🙊

1.7K 111 33
                                    

Yoongi:" Benden ayrılmak , senin ölümün demek.. Seni birisiyle görürsem en ufak hatanda affetmem.."

Yanına yaklaşıp yüzünü yüzüne doğrultu.

Yoongi:"Duyuyor musun ? "

Jennie:"Sen.. Sen pisliğin tekisin.."

Yoongi:"Sen bu pisliğe aşıksın.."

Derin nefes alıp kalkmaya çalıştı.. Kolundan tuttu hemen..

Yoongi:"Bi daha sözümden dışarı çıkma.."

Jennie:"Sen kimsin ?"

Yoongi:"Ben kimim öyle mi.."genişçe sırıtıp kaşlarını çatıp ona döndü..

Yoongi:"Sen beni hafife alıyosun galiba !"

Jennie:"Sen bana hala oyun mu oynuyorsun yoongi ! He ? Oyun mu tüm bunlar  ? Dalga mı geçiyosun..! "

Yoongi:" Seni seveceğimi falan mı zannetin ? Ben kimseyi sevmem jennie.!"

Jennie:"Değil mi.. Biliyodum.. Geçen gece çıkıp gittin ! Arkandan geldim yoongi.. Seni başka kızla gördüm.. Aşık ettin kendine şimdi köle mi yapacaksın beni.. Sen beni hiç mi sevmedin be adam ?"deyip yere düştü.. Bağırarak ağlamak istedi.. Yapamadı..

Jennie:"Suç bende.. Beni boğan birine beni sevdin mi diyorum.. Acınası durumdayım değil mi.."

Sadece susup dinliyordu..

Jennie:"Yaptığın herşey yalan mıydı ? He.. Sana diyorum yok seni seviyorum , aşığım falan gözyaşında ölürüm.. Bana bak yalan mıydı ?"

Yoongi:"Sen gördüğüm ne salak kızsın.. Beni azda olsa tanımamışsın.. Sence sevecek birisi miyim ?"

Jennie:"Salağım.. Evet ben salak biriyim.. Ve seni sevdiğim için pişmanım.. "

Yoongi:"Bana bak okulda beni rezil edecek bişey yaparsan.. Hayatında görmediğin şeyleri görürsün  .."

Jennie:"Senin yüzünü gördükçe miğdem bulanıyo.. Aptal kafam nasıl inandın jennie.. "deyip saçlarını çekiştirdi..

Yoongi:" Kes sesini jennie.. Unutma ben senin değilim.. Ve sana ait değilim.. Ama sen bana aitsin unutma.."deyip yanına yaklaştı.. Çenesinden tutup kafasını kaldırdı.. Kırmızı dolgun dudaklarına yapıştı.. Sömürdükçe sömürdü..


BADBOY SMİLES   | Tamamlandı |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin