Yoongi gömleğini çıkarıp , tişörtünü giyip aşağıya indi.. Kapı çalınca jennie'ye baktı..
Yoongi:"Kim bu saatte ?"
Jennie:"Lisa gelecekti.. Şey çantamı ona bırakmıştım.."diyip kapıyı açtı..
Lisa:"Jennie.?"dediğinde çantasını uzattı.. Jennie şaşkınlıkla kapıdaki kişilere bakıyordu.. Şuan lisa, jungkook, rose, jimin, taehyung, jisoo, jin, hoseok, namjoon vardı..
Jennie:"Hoşgeldiniz.. Buyrun içeri geçin.."dediğinde yanındaki yoongi'ye baktı..
Namjoon:"Teşekkürler jennie ama sizi rahatsız etmeliyim.. Malum bugün biraz olaylar üstüne olaylar olunca."
Jin:"Bize neden söylemedin suga ? Seni o kadar aradık !"
Yoongi:"Telefonumun şarjzı bitmişti."dedi yalanla.
Hoseok:"Şajzı bitmişti öyle mi.?"dediğinde jennie'ye baktı..
Yoongi:"Evet kapalı şuan.. Sana yalan mı söyleyeceğim.."dediğinde üste çıkmaya çalışıyordu.
Jimin:"Doğru diyor hyung üstüne gitmeyin.."dediğinde yapmacık gülümsedi.
Taehyung:"Yaa.. Ya.. Peki jennie neden baktı telefonuna şarjzı bittiyse.? "deyip hepsi jennie'ye baktılar.
Jennie:" Yoongi telefonunu şajrzı vardı.."deyip geri çekildi.
Yoongi:"Sen benim telefonuma mı baktın ?"
Jungkook:"Biz bakınca kıyameti koparıyorsun ? "
Jisoo:"Artık sussanız diyorum.. Yangına körükle gidiyorsunuz.."
Rose:"Evet.. Lisa'da çantanı verdiğine göre biz gidelim artık."
Lisa:"Üzgünüm.. Görüşürüz !"diyip hepsi gitti teker teker..
Yoongi sinirli bakışlarını jennie'ye yönelti.
Yoongi:"Bana güvenmiyor musun ?"
Jennie:"Yoongi hayır öyle değil.."
Yoongi:"Ya nasıl jennie ? He ! Söyle telefonumu kurcalamakta ne demek ?"
Jennie:"Kurcalamadım.. Ayrıca baktıysam ne olmuş ? Böyle küçük sorunları büyütmek senin hoşuna mı gidiyor ?"
Yoongi:"Salak salak konuşup benim sinirlerimi bozma !"
Jennie:"Salak mı ? Salakça konuşuyorum öyle mi ?"
Yoongi:"Evet ! Şuan bana güvenmediğini hissediyorum."
Jennie:"Ahh.. Yetti be ! Telefonun çaldı bende açtım.. Ben kimse'nin telefonunu kurcalamam.. Sen bile olsan !"
Yoongi:"Neden açtın o zaman ?"
Jennie:"Önemlidir diye açtım ama keşke açmasaydım.. Sürekli bağırmak için , beni üzmek için yer arıyorsun.. Ama hep başarılı oluyorsun.."deyip kapıyı kapatıp yukarı odasına çıktı..
Yoongi:"Kaçma , konuşacağız. Daha söyleyeceğim bi sürü şey var.."diyip arkasından bağıra bağıra yukarı çıktı..
#Evet :))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BADBOY SMİLES | Tamamlandı |
ChickLitYavaş Yavaş eğildi Boyuna doğru.. Saçını kulağının arkasına sıkıştırdı.'Ben uğraşılmayacak Badboy'um jennie. ' Nefesi Boyununu talan etmişti.. ©Tüm haklar saklıdır.. ~ And Yoonnie ~