BÖLÜM 13: ARAYIŞ-4

8.8K 436 49
                                    

Herşey bitti sandığımızda , Merlin derin bir bağırışla üç el kilide ateş etti.

...............

...

..

.

Silah sesi marketin heryerinde yankılandı , kilit paramparça olmuştu.

Kilidin kırılmasıyla içeri hastalıklar doluştu , ön saftakiler onlar için henüz taze et olan Merlin'i yemeye başladı.

Hemen çantaları aldım , Brad silahını ve bıçağını çıkardı.

Sam elindeki boruyu sıkı sıkı tutuyordu.

"Hemen burdan çıkmamız lazım"dedi Brad.

"Çatıya!"diye bağırdım.

Brad bize yaklaşan hastalıklıları vurmaya çalışıyordu , Sam ise çoktan merdivene tırmanmıştı.

Silahımı elime aldım , içinde kaç kurşun vardı bilmiyorum ama başka çaremiz yoktu.

"Brad yukarıı"dedim.

Brad merdivene tırmanmaya başladı.

Hastalıklıların kokusu içeriye dolmuştu , kapıdan dahada fazla hastalıklı içeriye geliyordu.

Brad'in ardından bende merdivene tırmandım , Brad yukarı varmış , korkulu gözlerle bana bakıyordu.

Brad:Hadi dostum hadii.

Merdiveni yarıladığım sırada ayağımda bir el hissettim , beni aşağı çekiyordu.

Silahımı beni tutan 20'li yaşlardaki kadına doğrulttum ve tereddüt etmeden kafasına 3 mermi sıktım.

Hızlı hareketlerle yukarı çıktım , aşağıya baktığımda ellerini yukarı doğru uzatmış

, korkunç sesler çıkartarak ve ağızlarını şapırdatarak bize bakan düzinelerce hastalıklı görüyordum.

Bir duvara yaslandım ve çöktüm.

Brad yanıma geldi  , endişeli gözlerle bana bakıyordu.

"Is... Issırıldınmı ? " dedi.

"Hayır dostum iyiyim."dedim.

Derin bir oh çekerek oda yanıma çöktü.

Sam , aşşağı bakıyordu.

Çocuğa gerçekten üzülmüştüm , aynı gün içerisinde hem annesini hem babasını korkunç bir şekilde kaybetmişti , elindeki boru yere düştü ardındanda Sam bayıldı ve yere yığıldı.

..............

...............

.................

Bu yaşadıkları henüz 16 yaşında olan biri için fazlaydı.

Sam uyandı , hiç konuşmadan ayağa kalktı ve aşağıya baktı.

Brad'e

"Jane ile konuştum , onun yanına gitmemiz gerek. Frost kasabasının yakınlarında bir kamp varmış Jane orda , oraya gidebiliriz. "dedim

Brad:"Ama nasıl ?"dedi.

Marketin hemen altında , iki tarafı telle kapatılmış çöp sokağı vardı , Brad'e orayı gösterdim.

"Oraya gitmenin iki yolu var ; biri marketin arka kapısı , diğeri ise burdan çöp poşetlerinin üstüne atlamak.Ne dersin ? "

Brad:Arka kapı olmayacağına göre  , atlıyoruz" dedi.

ZOMBİ:İNSANLIĞIN SONUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin