,,To nechápu," řekl Deidara. ,,Ani se nedivím, když máš mozek velikosti hrášku," Kisame se mu vysmíval. ,,Náhodou, umělci mají mozky veliké," nedal se Deidara. ,,Ty nejsi umělec, ale pitomec," řekne Konan. ,,To má být jako výzva k boji? Rád ji příjmu," zasměje se Hidan. Zetsu temný:,,Nejdřív ty holky zabijeme." Zetsu bílí:,, A pak se budeme ptát." ,,Myslíte, že jí ryby?" zeptá se Kisame. ,,A co dýně?" Vykřikne Tobi. Zetsu temný:,,Jestli jí zelí." Zetsu bílí:,, Tak je sním já." ,,Umění je výbuch, to nedokážeš pochopit, Konan." ,,Umění není výbuch. To jen tvůj hrášek nedokáže pobrat nic jiného." ,,Jdeme na ně. Chci boj, moje minulost nesmí vyjít na povrch," vykřikne přes celou místnost Hidan. ,,A kdo na takovou cestu pokryje náklady?" zeptá se Kakuza. ,,A kdo, a z čeho vám bude vařit?" zeptá se Konan. Tobi řekne:,,Já se bojím, nechci nikam odcházet. Co když nám něco udělají?" ,,Nemyslím si, že zrovna tobě by ublížili, Tobi," Začne konverzaci Itachci. ,,Proč by zrovna Tobimu neublížili, já sám bych ho někde zahrabal," Deidara vykřikne.
Celá organizace se dohadovala a překřikovala a samotný vůdce Pein, už začínal být naštvaný.
,,Všichni buďte zticha!!!" vykřikne Pein:,, Ani jeden z vás neřekl jediný návrh jak tuto situaci vyřešit. Sám jsem znepokojený, jak to, že někdo zná naši minulost, ale taky to může být past." Všichni ztichli a sklopili zrak. ,,Tak co máme dělat? Je to divný, není nikdo, kdo by znal naši minulost a když už je, tak je mrtvý," zvedne jako první pohled Kisame. Všichni dali Kisamemu za pravdu a začali řešit, jak to vyřešit.
O týden později
Ve skrýši Akatsuki je chaos. Všichni členi byly znepokojení a vymýšleli různé plány. ,,Všichni musíme uznat, že první co musíme řešit je komunikace s nimi," řekne Konan. ,,Když budeme vědět jak s nimi komunikovat, tak se k nim dokážeme i dostat," řekne Itachi. ,,No jo Itachi, ale jaký je ten způsob, celý týden se snažíme přijít na něco, ale nic nejde,"vybuchne Deidara. ,,Myslím že jsem na to přišel," řekne unavený Pein. ,,No!" zeptali se všichni na jednou. ,,Zkoušeli jsme už mnoho zpusobů, ale přeci jen jeden jsme nezkoušeli, a to proto, že ho skoro nikdo v tomto světě nezná," zodpoví jím otázku. ,,To jsme se toho teda dozvěděli," naštve se Hidan. Konan na to odpoví:,, Ho nech alespoň domluvit, Hidane." Pein pokračuje ,, Je tu způsob vyvolávání a komunikaci duchů. Je to velice stará technika a také velice náročná. V minulosti to používali velice často, ale mělo to katastrofické následky. Lidé u rituálů se začali chovat divně, až šíleně. Lidé se takových lidí báli a proto je začali zavírat do místností upravených tak, aby nemohly uniknout. Měli podezření, že je posedl Démon. Pár dní po tom co byly zavření v místnosti, si rozdrápali kůži až do krve a začali jí psát na zdi různé ornamenty a vzkazy. Většinu se jednalo o nápis pomoc,nebo zachraňte mě. Zkoušeli různé způsoby a léčení, kterým by Démona odehnaly, až pak se jim to povedlo. Nazvali to Odvolání," dovyprávěl jim to Pein. Každý se tvářil jinak. ,,A jak nám to pomůže zjistit, kdo stál za tím dopisem?" zeptá se klidně Itachi. ,,Mohli by jsme použít stejný způsob jako kdysi, ale s jinými účinky." ,,Si myslím, že kdyby nás něco posedlo, tak víc šílení, by jsme být nemohly," smál se Hidan. ,,Na některé se to nevztahuje, doufám?" naštvaně se zeptá Konan. Hidan se vyděsí a prohlásí:,,Myslím tím sebe a Bloncku." ,,Komu říkáš Bloncka!"
,,Deidara-senpai je Bloncka," raduje se Tobi. ,,Nejsem Bloncka!" ,,Odpovídáš na to, reaguješ na to, znamená to, že jsi Bloncka." ,,Můžete toho nechat," poručí jim Pein. ,,Jak chceš udělat ten rituál? Máš nějaký návod?" zeptá se Itachi. ,,Kdysi jsem byl v jedné bezvýznamné vesnici. Měli tam obrovský archiv a tak jsem ho prohledal. Našel jsem tam deník se zápisky,poznámkami a detaily. Pomůže nám projít rituálem, tak aby jsme se dopravili v pořádku na místo a nezešíleli." Jen co to Pein dořekl ,všichni ztichli a uzavřeli se ve vlastních myšlenkách. Nikdo si nebyl jistý jestli je to dobrý nápad, ale chtěli zjistit, kdo stál za tím záhadným dopisem. Obzvlášť Hidan a Tobi byly nedočkavý, protože v dopise stálo jejich jména.
ČTEŠ
Akatsuki v našem životě
FanfictionDvě mentálně postižené dívky se rozhodli vydat příběh o jejich snu. Do svého světa přivolají organizaci Akatsuki se kterými se postupně seznamují a zjišťují, že jsou pro ně dobrá rodina. Avšak Akatsuki nejsou jediní, kteří se do tohoto světa dostali...