Děsivá zpráva

116 11 0
                                    

,,Jsou to už je to celý den a nikdo se neukázal ani neposlal zprávu. Co když nenašli oni ju, ale ona je. To by bylo hodně špatný nesmím na to myslet. Každou chvíli musí někdo přijít prostě musí."

Byla jsem sama v Tsunadině pracovně a doufala že někdo zaklepe.

,,Ťuk ťuk ťuk"

,,No to snad ne buď mám halucinace a nebo fakt někdo klepal. Třeba je to Gaara nebo Naruto a nebo i samotná Elis."

Byla jsem natěšená jako dítě na Vánoce a čekala na svůj dáreček.
Lůca: ,,Dále."

Do místnosti vstoupili Pein, Shino a Kurenai. Něco však nebylo v pořádku. Byli pošrámaní a měli roztrhané oblečení.

Lůca: ,,Co se stalo? Někdo vás přepad? Museli jste bojovat? Povídejte."

Chvilku všichni mlčeli ale pak...

Pein: ,,V naší chvilce nepozornosti...... se na nás............svalila lavina."

,,No to snad ne na Peina se svalila lavina. Na tohodlek "člověka", který si říká bůh se svalila lavina. Hlavně klid. Buď v klidu."

Lůca dělala co mohla, aby nevyprskla smíchy.

Lůca: ,,Aha dobrá a nějaké důležité informace. Našli jste něco aspoň nějakou stopu?"

Kurenai: ,,Nic žádný náznak bylo od tamtud vidět všechno, ale vlastně i nic."

Lůca: ,,Dobře běžte si odpočinout."

Řekla Lůca s pohledem upřeným na zem. Když odešli měla chuť něčím praštit, ale někdo opět klepal na dveře. Lůca se musela znovu uklidnit a říct opět to samé: ,,Dále."
Do místnosti vešli Gaara, Kankuro a Kisame. Opět vypadali zřízeně. Byli od bahna a celý mokří.

,,No to snad ne."

Lůca: ,,Co se stalo?"

Kisame: ,,Ani se neptej."

Kankuro: ,,Napadl nás žralok."

Lůca: ,,Proč mi přijde, že Akatsuki jsou prokletí? Teď přišli Shino, Kurenai a Pein. Zavalila je lavina."

Kisame: ,,Ha ha ha na šéfa se zavalila lavina jo tak to si užiju."

Už byli na odchodu, ale Lůca ještě dodala: ,,Ale tebe zase napadl žralok vážně se mu chceš posmívat rybo?"
Kisame se přestal smát a vyšel ven s naštvaným výrazem.

,,No výborně a ani nezavřou.Oni snad vlastni černoušky."

Jen přišla ke dveřím a tam se setkala tváří v tvář udýchanému Leeovi a Tobimu.

Tobi: ,,Lůca - senpai.. Deidara..  dusit.. on.. zachránit.. rychle."

Lůca: ,,Co se stalo?? Tobi žiješ?"

Ptala se Lůca když viděla jak Tobi padá k zemi v bezvědomí.

Lee: ,,Temari a Deidara se poprali a došlo to až k tomu, že si navzájem strčili písek do úst a dusí se."

Lůca na ně vytřeštila oči a okamžitě zavolala ninji a sestry. Ninji poslala s Leeem a Tobiho přenechala sestrám.

,,To snad ne jedna pohroma za druhou."

Ani se neposadila a hned přiběhli Kakuza, Choji a Neji.

Lůca: ,,Jaktože jdete zároveň vždyť jste byli v jiných týmech."

Neji: ,,Naše týmy se potkali na rozcestí a Sasuke se najednou pustil do Itachiho."

Lůca: ,,Ach jo půjdu s vámi a půjde i Tsunade ta je srovná a já si to nechci nechat ujít. Zatím tam běžte a dohlédněte na to, aby nikomu neublížili."

Akatsuki v našem životěKde žijí příběhy. Začni objevovat