'Merak etmeyin jennie'nin korumasi cok ! Adim gibi eminim yoongi koruyacaktir.'dediginde herkesin yüzündeki gülümse gitmişti.
Basketbol maçı başlamıştı. Herkes yerini almıştı. Takimlar Red ve Blue olarak adlandirildi.
Mac baslamis ve tezaruat sesleri oldukca güçlü yankilaniyordu. Deprem gibiydi ve heycan vericiydi.
Jennie kafasini cevirdiginde 'baek' ona bakiyordu.
Jennie Kafasini cevirdi arka tarafa , karsi taraftaki tanidik kizlar ona yaklasiyordu.
Jisoo anlamisti hemen jennie yanina geldi.
'Jennie bizim yanimiza gel..'diyerek yanina cekti.Jennie konusmasina izin vermedi bile.
Basketbol macinin son turu kalmisti , herkes bagriyordu. Son atista yoongi öne gecerek elinden aldi basketbol topunu uzaktan atis yaparak basket atmisti bianda. Herkes 'Swagg Sugaa' diye bagiriyordu buna jisoo da dahil.
Herkes ayaga kalmisti 'mc park soyung' bagirarak 'red takimi kazandi tebrik ederim , blue takimida tebrik ederim bu guzel maci bize yasattiginiz icin.. Tesekkurler.'diyerek asagiya indi.Her takima madalya verilmisti.Hocalar ve buyukler dagilmisti.Herkes sesli sekilde bagirmaya basladi. 'Swagg Suga' dediklerinde Suga kırmızı t-srötü cikartarak firlati. Kizlarin cigliklari kulaklarimi inletiyordu. Göz ucuyla baktigimda süt renginde vücudu vardi. Haksiz sayilmiyorlardi kizlar.
Blue grubla gülüşüyorlardi.
Etkilenmedigimi görmüstü yoongi , havali sekilde yanlarinda gectim. Umursamazca tiksindirici gülüsümü sergilemistim. Cantami koluma takarak okul cikisina dogru ilerledim.
Bütün okul arkamdan bakiyordu bunu görebiliyordum..
'Ahhh.. Jennie ! Bosuna heveslenmeyin cocuklar jennie bu erkeklere karsi fazla önyargili.'dedi chen gülerek.
'Nasil yani ?' dedi tae saskinca.
'Jennie kimseyle konusmaz.. Özelliklede erkeklerle ! Fazla mesafeli. Ayrica..'diyerek sustu chanyeol.
'Kizlar jennieden hoslanmiyor neden mi ? Okulun butun erkekleri jennie 'nin pesindeydi. Oyuzden kizlar sizin icin uzuluyorum..'dedi sehun gulerek.
'Neden ?'dedi lisa kaslarini catarak.
'Jennie'nin hic güldügünü gördün mü ?'dedi lay gülerek.
'Hayir görmedik..'dedi merakla rose.
'Iste bu yüzden kizlar nefret ediyor. ' dedi ciddi sekilde xiumin.
'Acikcasi gülüşüyle erkekleri etkileyebilir ayrica bu sekilde bile etkiliyor. Gulusu nasildir ?'dedi suho gulerek.
'Jennie akilli kizdir.. kolay kolay oyuna gelmez oyuzden kendinize dikkat edin ozelliklede sevgililerinize.'dedi kyungsoo gulerek.
'Biz gidelim artik sizi birakayim.. Gorusuruz beyler.'dedi kai yoongi bakarak.
'Tamam sonra gorusuruz.'dedi yongi.
Baekhyung hafif kafasini cevirdi yoongiye dogru yaklasti.
'Yoongi jennie'den hoslaniyorsun bunu görebiliyorum , oyuzden seni reddetmeyen birini sev..jennie kötü kız.Tehlikeli sularda yüzmeni istemem.. Umarim dedigimi anlamissindir.'dediginde okuldan disariya cikti hizli sekilde.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BADBOY SMİLES | Tamamlandı |
ChickLitYavaş Yavaş eğildi Boyuna doğru.. Saçını kulağının arkasına sıkıştırdı.'Ben uğraşılmayacak Badboy'um jennie. ' Nefesi Boyununu talan etmişti.. ©Tüm haklar saklıdır.. ~ And Yoonnie ~