"Camellia"
Ugh! Jag hatar honom. Varför ska han vara en sådan idiot?
Han gick efter våran lilla fight, vilket var skönt. Men jag känner ändå att han var snäll för en liten stund. Han gick med mig hem istället för att åka i sin bil, han frågade om mina affischer och han pratade. Jag är lite tveksam på vad han sa när han sa att han tyckte sex var äckligt och sedan ändrade det till att sex med alla tjejer på skolan var äckligt. Jag vet inte vad det är med honom, han är ett mysterium.
--------
Jag öppnade mitt skåp och såg en lapp. Great en lapp, en lapp är aldrig något bra om du inte går i typ 3:an då man skickar kärleks meddelande till varandra. Jag suckade och öppnade lappen.
"Note"
I'm sorry about yesterday, I didn't mean to scream at you. Anyway here you got all the things that I'm failing in, as you said it is my problem so I did this list to you so you know what to tutor me in...
• William Shakespeare - history
• poems
• fiction
• history about poems
• and like everything else in that shit class.
Hope you're up for today after school? If you're, meet me at the wall after the school.
-Michael
"Note end"
What? Är han seriös? Michael är inte snäll, det kan inte vara han som har skrivit detta. Antar att det är typ hans kompisar som har skrivit detta. Någon av dem måste väl vara lite smartare än Michael. Vad hette de nu igen? Ashton, Calum och Luke? Tror det, iaf så ser Ashton ut att vara smartast.
------
Lunch... Jag ville inte äta idag, iaf inte där. Jag gick in till biblioteket och satte mig i en fotölj. Jag tog fram min bok, Evermore som jag har läst säkert 20 gånger om och om igen. Jag tycker att Evermore är bättre än Blue Moon... Det är en serie men jag fastnar alltid på Evermore.
Jag hade bara en lektion till men jag behövde inte gå till den för jag hade högsta betyg i den och jag hade redan gjort flera veckors läxa. Så jag satt kvar där i ca en halv timme innan jag bestämde mig för att gå ut till väggen där jag skulle möta Michael om en timme.
Jag menar han må vara ett as och ett stort frågetecken för mig men jag håller mina löften och ska hjälpa honom med detta om så jag måste gå igenom ett helvete.
Jag satte mig ner vid väggen med ryggen mot de brun orangea tegelstenarna och tittade på mina ben som var framför mig. Jag har inte den bästa kroppen eller det bästa håret. Jag det inte ut som en av de tjejerna i denna skola. Jag är bara jag, Lou Camellia Louise Hale en 17 årig tjej som har det svårt med att kontrollera mina känslor. Jag skär mig och har tankar ingen vill höra. Jag lyssnar på musik 24/7, läser och skriver är ett stort intresse.
-------
Efter 2 timmar av att ha suttit här så ställde jag mig upp på mina nästan avdomnade ben. Jag fattar inte hur han kunde dissa mig så. Han skrev ju att vi skulle mötas här... Ni när jag tänker efter så har jag inte sett honom idag... Han är säkert ute med någon tjej eller något...
Jag började gå ner för gatan och tänkte ta den långa vägen hem. Jag gillar att få ha mycket tid att tänkt för mig själv, det är lugnande.
Michael må ha svikit mig men det fanns kanske en anledning om varför...
--------
WAAAAS UP????
OMG varför svek han henne? Hmm....
Hoppas ni gillade detta kapitel!
Kommentera och gilla för att vara en rebell! (;
Oi, Hazzenly
YOU ARE READING
Camellia »m.c«
Fanfiction"We all go a little mad sometimes" "Yes, but you're not just a little mad right now" (Swe&Eng)