Podziękowania.

153 7 23
                                    

Jeju, pisałam te książkę najdłużej ze wszystkich jakie kiedykolwiek znalazły się na moim profilu. Zaczynając nigdy nie pomyślałabym, że dotrę do ostatniego rozdziału i jakkolwiek zakończę te historie. Doszłam do wniosku, że to moja pierwsza poważniejsza książka!

Chciałabym podziękować przede wszystkim Melanie__xx która niejednokrotnie goniła mnie do pisania rozdziałów i pomagała w wymyślaniu coraz to nowszych pomysłów na książkę. Jestem jej bardzo za wszystko wdzięczna.

Oczywiście dziękuje wszystkim czytelnikom co do jednego. Dzięki waszym komentarzom ubawiłam się jak nigdy. Dziękuje za każdą gwiazdeczkę. Nawet nie wiecie jak to wszystko mnie cholernie motywowało.

Zdaje sobie sprawę, że miałam gorsze i lepsze rozdziały, ale nigdy nie miałam myśli, żeby to pierdolić i np. usunąć książkę jak to zdarzało się w innych moich książkach.

Może powstanie tutaj jakiś dodatek kiedyś, ale tymczasem zapraszam was na moje inne książki, żeby doczekały się takiego sukcesu jak Ziall, albo nawet większego.

Nigdy też nie sądziłam, że dzięki pisaniu poznam tyle wspaniałych osób, którym chce podziękować też z całego serduszka za wsparcie.

Możecie pisać jakieś przemyślenia na temat mojej książki, byłoby super.

DZIĘKUJE WAM WSZYSTKIM ❤️❤️❤️

Zapraszam także do innych moich prac!

I na pewno spotkamy się jeszcze w innych moich książkach, kocham was. ❤️

iMessage || ZiallOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz