-Gözyaşında Ölürüm..

1.9K 113 20
                                    

Yoongi:"Özür dilerim.."dediğinde dudağını öptü ve geri çekildi..

Jennie:"Niçin özür diliyorsun sevgilim ?"dediğinde ellerini boynuna sardı..

Yoongi:"Öyle.. Hadi sadece uyuyalım.. Yoksa gidişâtım hiç iyi değil.."dediğinde beline sarıldı..

Jennie:"Peki.. Sen yukarıya çık ben geleceğim.."dediğinde üstündek kalktı.

Yoongi:"Tamam.. Ama hemen gel !"dediğinde alnını öptü..

Merdivenlerden doğru çıkarken baktı..

Kesinlikle aşkı yaşıyordu onda.. İlk defa dokunursa canını yakacağını düşünüyordu.. Sevgisini belli etmek istesede yapamıyordu.. Sevgi mi ? Hoşlantı mıydı.. Kesin aşktı bu.. Onun kıskanması , kimseyle paylaşamaması.. İstediği halde dokunamaması.. Canını yaksada , direniyordu.. İnkar edemiyordu.. Onu seviyordu.. Kokusuyla yaşamak istiyordu.. Ayrılığı kaldıramazdı.. Onu kendine bağlamak , hiç açılmamak üzere düğüm atmak istiyordu.. Onu bırakmayacağına söz verdi kalbi.. Aşikârdı , sonsuzluğa bağlayacaktı sevgisini..
Onunla yaşamak, onunla ölmek istiyordu..

Beyni düşüncelere kapılmış gidiyorken kendini yatağa bıraktı..
Yastığını alıp yüzüne bastırdı.. Kokusu vardı , bian mayıştı yüzü.. Kokusuna teslim olmuştu bile..

Kapının açılmasıyla yastığı kenara koydu..

Yoongi:"Neden geç geldin..? Bak kokunu bulmaya çalışıyorum..!" dedi yapmacık sinirle. Yastığı eline alarak ona fırlattı.. Bileğinden tutarak kendine çekti.. Yatağa uzanarak , başını aldı kollarına ..

Yoongi:"Esir ettin ulan beni.. Kendine !"dediğinde saçlarıyla oynamaya başladı.

Jennie:"Seni seviyorum.."dediğinde elini saçına geçirdi.. Üstüne yaslandı.. Başını göğüsüne koydu..

Yoongi:"Sana aşığım.."dediği kelimeyle kafasını kaldırdı göğsünden.

Jennie:"Yoongi..?"dediğinde gözünden yaş aktı sebepsizce.

Yoongi hızla kalktı..

Yoongi:"Seni kim ağlatırsa.. Bende dahil.. Ağlamana sebep olursam.. O kişiyi öldürürüm.."dediğinde gözlerini sildi dudağıyla..

Yoongi:"Gözyaşında ölürüm hatun.."dediğinde sarıldı..

👋 Merhaba. 😘

BADBOY SMİLES   | Tamamlandı |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin