Yoongi:"Seni cezalandıracagım.."dediginde sinsice güldü.
Jennie:" Ah.. Lütfen yoongi , giyim tarzıma karışma."dediginde dudagını büzdü.
Yoongi:"Ben ne dersem o hatun.. ayrıca o dudagını büzme."
Jennie:"Neden ?"dedi mızmızlanarak.
Yoongi:"Yerim.."dediginde kendine cekti.
Jennie:"Uyuyalım artık."dediginde başını omzuna koyarak gömleginin dügmelerini açmaya başladı.
Yoongi:"Sen böyle yaparsan ben seni bugün uyutmam haberin olsun.."dediginde ellerini tuttugunda sinsice güldü.
Jennie:"Utanmaz.."dediginde sırıttı.
Yoongi:"Neden utanayım yavrum.. sen benim bebegimsin."dediginde jennie'nin önüne düşen saçlarını geriye yatırdı.
Jennie:"Sende benim erkegimsin.."dediginde ellerini boynuna doladı.
Yoongi:"Hatun.. Öldüreceksin beni ! Küçük Min durmayacak haberin olsun."dediginde dudagını öptü.. daha fazla kendine bastırarak yataga attı , üstüne çıkarak jennie'nin gömlegi'nin dügmelerini acmaya başladı.
Jennie:"Sevgilim bugün duralım.. yorgunum."dediginde yoongi boynuna küçük öpücükler konduruyordu.
Yoongi:"Ah.. bugün duramayacagım.."dediginde elini etegi'nin altına soktu.
Jennie:"Sevgilim.. bugün uyuyalım agrım var."dedi dudagını büzerek.
Yoongi:"Ahh.. tamam , ama seni ben giydirecegim."dediginde üstünden kalktı.
Jennie:" Dolabımdan secelim..gel."dediginde elini uzattı.
Yoongi:"Tamam yavrum."dediginde uzatılan eli tuttu.
Jennie , Dolabın önüne gecerek kısa şort ve askılıklı atleti aldı eline , yatagın üstüne bıraktı. Alt çekmecesini acarak erkek alt eşofmanını aldı.
Jennie:"Al sevgilim."dediginde elindekini uzattı.
Yoongi:"Beni giydirmeyecek misin hatun ?"dediginde sırıttı.
Jennie'nin eşofmanı:
Yoongi'nin eşofmanı:
Evet yeni bölüm geldi.. Yorumlarınızı ve votelerinizi esik etmeyin canlarım.. bir dahaki bölümde görüşmek üzere.. buarada bir tane daha bölüm yazacagım hangi kitap'tan bölüm gelsin yorumlarda belirttin.Sizleri seviyorum saglicakla kalin. 💜😘-Sky 👍
-Black 👍
Hangisi ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BADBOY SMİLES | Tamamlandı |
ЧиклитYavaş Yavaş eğildi Boyuna doğru.. Saçını kulağının arkasına sıkıştırdı.'Ben uğraşılmayacak Badboy'um jennie. ' Nefesi Boyununu talan etmişti.. ©Tüm haklar saklıdır.. ~ And Yoonnie ~