Uplynuli už tři dny a obě dvě strany se chystaly na boj. V Konoze se snažili chytit Tobiho, aby ho svázali. Lůca věděla něco co ostatní ne a využila toho, jako plán na zmatení nepřítele a získání Elis. Teda aspoň všem tvrdila, že je to plán, spíš to brala jako srandu, jak naštvat Elinu. U Orochimara žádné přípravy nebyli, přeci to měli pod palcem. Už byl čas na to vyrazit k hranicím. Když dorazili Orochimaru už tam čekal.
Orochimaru: ,,No tak, kde je Sasuke předejte nám ho a my vás necháme žít."
Lůca: ,,Nikde nevidím Elinu, asi bude schovaná v lese asi měli stejný nápad jako mi. Pff jak jinak že."
Z lesa najednou vyletěla Konan a shodila Tobiho na zem přímo před Orochimara.
Tobi: ,,Elina-senpai pomoc mi."
Kabuto: ,,Toto není Sasuke, je to jen nějaký děcko."
Orochimaru: ,,Myslel jsem si, že budeš rozumnější Tsunade, ale dám vám ještě jednu možnost. Vydejte nám Sasukeho a všechny vás možná nezabijem."
Lůca: ,,Já myslela, že chceš někoho se sharinganem a v dopise jasně stálo, že chcete dýni."
Všichni se na ni nevěřícně dívali.
Hidan: ,,Tobi? To děcko, že by mělo sharingan? Nechtěj mě rozesmát."
Za Orochimarem se z ničeho nic vynořila naštvaná Elina.
Lůca: ,,Já to věděla, že tě to dostane ven."
Elina: ,,Ty jsi fakt pitomá, takhle můžeš změnit celej příběh."
Lůca: ,,No a stejně by se to jednou dozvěděli a když jim to řeknu teď tak neumře tolik lidí."
Elina: ,,Ale to tak nemůže být oni mají umřít. Jinak by to dopadlo úplně jinak. Třeba by byl Naruto se Sakurou a Sasuke s Hinatou no taky si to nedokážeš představit."
Kokoti: ,,Nani!?"
Paka: ,,Mlčte!"
Elina: ,,Tohle fakt nejde, ty jsi pitomá. Je to těžký."
Lůca: ,,A ty si myslíš, že s tebou je to snad procházka růžovým sadem?"
Tsunade: ,,Jdu je srovnat."
Lůca: ,,Elis skrč se! Dělej."
Elina: ,,Proč jako?"
Lůca: ,,Nemel a dělej."
Obě se skrčili ve chvíli kdy do nich chtěla Tsunade "cvrnknout".
Elina: ,,I tak ti nevěřím lhala jsi mi."
Lůca: ,,Takže chceš boj?"
Elina: ,,Tak co myslíš, kdybych nechtěla boj, tak sem nejdu a neposílám ten dopis!"
Obě šli zpět ke svým stranám a čekali co se bude dít.
Orochimaru: ,,Pokud se naše princezny dohádali, tak bych se rád vrátil k naší výměně. Naposledy vás vyzívám dejte nám Sasukeho jinak budeme nuceni zničit vás a celou Konohu."
Naruto: ,,Nikdy! Nikdy ti ho nedáme budeme bojovat do posledních sil, abychom před tebou ochránili naše přátele a rodiny."
Kabuto: ,,Řekli jste si o to sami."
Kabuto zapískal a z lesa vyběhli neandrtálci v těch pitomých oblečcích Orochimara.
Naruto: ,,Tak jo jdeme ty slizký hady rozmlátit na padrť."
Rozeběhli se proti sobě a boj započal. Tsunade měla namířeno na Orochimara, ale do cesty se jí připletl Kabuto.
Tsunade: ,,Uhni mi z cesty, ať ti nemusím ublížit."
Kabuto: ,,Nemůžu tě pustit k Orochimarovi, on má už jiné plány."
Kabuto se na ni ďábelsky podíval a zaútočil. (Na to abych popsala jejich boj jsem moc lína/ Elinka)
Pohled Lucinky
Právě jsem bojovala s jedním z poskoků. Bylo zvláštní, že mě zatlačoval čím dál víc do lesa. Nevím, jestli mě chtěl znásilnit nebo co, ale les mi přišel jako dobré místo pro moji novou techniku.
Lucina: ,,Makuton: Mokuryuu no Jutsu."
Dívám se jak moje super technika draka působí, ale v tom mi někdo dal ruku na rameno. Otočí si mě k sobě čelem a přitiskne ke stromu. Přede mnou stojí samotný Orochimaru.
Orochimaru: ,,Proč útočíš na své kamarády, přidej se k nám. Když se přidáš, přežiješ tuhle válku a vrátíte se zpět domů."
Lucina: ,,To radši zemřu, než být s tebou ty slizoune."
Orochimaru: ,,Jak myslíš , vybrala jsi si smrt sama."
Orichimaru se chystal mě probodnout kunaiem a já pocítila zoufalství a doufala, že se Elina vzpamatuje a dostane z mozku toho parazita.
Orochimaru se smál od ucha k uchu když Lůcu probodl. Úsměv ho však rychle přešel když mu do obličeje vrhl kouř a nikdo u stromu probodlej nebyl. Lůca vylezla z poza stromu a začala se mu posmívat.
Lůca: ,,Ha ha netrefil netrefil hadí oči nevidí."
A začala utíkat pryč, aby ji vystřídal Pein. Začala si hledat nového protivníka. Uviděla jak Shikamaru bojuje s jedním z poskoků a druhý ho chce ze zadu zabodnout. Začala okamžitě jednat. Sedla mu na ramena a flákla s ním o zem. Byla to však taková rána, že protivník byl v bezvědomí.
Lůca: ,,Sakra snad jsem ho nezabila."
Shikamaru: ,,Díky, ale tamhle Sakura s Ten ten potřebují taky pomoct."
Řekl a ukázal jejich směrem.
,,Si snad ani pořádně nezabojuju jeden proti jednomu nebo co."
Boj trval dlouho a skoro všichni už byli buď vyčerpání a nebo v bezvědomí. Lůca zhluboka oddechovala a rozhlížela se kolem jestli někdo nepotřebuje pomoc. Viděla jak.....
Taaak slíbíli jsem do konce tak to tady máte. Doufám, že je to aspoň trochu dobrý, ale co.
ČTEŠ
Akatsuki v našem životě
FanfictionDvě mentálně postižené dívky se rozhodli vydat příběh o jejich snu. Do svého světa přivolají organizaci Akatsuki se kterými se postupně seznamují a zjišťují, že jsou pro ně dobrá rodina. Avšak Akatsuki nejsou jediní, kteří se do tohoto světa dostali...