Sabah erkenden kalkmıştı genc kız. Elini diger tarafa atınca kimse'nin olmadığını anladı. Bedenini zar zor attı banyo'ya. Ilık duş aldıkdan sonra soyunma odasına ilerledi. Herzaman ki gibi beyaz ic camasırını giydi. Askıdan okul formasını alıp , direk giydi. Saçlarının nemini alarak taramaya başladı. Saclarını kurutuk'dan sonra eline maşa'yı alıp saçlarına şekil verdi. Amber ve yasemin kokulu parfümünü iki kere üstüne sıkarken , bilegine iki kere sıkarak boyunana sürdü. Yerdeki çantasını alırken , siyah botlarını aldı. Bordo renginde montunu giydi hemen. Saçlarını geri atarak odadan çıktı. Dış kapıya yönelince aklına dün gece geldi.
- Dün Gece -
Yoongi: "Bana söylemeliydin jennie.."dedi sinirle üstünden kalkarak.
Jennie:"Nasıl söyleyecektim.. Eninde sonunda olacaktı , degil mi ?"
Yoongi: "Olmayacaktı , sana bu şekilde dokunmam ağrıma gitti."
Jennie:" Neden ağrına gitti ? Benden ayrılmayı mı düşünüyorsun ?"dediginde üstüne çarşafı çekti.
Yoongi:"Jennie ben kimseyi sevmem.. Ama senden hoşlanıyorum. Sonra ne olur bilemem."dedi buruk sesle.
Jennie:"Benimle oyun mu oynuyorsun yoongi ? Şaka mı bu. Az önce beni sevdigini söyledin şimdi , ne bu sözler."dedi bagırarak.
Yoongi:"Jennie bana söylemeliydin. Benim suçum degil. "
Jennie:"Oyun muydu herşey ? Benimle oyun oynadın yani ? Seni bir daha görmek istemiyorum , duyuyor musun beni ? "dedi aglayarak.
Yoongi jennie'ye yaklaşacagı sıra , jennie konuştu.
Jennie:"Ilk defa bir erkege karşı koyamadım. Ben kimseyi sevmedim bu güne kadar. Senden nefret ediyorum. Bir daha asla karsıma cıkma."dediginde bagırdı.
Yoongi:"Jennie ?"
Jennie:"Defol.." dediginde yoongi coktan gitmişti.
-Son-
Okula dogru yürüyordu , ilk defa duygularına engel olamıyordu. Saçlarını dalgalanıyor , rüzgar nefesini kesiyordu. Tek istedigi okuldan transefer olmasıydı. Onunla aynı okulda ve aynı sınıfta olması canını sıkıyordu. Okul bahcesine giriş yaptığında bir grup gördü. Onu görünce istemsizce gözleri doldu.
Merhaba arkadaslar bugun taehyung dogum günü.. Happy Birthday Taehyungg.. Seni cok seviyor ve morluyorum.💜 Aslında bu kitabı silecektim. Cünkü yorum gelmiyor ve vote vermiyorsunuz. Ve begenmeyenler olmuştu. Ama bazı arkadaşlar sagolsun bana cesaret verdi ve tekrar yazmaya karar verdim. En azından bir tane güzel yorum yaparsanız sevinirim. 🙏 Herkese teşekkür ederim.. Iyi günler saglıcakla kalın. Mutlu gününüz olsun gencler 😘💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BADBOY SMİLES | Tamamlandı |
ЧиклитYavaş Yavaş eğildi Boyuna doğru.. Saçını kulağının arkasına sıkıştırdı.'Ben uğraşılmayacak Badboy'um jennie. ' Nefesi Boyununu talan etmişti.. ©Tüm haklar saklıdır.. ~ And Yoonnie ~