Sabahın erken saatinde gözlerini açmıştı..
Yanındaki sevgilisini görünce neşelendi bi anda..
Kollarını sardı bedenine , uzadığı yerden izliyordu.. Bi anda sesini duydu..Yoongi:"Daha ne kadar beni izleyeceksin bebeğim.."dediğinde gözlerini açıp sarıldı.
Jennie:"Ömrüm boyunca ? Ne dersin.."dediğinde güldü.
Yoongi:"Çok güzel olur derim.." dediğinde kıkırdadı.
Kapı zilini duyunca gülmeleri kesilmişti..
Yoongi:"Kim bu.. Sabahın erken saatinde zilini çalıyor ?"dediğinde yüz şekli değişti.
Jennie:"Bilmem.. Ben bakıp geleyim.."dediğinde hızla yerinden kalktı.
Çıplak ayaklarıyla koştu..Yoongi:"Jennie üstüne bişey al öyle açma kapıyı.."dediğinde yataktan kalkmaya çalışıyordu.. Sesini duymamış olacakki kapıyı açmıştı.
-
Kapıyı açmıştı.. Uzun zamandır görmediği çocukluk arkadaşını görmüştü.. Yüzündeki gülümse oldukça gerçekçiydi.. Sevinçinden ölebilirdi şuan.
Jennie:"Markk..??"dedi şaşkınlıkla..
Mark:"Jenii.. Seni gördüğüme sevdim.. Amerikadan dün döndüm seni görmek için uğrayayım dedim.. Koşu için çıkmıştım dışarı.."dediğinde sarıldılar.. El ele tutuşuyor , sesleri evi inletiyordu.
Jennie:"İyki uğradın.. Seni özlemişim, keşke önceden söyleseydin.. Senin için süpriz hazırlardım.."dediğinde somurttu.
Mark:"Süprizi ben yaptım.. Bak sana hediye getirdim.. "dediğinde hırkasının cebinden küçük kutu çıkardı. Eline verince tebessüm edip sarıldı.
Jennie:" Neden zahmet ettin ki.. Teşekkür ederim mark.. "dediğinde ayrıldı. Kutuyu açtığında içinde kolye olduğunu gördü.. Kutudan çıkarıp , takmasını rica etti.. Uzun saçlarını kaldırıp , boynunu açtı.. Takması için yakındılar..
Mark:" Geçmiş doğum günün kutlu olsun minik kedicik.."dediğinde önünü döndü..
Jennie:"Teşekkür ederim makkiii.. Eve geç , böyle kapıda durma lütfen.."dediğinde elinden tuttu.
Mark:"Çok isterdim ama.. Babamın yanına uğramalıyım beni bekliyor.. Söz , akşam uğrarım.."dediğinde sarıldı..
Jennie:"Pekii Görüşürüz.."dediğinde ayrıldılar.. Kapıyı kapatıp içeri geçtiğinde ona bakan iki çift göz gördü..
-
Jennie:"Sende kalktığına göre kahvaltı yapalım mı.. Ben çok açım sevgilim.."dediğinde ona yaklaştı.. Elini tutuğunda , elini hızla itti..
#Sizce yoongi'nin tepkisi ne olur ?? ;)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BADBOY SMİLES | Tamamlandı |
Literatura FemininaYavaş Yavaş eğildi Boyuna doğru.. Saçını kulağının arkasına sıkıştırdı.'Ben uğraşılmayacak Badboy'um jennie. ' Nefesi Boyununu talan etmişti.. ©Tüm haklar saklıdır.. ~ And Yoonnie ~