'Sen baekhyung öl dersen ölür. 'dedi momo bagirarak.
'Momo yeter.. Onun duygulariyla oynayamam kusura bakma.'dedi jennie daha fazla eskileri hatirlamak istemiyordu.
'Neden yoksa baek seviyor musun ? 'dedi momo jennie yaklasarak.
'Sirf senin dedigini yapmadim diye sevmis mi oluyorum ?'dedi jennie önüne dönüp momo yaklasti.
'Baek kullaniyorsun Degil mi ? Sen zaten onun duygulariyla oynadin jennie.. Sen onu Coktan kullandin.'dedi momo bagirarak jennie'nin kolunu sıktı.
Baekhyung momo yaklasti ve jennie'nin kolundan tuttup kendine cekti.
'Momo yeter ! Aptalca konusma.. Herkesin icinde konusmalarina dikkat.'dedi baek.
Jennie hafif geri cekildi.
'Hala onu koruyorsun sana inanmiyorum.'dedi momo saskinca.
'Onu korumuyorum.. Ayrica ben oyuncak deqilim.. Laflarina dikkat et momo. Seni bir daha uyarmayacagim.'dediginde hizlica arabasina yaklasti ve konusmaya devam etti baek.
'Hadi gidelim.'dediginden ona bakan sekiz erkek hizlica baek yaklasti arabaya bindiler.
'Momo bence bu kadar yeterdi. Ayrica birdaha karsima cikma !'dedi jennie hizlica uzaklasti.
Herkes dagilmisti teker teker. Sadece yoongi,jimin,lisa,jisoo,rose,jungkook ve Taehyung kalmisti.
'Inanmiyorum ya ne kadar yüzsüz kiz.. hayata bi erkek icin kendimi rezil etmem !'dedi rose.
'Al bendende okadar. Suan saskinim.'dedi lisa.
Yoongi jennie'nin arkasindan bakiyordu. Sinirle kosmaya basladi yoongi. Jennie'nin kolunda tuttup kendine cevirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BADBOY SMİLES | Tamamlandı |
ChickLitYavaş Yavaş eğildi Boyuna doğru.. Saçını kulağının arkasına sıkıştırdı.'Ben uğraşılmayacak Badboy'um jennie. ' Nefesi Boyununu talan etmişti.. ©Tüm haklar saklıdır.. ~ And Yoonnie ~