Bylo nebylo, žily dvě dívky, které studovali střední školu. Obě dvě milovali anime a jejich nejoblíbenější, bylo Naruto. Ve kterém byla organizaci Akatsuki. Jako každý jiný i ony dvě měli své oblíbence. Pořád se dohadovali, který charakter je nejlepší a ať už se shodli nebo ne, každá měla svého oblíbence a ten byl pro každou výherce.
1
Byl večer, sobotního dne a obě dívky byly v jednom domě. ,,A co třeba ó ctihodný duchu Peina,"řekla Lucka. ,,Ne, napíšeme tam : ó mistře Peine," opravila ji Ela. ,,No a jak mám jako pokračovat mi řekni," rozčílila se Luci. ,, Jak to mám vědět, od rána jsem vypatlaná jak lama," Rozesmála se Elis. ,,Je to na tobě poznat." ,,Ty jseš teda milá, jako," Naštvala se Elis. ,,Já vím já vždycky," odpověděla jí Lucka. ,,Hele, nebudeme se zde bavit o tom, kdo kdy byl vypatlanej a budeme radši psát tomu Peinovi, ne?" zeptala se Elis.
Po dlouhém dohadování se dívky rozhodli napsat dopis, který chtěli poslat do jiného světa.
Na zem nakreslili znak Akatsuki, který vypadal jako obláček. A začali s rituálem. Nejdříve řekli zaklínadlo na vyvolávání duchů a začali komunikovat s jiným světem. Lucka řekla:,, ó velký duchu Peina, posíláme ti tento dopis o nás ,prosím přečti ho celé své rodině Akatsuki. Děkujeme.
Mezi tím v jiném světě - Naruto ShippundenVe skrýši Akatsuki, právě probíhala večeře s hlavním chodem rybou na kysaným zelí a dýňovou polívkou. U této večeře chyběli Tobi, Zetsu a Kisame prohlásili, že nejí svůj druh. Při večeři se Pein začal chovat velice divně. Upustil vidličku na zem a přestal jíst. Všichni členové Akatsuki se na něj dívali, co se děje. Pein se mezitím ocital v paralelním světě, kde se ozývali hlasy Lucky a Elišky. Pein nevěděl o co se jedná a byl překvapený. Vznášel se v temnotě, kde jediným světlem byly dvě světlušky, od kterých přicházeli hlasy. Najednou se Pein ocitl ve svém těle a v ruce cítil kus papíru. Když otevřel oči všichni členové, včetně Tobiho, Zetsua a Kisameho, se na něj udiveně dívali, někteří až starostlivě. Pein se podíval ke svým rukou a viděl dopis. ,,Jsi v pořádku,Peine?" zeptala se jediná dívka v organizaci, Konan. Pein jen kývl a všechny si prohlédl, jestli to není vtip někoho z nich. Všichni se na Peina dívali překvapeně, že mu došlo, že ani jeden z nich to být nemohl. Proto tedy uposlechl hlasy, které slyšel a začal rozdělávat dopis. Začal číst:,, Členové Akatsuki. Jako vaši velicí fanoušci, vám posíláme tenhle dopis. Velice vás obdivujeme už od vašeho založení a fandíme vám při každé vaší misi. Jste velice silná a sebevědomá skupina a co na vás máme nejraději, je že se chováte jako pravá rodina. Jste mega silní a stylový, a chtěli by jsme se svámi setkat a udělat si selfie. Nejsme tak silné, ale jsme věrné, když se jedná o jídlo, hlavně o dýně, ryby a zelí. Pro vaši důvěru k vám by jsme udělali cokoliv. Tímto dopisem jsme vám chtěli ukázat, jak jsme retardovaně vypatlané. Víme všechno o vaší temné i světlé minulosti a historii každého z vás. Chcete vědět jak to víme? To by jste si museli přijít pro nás a donutit nás neprozradit vaše tajemství celému světu. Tímto vás vyzýváme, aby jste se dostali do našeho světa a našli nás.
Ps: Pozdravuju Tobiho, říká číslo jedna ve vypatlanosti.
Pps: Pozdravuju Hidana, říká číslo jedna ve falešném zpívání."
Jen co to Pein dočetl, podíval se po členech organizace a první, kdo na tuto zprávu reagoval, byl Hidan, který řekl ona čtyři osudová slova:,, Tak jdeme na ně." Pak se ozvalo z kouta:,, Mají tam lízátka?" nikdo jiný jak Tobi to být nemohl.
Možná se vám to nelíbí. Možná vám to přijde jako blbost. Ale mám to nevadí, my víme, že je to hovadina a neřešíme to. Takže pokud tě to nebaví, dál to nečti.
ČTEŠ
Akatsuki v našem životě
Fiksi PenggemarDvě mentálně postižené dívky se rozhodli vydat příběh o jejich snu. Do svého světa přivolají organizaci Akatsuki se kterými se postupně seznamují a zjišťují, že jsou pro ně dobrá rodina. Avšak Akatsuki nejsou jediní, kteří se do tohoto světa dostali...