bokstäver, det stod inget alls förutom en symbol.

"I can't se any words, it's like a symbol"

"Well that's weird because I can see it clearly" Hon kliade sig i nacken precis som hon gör när hon är förvirrad och tänker.

"Maybe you didn't know that you could read symbols? Have you ever done it before?"

"No never. Anyway how does it comes that you're inside you own body?" Frågade hon och jag suckade.

"I don't really know because I went to sleep the day when I, you know kissed you and you ran of and I kind of carried you home to your house... Anyway that night I felt something strange in my body. It was kind of like a wave of electricity shooting in my body. I didn't care tho. But then when I woke up I was in a control room like this" Jag kände hur jag blev generad men försökte att låsas som ingenting.

"Wait did you carrie me home?" Frågade hon och tittade in i mina gröna ögon. Gud vad vacker hon är, hennes gröna ögon är helt underbara.

"Uhm yes, I couldn't let you stay in the forest all by yourself. I care about you, you know" Jag tittade ner i golvet.

"Oh uhm thank you, and actually I think I need to apoligize..."

"For what?" Jag tittar upp på henne med förvirring i blicken, det var exakt så jag lände mig, förvirrad.

"For running away from you, I didn't know what I did. I mean I saw you kissing Caroline and then you moaned ever louder when you looked in my eyes. I couldn't take it and when I saw your body and mine having sex after you had told me that you didn't like sex. It did hurt, because I thought that it was you and that you liked Caroline's version of me better then the actually me" wow.

"Oh shut up! I would never have sex with anyone other then the actually you" Orden bara flög ut ur min mun och jag blev illröd i ansiktet, lika sådant blev hon.

"Uhm I mean, uhm-..." Jag blev avbruten av att hennes läppar trycktes mot mina. Dom smakade hallon, det gjorde dom även när jag kysste henne första gången. Hon slängde sina armar runt om min hals och jag kände hur hon log i kyssen. Jag tryckte henne närmare med hjälp av mina armar som har runt hennes midja. Hon avbröt kyssen och viskade i mitt öra.

"I would do you to"

-------

Haha omg jag är så konstig 😂

Okej så lite dirty talk men liksom jag älskar seriöst ordet sex, fråga inte varför men jag gillar det bara, speciellt att skriva det för det är ju liksom ganska naturligt(; haha iaf.

Hoppas ni gillade detta kapitel!

Gilla och kommentera!

Xx,-Hazzenly

Camellia »m.c«Where stories live. Discover now