Ve karşıdaki konteynırın kapısı açıldı , yüzüme vuran güneşten pek seçemedim ama sarışın bir kadının önderlik ettiği 6-7 civarı eli sopalı ve silahlı insanlar konteynırdan çıktı.
"Hepsini öldürün" dedi asil sesiyle sarışın kadın.
Ben bu sesi tanıyordum.
"Bu...
Bu...
Bu Jane".
Verilen emirle birlikte eli sopalı ve bıçaklı adamlar hastalıklılara saldırdı.
.................
................
..............
Bizi aşşağı indirdiklerinde etraf kan gölüne dönmüştü.
Jane yüzümüze tam bakmadığı için beni hala tanımamıştı.
Altın sarısı gibi uzun , açık saçları , yeşil gözleri , üzerindeki beyaz ama kirlenmiş askılı t-shirt ve koyu yeşil şortuyla karşımda duruyordu , buna inanamıyorum.
Arkası dönüktü , ona bakarak "Jane" dedim.
Bana döndü ve beni gördüğünde çatık kaşları düzeliverdi , elindeki kanlı bıçak yere düştü ve bana doğru koştu.
...
..
.
Bana sıkıca sarıldı , hala inanamadığım için kollarımı açtım ve sonra sıkıca sarıldım.
"Aman Tanrım , David." dedi.
Ve dudağımı hafifçe öptü.
Jane:"Sözünü tuttun"
"Herzaman sözümü tutarım beni biliyorsun"dedim ve gülmeye başladık.
Etraftan hala hastalıklılar geliyordu.
Brad:"Davi..."sözünü bitiremeden yere yığıldı.
Kenarda soluklanan Jason ve ben hemen yanına gittik ve onu kaldırdık.
Jane:Hadi onu içeri alın.
Eliyle bize konteynırı işaret ediyordu.
Onu içeri geçirdiğimizde , yaklaşık bir salon büyüklüğünde bir acil durum konteynırı olduğunu anladık.
İçerisinde bir kaç gaz lambası , yiyecek , su ve yer yatakları bulunuyordu.
İçeride öksüren birkaç yaşlı ve 2 tane çocuk vardı.
Dışardan gelen çığlık sesiyle irkildik , hastalıklılar bir kişiyi yakalamıştı.
"Sayıları artıyor"dedi kalabalıktan gelen bir ses.
Herkes içeri doluşmaya başladı , bir adam Jane'ye
"Dışarıda kalan adam ne olacak" dedi.
Jane:"Artık çok geç"dedi kararlı bir tonla.
Üç kişi zincirlerden tutarak tırın rampasını kaldırdı ve kapıları kapattı.
Jane hemen bir köşede yanyana 3 yatağın üstünü boşalttı , bizde birine Brad'i yatırdık.
Jane ile Brad birbirlerini sadece birkaç kere görmüşlerdi yani çok samimi değillerdi.
Jane:"Doktor Billy , Dok..."ikinci kez çağırmasına gerek kalmadan geniş omuzlu , uzun ve siyah saçlı bir adam elinde bandaj, oksijenli su , makas ve iple geldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZOMBİ:İNSANLIĞIN SONU
Viễn tưởngGözlerini Açtığında Dünya Eskisinden Çok Farklı Bir Yer Haline Gelmişti. Herşeyden Habersiz Kahvesini Yudumladı Ve Televizyonunu Açtı. Televizyondaki Haberler Onu Korkutmuştu Fakat Gerçek Olabileceğine İhtimal Vermiyordu. Birden Kapıdan Yumrukl...