Dwa dni później, Drift:
Od tamtej "napaści" ze strony niechcianej adoratorki Williama minęły dwa dni. Dziewczyna obecnie jest zamknięta w szpitalu psychiatrycznym i już nikomu więcej nie zagrozi. Jednak jakiś czas temu zauważyłem zmianę w zachowaniu Buzzstrike'a względem Sophii. Udają, że poza przyjaźnią nic więcej ich nie łączy, ale mnie nie da się tak łatwo oszukać. Oboje poszli w bardziej opuszczoną część złomowiska, więc cichaczem podążyłem za nimi. Lekko wychyliłem głowę i zobaczyłem, że Buzzstrike i Sophia się całują. Byłem zaszokowany.
- Nigdy nie podejrzewałam, że będziesz tak świetnie całował jak na robota z innej planety.- powiedziała Sophia, gdy mini-con się od niej odkleił.
- Jest wiele rzeczy, których o mnie nie wiesz.- mruknął do niej.
Gdy ich usta znów się złączyły w namiętnym pocałunku, postanowiłem się stamtąd jak najszybciej ulotnić. Nie mogłem uwierzyć w to co przed chwilą zobaczyłem. Po powrocie do centrum dowodzenia, zobaczyłem jedynie Sideswipe'a.
- Gdzie są pozostali?- spytałem podchodząc.
- W laboratorium BlackJack'a.- odpowiedział, nie odrywając się od pracy.
Zastanowiłem się czy mu powiedzieć o tym co zobaczyłem. Postanowiłem, że powiem.
- Sideswipe, muszę ci o czym powiedzieć.- powiedziałem do niego.
Na chwilę przerwał to co robił i odwrócił się do mnie przodem.
- A o czym? Coś się stało? Źle się czujesz?- spytał.
- Ze mną wszystko jest w porządku. Chodzi o to, że widziałem jak Sophia i Buzzstrike się całowali.- odpowiedziałem.
- Żartujesz?- spytał zaskoczony.
Pokręciłem jedynie głową w zaprzeczeniu. Sideswipe był w tym samym szoku co ja, gdy ich zobaczyłem. Gdy przyszli pozostali, Fixit wezwał Buzzstrike'a i Sophię do centrum dowodzenia.
- Buzzstrike, Sophia. Musimy poważnie porozmawiać.- powiedział Bee.
- A o czym, Bee? Czyżbyś chciał porozmawiać o współpracy naszej siódemki z innymi autobotami?- spytał Buzzstrike.
- Nie o tym. O waszej relacji.- odpowiedział bot.
- Jesteśmy przyjaciółmi i nic poza tym. Prawda, Buzzstrike?- odparła Sophia.
Mini-con jedynie przytaknął.
- *westchnienie* nie musicie kłamać i udawać. Drift widział jak się całowaliście.- powiedział im.
- Śledziłeś nas Drift?! Na głowę upadłeś?!- krzyknęła na mnie Sophia.
- Sophia uspokój się. Może to nawet lepiej, że nas widział? Powinniśmy przestać się z tym ukrywać.- powiedział do niej mini-con.
Ona jedynie mu przytaknęła. Wtedy Buzzstrike objął ją w talii.
- Nie wiemy jak do tego doszło. Po prostu, zaczęliśmy coś czuć do siebie nawzajem i zakochaliśmy się.- powiedziała.
- Ukrywaliśmy się z naszym uczuciem, ponieważ nie wiedzieliśmy jak zareagujecie. - dodał się Buzzstrike.
- A co z Arturem? Przecież on cię tak bardzo kochał.- odparła na to Strongarm.
- Poprosiłam Fixit'a by otworzył mi most ziemny w okolicy domu Artura i zobaczyłam go z inną kobietą. Wyglądali na szczęśliwych, potem zobaczyłam, że ta kobieta jest w ciąży. Od razu zrozumiałam, że to dziecko Artura. On o mnie po prostu zapomniał.- odpowiedziała jej Sophia.
CZYTASZ
W przyjaźni z samurajem / transformers ff [Zakończone]
FanfictionZnów dla fanów serii "Transformers: Zamaskowane Roboty". Jest to kontynuacja "Mój przyjaciel to mini-con/transformers ff". Drift - autobot, wojownik, nauczyciel dwóch mini-con'ów Jetstorm'a i Slipstream'a, który zawsze kieruje się w życiu honorem or...