|12.rész|

371 35 3
                                    

|HaYun szemszöge|
Jelenleg a fürdőben ülök és várok hogy Yongguk írjon.
Gáz ha azt mondanám hogy beparáztam?!
De pontosan mitől is?Kérdezhetitek.
Nos ez egyszerű!Nem vagyok vak,láttam amit láttam!És nem azt mondom hogy nem jöttem zavarba vagy ilyenek de hát Wonhonak barátnője van!!Az istenért!!!

Végre rezgett a telefonom mire gondolkodás nélkül nyitottam meg.

Bang Yongguk
Mi történt?

Én
Wonho...

Bang Yongguk
Mi van vele?Csinált valamit?

Én
Nem...mármint igen...

Bang Yongguk
HaYun ha azt akarod hogy segítsek akkor bízz meg bennem világos?!Szóval...mi is történt pontosan?

Egymás után írtam a szavakat és csak dőlttek belőlem a mondatok.Megbíztam a férfiben.

Bang Yongguk
Csak ennyi az egész?

Én
Mi az hogy "Csak ennyi az egész?"
Ez is valami orvosi cucc?

Bang Yongguk
HaYun nem érted amit mondok...

Én
Mit nem értek?Kifejtenéd?

Görcsösen és értetlenül meredtem a képernyőre és néztem ahogy a kis ikon jelzi hogy a férfi ír.Óraknak tűnő percek teltek el mígnem csak két szó jelent meg a képernyőn.

Bang Yongguk
Tetszik neked.

Én
Miii?!!Nem nem nem!!Helyes meg minden de...nem is lenne nála esélyem!!Nézz már rám Yongguk!!Barátnője van!!

Bang Yongguk
Nézlek nézlek de semmi kifogásolásra méltót nem látok rajtad...
Hol is vagy pontosan most?

Én
Wonho fürdőszobájában...

Bang Yongguk
Akkor szerintem jól felfrissültél szóval menj ki és mond el neki.

Én
Mégis mit?

Bang Yongguk
Azt csak te tudhatod hogy pontosan mit is érzel de én azt mondanám így látatlanba hogy bejön a srác neked

Remek...
Sóhajtva kimegyek a párás helyiségből ahol meglátom a sötét hajkoronát majd megpróbálva nyugtatni a görcsös érzést a hasamban közelebb sétáltam immár egy pizsama szerűségben.
-Én is elmegyek fürdeni addig nyugodtan helyezkedj el...-mosolyog majd besétál a fürdőbe
Mozgását követtem és szemeim akaratlanul is az izmos fenekére és lábára tévedt.
HaYun!!Jézusom!!!Fejezd be!!!
Fejmegrázva nézem inkább a szürkésfehér falakat.

Unalmamban felálltam és körbe néztem a tágas,otthonos helyiségben.Semmi extra sem volt benne de mégis volt benne valami ami különlegessé tette.Talán a férfi illata és a rengeteg kép ami mind egy-egy emléket őrzött magában.
Megmosolyogtatott az emlékek hada.És teljesen magam elé képzeltem az egész jelenetet ami a képekben rejlett.

Az egyik képet visszatettem és vissza indulva a nagy ágyra leülve himbálom a lábam.Rossz szokásom egyike.Mikor is valamibe sikeresen belerúgok.Érdeklődve hajolok az ágy alá ahol egy cipősdoboz pihen ami már teljesen el van porosodva.
Tudom nem szép kutakodni de kiváncsi személy vagyok ilyen téren.

Kinyitva a dobozt rögtön szembe jött velem egy kép:JiHye és Wonho volt rajta és mosolyogtak...eléggé fiatalnak tűntek vagyis ebből arra következtetek hogy eléggé régen történt.Arrébb rakva a képet nézelődőm tovább amikor is egy kis dobozkára tévedt tekintetem.Kinyitva egy gyönyörű gyűrűt láttam.
Ekkor kaptam észbe.Tüzetesen néztem végig a dobozon és ekkor esett le...:Ez Wonho és JiHye emlékeik...a gyerekkori?

Valyon mióta lehetnek együtt?!
Wonho csak játszik velem és az érzéseimmel?!

Rengeteg kérdés lepte el a fejem.
Visszatettem a dobozba mindent és visszatettem a helyére mindent majd a düh és a csalódottság keveréke kevergett bennem.

-Na végeztem...-jön ki Wonho hangjából ítélve mosolyog de én valahogy nem tudok...

Miért is HaYun?
Mit hitték hogy egy ilyen srác szingli?
Vagy van esélyed?!

Magamban csak jót röhögtem kislányos ábrándozásomon.

-Valami baj van?-kérdezi mikor mellém ér
-Semmi...csak fáradt vagyok...-mosolygok hamiskásan
-Akkor aludjunk...-mosolyog önfeledtül
Mire csak bólintok és az ágy szélére telepszem majd jól magamra húzom a takarót.
-HaYun?-hallom meg nevem mire hümmögök
-Félsz tőlem?-kérdezi
-Nem...-mondom magam elé nézve
-Haragudnál rám ha mondanék valami őrültséget?-érzem ahogy néz engem de továbbra is hátam mutatom
-Attól függ...-adom a választ
-Úgy érzem...-kezdi de megakadt én levegő visszafojtva hallgatom-Én is fáradt vagyok...igen nagyon fáradt...-majd csak egy kis fészkelődést érzek mellettem majd lekapcsolja a lámpát

Miben is reménykedtem?

-Jó éjt HaYun...-mondja
-Jó éjt...Wonho...-suttogom majd még kijebb megyek és elnyom az álom...

Sziasztok😊Itt lenne a kövi rész is❤️Mindenkinek jó hétvégét és pihenést na meg jó olvasást!💖Remélem tetszeni fog a rész😊Kíváncsi vagyok a visszajelzésetekre.

💖:_YU_97

Pillanatok alatt|Wonho ff.| /BEFEJEZETT!/Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang