Jennie sinirle elini kapıdan cekerek iceri girmesine izin verdi.
Kapıyı kapatarak konuştu..Jennie:"Ne söyleyeceksin ! "
Yoongi:" Ben bi otururuz zannettim.. böyle ayak üstümü konuşacagız ?"
Jennie:"Şükret iceriye aldım yoongi.."
Yoongi:"Peki anlatacagım.. Sadece dinle."
Jennie:"Dinleyecegim.. Sonra 'da git."dedinde icinden git-me'sini istemiyordu.. Onu seviyor muydu ? Yoksa nefret mi ediyordu bilmiyordu bile.. beyni alak bulaktı adeta. Yoongi'ye baktıkça daha cok etkileniyor , sanki ona esir oluyormuş gibi hissediyordu.. şuan herşeyi unuttup onunla uyumak istiyordu. Sadece özür dilese , pişmanım dese affede bilirdi.. Gururunu ayaklar altına almaya hazırdı.. Başını dik tutarak güçlü durmaya çalıştı.. Duvara yaslandıgını ve başını egdigini görünce gözlerini ona sabitledi.
Yoongi duvara yasladı sırtını , başını egerek konuştu.
Yoongi:"Nasıl başlamalıyım.. bilmiyorum.. kelimelerle aram iyi degil.. huh !.. Aahh.. Jenii , seni ilk gördügümde duygularım farklıydı. Hiç bir kızda hissetmedigim duygularımı sende hissettim ben. Şefkat mi adı ? Her neyse.. işte ondandı benimkisi. Hasret , sevgi , özlem gibi mi ? Kendimi ifade edemem ben jeni.. Sana kendinimi ifade edemem , beni anlamanı beklemiyorum zaten. Ama hoşlantıdan ziyade sevgi benimkisi. Asi , hırçın , hırslı , sinirli , umursamaz , kıskanç ben.. senin yanında başka birisi oluyorum adeta. Böyle konuşmak zorundayım tek sebebim seni kaybetmemek. Daha yeni aramızda olmana ragmen , sanki yıllarca benimleymiş gibisin. Sevgi , aşk bunlar benim hiç sahip olmadıgım şeyler..
Bunları sende tattım ilk defa ben. Evet , bir sürü kızla oldum , ama hicbiri sen gibi degildi. Tamam o gece olan oldu oyun gibi görünebilir.. o gece ben sana sevgi , hoslantı ve aşkla geldim.. Seninle bu kapıdan girince ben arkamda hırsı , oyunu bıraktım.. Sana masumiyetle geldim. "dediginde elini kapıya vurdu."Kusura bakmada o şerefsiz baek' a bırakacak degildim seni.. Adını bile söylediginde çıldırıyorum kızım ben.. Benden başka kimse senle birlikte olmayı düşünemez.. Kimse anladım mı !"dediginde sinirle baktı.
Jennie:" Beni sevmedigini söyledin yoongi.. sadece hoşlantıydı hani.. şimdi ne degişti !"
Yoongi:"Ben degiştim sanki.. senin yanında."
Jennie:"Bu da mı oyun ?"dediginde yüzünü sıvazladı.
Yoongi:"Oyunu neden oynadım biliyor musun ? Araba icin mi sandın aptal ! Benim elde edemeyecegim bir sey yok.. para , araba.. hersey var jeni."
Jennie:"Dogru elde edemeyecegin hic bir sey yok ! Beni bile elde ettin sen.. şimdi mendil gibi fırlatıyorsun.."dediginde gözleri yaşardı.
Yoongi:"Saçma saçma konuşup canımı sıkma benim.. Oyun oynasaydım , şuan yanında olmazdım. Zaten kazandım degil mi ? Ne diye şimdi burda olayım he ! Sana karşı en ufak şey hissetmeseydim , şuan burda degil bar'da olurdum.. yanımda'da sen degil başkası olurdu."
Jennie:"Git hadi.. bar'a git.. Şuan ben degil başkası olsun yanında."dediginde kolundan çekiştiriyordu.
Yoongi:" seviyorum lan.. seni. Bunu mu duymak istiyorsun he ! Deli ediyorsun beni.."dediginde kolundan tutarak duvara yasladı..
Merhaba gencler.. Yaptıgınız yorumlar ve voteler icin cok teşekkür ediyorum.. sizleri seviyorum.. diger bölümde görüşmek üzere.. I love you.. Buarada diger kitaplardan birini final yapacagim az kaldi.. yeni kitabim geliyor 'Agustd ' olacak. Ayrica jennie ve yoongi cifti olacak.. merakla bekleyin. Acayip güzel.. 💜😍🙏😊💙😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BADBOY SMİLES | Tamamlandı |
ChickLitYavaş Yavaş eğildi Boyuna doğru.. Saçını kulağının arkasına sıkıştırdı.'Ben uğraşılmayacak Badboy'um jennie. ' Nefesi Boyununu talan etmişti.. ©Tüm haklar saklıdır.. ~ And Yoonnie ~