↪Sevgilim 💑

1.7K 140 53
                                    

Yoongi:"İyi misin sevgilim.."dediğinde yanağını öptü..

Bütün herkes ağzı açık şekilde onları izliyordu.. Herkes şaşkındı..

Yoongi:"İyi misin bebeğim.. He ! Bir yerine bişey olmadı ya.."dediğinde telaşla bakıyordu.

Jennie:"Sevgilim iyiyim.. Merak etme.."dediğinde sarıldı..

Wendy:"Ş-aka mı bu !"dediğinde o ortamdan kaçmak istiyordu.. Yoongi her an herşey yapabilirdi.

Yoongi jennie'den ayrılıp hızla wendy'nin saçını tuttu..

Yoongi:"Nasıl his ! Güzel mi lan .."dediğinde wendy saçını kurtarmaya çalışıyordu.. Bi yandanda bağırıyordu.. Yoongi hızla yere itti..  Momo'ya yaklaşıp konuştu..

Yoongi:"Bi daha sevgilime yaklaşırsan.. Olacakları tahmin bile edemezsin! Anladın mı.."dediğinde bağırdı.

Momo:"Ne o ! Sana mı güveniyor jennie ? Ayrıca yaklaşsam ne yapacaksın !"dediğinde geri adım bile atmıyor , dikleniyordu..

Yoongi:"Senin yaptığının aynısını yapacağım.."dediğinde baek yaklaşıp yakasından tuttu. Yumruğu suratına geçip ,  kafa attı.. Baek burnu tutuyor inliyordu adeta.. Arkadaşları şaşkınca bakıyordu.. Momo hızla baek'ın yanına gelip konuştu..

Momo:"Ta-tamam.. Karışmayacağım."dediğinde baek elini tuttu.

Yoongi geri çekilip konuştu..

Yoongi:"Bi daha biriniz jennie'ye kötü söz söylediğinizi duyarsam yada onu üzerseniz.. Olacaklardan ben sorumlu değilim.."diyip jennie'nin elini tuttu.. Kendine yaklaştırıp elini beline koydu..

Yoongi derin nefes alıp ayrıldı , sağ köşede onları izleyen markı görünce hevesine yenik düşüp yanına doğru ilerledi..

Yoongi:"Hey sen mark mısın nesin !" dediğinde mark yüzündeki şaşkınlığı kenara bıraktı..

Mark:" Evet ben mark'ım."dediğinde ciddiydi.

Yoongi:"Ya.. Yaa.. Bilmez miyim.."dediğinde elini uzattı..
Mark'da elini tuttu.. Ama tutmaz olaydı.. Yoongi neredeyse elini kıracaktı..

Mark:"El-limi.. Bırakk ! Ahhh.."dediğinde bağırıyordu..

Yoongi:"Jennie'nin elini tutmadan önce iki kere düşün.. Ona dokunduğunu görürsem ,  kemiklerini kırarım !"dediğinde daha fazla sıkıyordu elini..

Yoongi:"Elini sıkmamın nedeni ; jennie'nin elini tutuğun içindi.. İkinci ise öptüğün için.."dediğinde suratına yumruğu çaktı.. Mark yerde kıvranırken.. Uzaklaşıp jennie'nin elini tuttu , Okuldan uzaklaştılar..

# Ortalığı yıktın be !😲

Vote:En az 15

Yorum sınırıda en az voteyle aynı olsun..🙌 Bugün iki bölümü birden yayınladım. Hadi görüşürüz bebişler 😘😊

BADBOY SMİLES   | Tamamlandı |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin