Kırmızı dolgun dudaklarına yapıştı.. Sömürdükçe sömürdü..
Jennie ne kadar kendini itsede , daha çok yapışıyordu..
Nefes nefese geri çekildi..Jennie:"B-beni sev-miyorsun.. Neden burdasın.."dedi dolu gözlerle..
Yoongi:"Çünkü burda.. Seninle olmak istiyorum.."
Jennie:"İkili oynamayı bırak suga !" deyip geri çekildi.. Bişey demeden kapıyı çarpıp çıktı.. Böyle durumlardan nefret ediyordu.. Daha ne kadar aciz durama düşecekti.. Güçlü gibi davranmaktan bıkmıştı artık canına tak etmişti.. Sadece arkasından bakmakla yetindi.. Göz yaşlarını silip yatağa girdi..
↪1-Hafta Sonra↩
-Jennie-
1.haftadır okula gitmiyorum.. Artık sıkıldım , tak etti canıma. Nasıl olsa böylesi daha iyi olur diye düşündüm. Karşılaşmamak için daha iyi yöntemdi. 1. Haftadır ne koşuyor ne de görüşüyorduk.. O günden sonra hiç görmemiştim. Özlemiş miydim ? Deli gibi ama kırgın , kızgındım.. Beni sadece kullanmış.. Hiç sevmemiş ki ! Geçen arkasından gittiğimde yanındaki kızla gayet mutluydu.. Oyuncağıymışım sadece.. Bunları düşünürken kapı kırılacak vaziyette çalıyordu.. Saat öğlen 5 bu saatte kim gelir diye düşünürken aşağıya indim.. Kapıyı açtığımda onu karşımda gördüm.. Kapıyı kapatacağım sıra ayağını kapının arasına soktu..
Jennie:"G-git.. Lütfen !"
Yoongi:"Jennie Çekil kapının arkasından.."
Jennie:"Git.. Lütf-.."demesine izin vermeden kapıyı ittirdiğinde jennie yere kapaklandı. Kapıyı örtüp yanına yaklaştı.. Üzerine eğilip konuştu..
Yoongi:"İyi misin ?"dediğinde elini uzattı.. İlk önce uzatılan ele sonra yoongi'ye baktı..
Jennie:"Evimden defol !"deyip uzatılan eli itti..
Yoongi:"Sorduğum soruya cevap olarak bunu mu söylüyorsun !"
Jennie:"Ne istiyorsun yoongi.. Yeterince canımı yaktın.. Daha ne istiyorsun ! Bırak , pişmanlığımda öleyim."istemsizce gözyaşları aktı.
Yoongi:"A-ağlama.. Çocuk musun sen ! He ! Kalk.."deyip sıkıca kolunu kavradı..
Jennie:"B-bırak diyorum sana duymuyor musun beni.. Yeter artık , düş peşimden ! Salaklıktı sadece yaptığım.. Gözüne bir daha gözükmeyeceğim oldu mu ?"
Yoongi:"Olmadı , olmamalı.. Olmayacak da !"
👉Yıllar sonra bölüm 🙋😂
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BADBOY SMİLES | Tamamlandı |
ChickLitYavaş Yavaş eğildi Boyuna doğru.. Saçını kulağının arkasına sıkıştırdı.'Ben uğraşılmayacak Badboy'um jennie. ' Nefesi Boyununu talan etmişti.. ©Tüm haklar saklıdır.. ~ And Yoonnie ~