U Should Know!!!!

2.8K 227 181
                                    

سلام کیتن‌لوعه‌ها!☺️❤️
این پارت صرفا جهت رفع یه سری سوتفاهمه.


یه چیزی ازتون میخام🙏🏻🙏🏻🙏🏻💚💚💙💙....
قبل از این که ادامه رو بخونید چیزی که از شخصیت هری و لویی و رابطهشون فهمیدین برام بگید..



دورگه چیست؟

از رایج‌ترین اشتباهات یکسان دونستن دورگه‌ها ، با بچه‌ها یا گربه‌هاست.
اونا مثل انسان‌هایی به دور از تمدن، با تفاوت‌های انگشت شماری هستن.
اگر یک دورگه آزادانه، کنار هم نوعاش، به دور از زندگی انسانی قرار بگیره، طبق غریزه‌ش یه زندگی گربه‌ای رو در پیش میگیره.
اما اگر در کنار انسان‌ها و زندگی مدرنشون باشه، بدون شک زندگیش کاملا عوض میشه.


برخی از تفاوتها:

ظاهر دورگه‌ها از ابتدا به خاطر دم و گوش گربه‌ای و جثه‌ی ریزتر، با انسان‌ها تفاوت داشته.
ولی به دلیل پژوهش‌ها و تغییرات ژنتیکی که دانشمندان روی این گونه انجام دادن، دورگه‌ها تغییرات دیگه‌ای هم داشتن برای مثال میشه به امکان بارداری بعضی از دورگه‌های مذکر اشاره کرد.

اون طور که تحقیقات ثابت کردن، دورگه‌ها آی‌کیوی پایین‌تری نسبت به انسان‌ها دارن.
دانشمندان معتقدن این تفاوت به دلیل دوربودن دورگه‌ها از تکنولوژی و زندگی مدرن حاصل شده.چراکه دورگه‌هایی که به زندگی انسانی آورده شدن، چیزی جز کالایی برای ارضای نیاز جنسی انسان‌ها تلقی نمیشن پس فرصتی برای تعلیم و تربیت اون‌ها فراهم نشده.
با این‌حال دورگه‌هایی با آی‌کیوی بالا، در صورت حمایت شدن و تمایل خودشون، میتونن به تدریج با زندگی انسانی کنار بیان.

طول عمر دورگه‌ها بسیار کوتاه‌تر از انسان‌هاست.البته نمیشه روی این فکت خیلی تکیه کرده چون دورگه‌ها زندگی سخت و مشقت‌باری کنار انسان‌ها دارن و خیلی زود از بین می‌رن.
با این‌حال با توجه به سن بلوغ ، طول عمر یه دورگه‌ی آزاد بین ۳۰ تا ۴۰ سال تخمین زده شده.

Little Stranger(LS)Where stories live. Discover now