Elina zdrhla

150 15 0
                                    

Tsunade:

Máme štěstí, zrovna mi oznámili že nalezli tu druhou jinchuuriki a nesou ji sem. Zrovna před chvílí odešla ta první. Opravdu nechápu co má s tím bohem Elinou, ale co. Hodně brzo jí pomůžeme s jejím Bijuu. Zajímalo by mě jak bude vypadat. Zrovna jsem psala omluvný list, Naruto zase všechno rozbil, když mi někdo zaklepal na dveře.

Tsunade: ,,Dále."

???: ,,neseme tu jinchuuriki, Hokage-sama."

Elina: ,,Čau Tsunade, jak je?"

Tsunade: ,,Jak víš moje jméno, když jsem ti je neřekla."

Elina: ,,Ale, to víš umím číst myšlenky."

Tsunade: ,,To je nemožné, co je to za Kekkei genkai?"

Elina: ,,Á já zapomněla, to umí Lucina, já umím něco jinýho. Sorry kámo."

Tsunade: ,,cože?"

Elina: ,,Ale nic, radši. Hej nevíš náhodou kde je Lucina?"

Tsunade: ,,Vím, ale neřeknu ti to, dokud mi neřekneš kdo jseš."

Elina: ,,Jsem Elis, samozvaný bůh, který má jednoho uctívače a vy jste mi ho ukradli. Takže si ji beru zpět."

Aha tak tohle je ta Elina o které mluvila ta první jinchuuriki.

Tsunade: ,,Shizune."

Shizuno: ,,Co si přejete hokage-sama?"

Tsunade: ,,Zavolej Kakashiho."
Shizuno jen kývla a odešla. Podívala jsem se na Elinu, ale ta byla duchem nepřítomná. Odkašlala jsem si abych upoutala její pozornost. Podívala se na mě a zatvářila se docela otráveně.

Tsunade: ,,Co víš o organizaci zvaná Akatsuki?"

Elinu: ,,Teoreticky všechno a prakticky ještě víc. Proč?"

Tsunade: ,,Tak mi o nich řekni. Snažíme se je už nějakou dobu eliminovat, ale nedaří se nám to. A navíc teď na celkem dlouhou dobu zmizeli, takže jsme si mysleli, že jsou s vámi, ale ta druhá jinchuuriki to popřela."

Elina: ,,Aha. No vím toho o nich celkem dost. V poslední době jsme s nimi strávili dost času. A teď jste přiznala, že tu Lucina je."

Kakashi: ,,Je tu. Zrovna ji hlídá Sasuke, Naruto a Sakura."

Elina: ,,Chudák Sasuke. Počkat já myslela, že do vesnice nemůže."

Tsunade: ,,Udělali jsme výjimku, protože Akatsuki zmizeli a on nám mohl pomoct."

Elina: ,,Aha. A vezměte mě za Lucinou, potřebuju svýho uctívače."

Kakashi: ,,Pojď za mnou, dovedu tě za ní."

Elina: ,,Okej no."

Dívala jsem se jak odchází. Ta dívka je zvláštní. Měla by z ní sršet síla jako z tě druhé, ale ono nic. Ani kousek, jako by byla obyčejná. No nic musím dopsat tu omluvu. Pitomec Naruto, asi ho nějakou dobu nepustím na misi.

Elina:
Zrovna jsme s Kakashim odešly od Tsunade a já si oddechla. Je vážně děsivá. By mě zajímalo jak se tvářila Luca, když u ní byla.

Elina: ,,Takže jak dlouho půjdeme?"

Kakashi: ,,Jen chvílí, jsou na rámenu."

Elina: ,,Cože, to není fér. Musíme si pospíšit než to všechno sní. Chci si dát taky a pochybuju, že by mi Naruto a Lucina nechali. "

Elina chytla Kakashiho za rukáv a táhla ho za ostatníma na rámen.

Elina: ,,Tak co na to říkáš Aerari?"

Aerari: ,,Řekl bych že nám na to skočili. Ale jdeme na ten rámenu chci si dát, takže hejbni prdelí a jdi."

Elina: ,,Ty jsi se mnou fakt nakazil."

Už se blížili k obchůdku s ramenem, když v tom od tama vyletěl Naruto a ta nim šla nasraná Lucka.

Lůca: ,,Kdo ti dovolil mi krást moje jídlo."

Naruto: ,,Tvoje jídlo? Je to za moje peníze."

Lůca: ,,No a co. Když se toho dotknu tak je to moje a když mi to někdo chce ukrást, tak ať si mě nepřeje."

Elina: ,,Vidím že se máš dobře." Lucina se na Elinu podívala a pak po ní skočila.

Lucina: ,, Co ti trvalo tak dlouho do prdele."

Elina: ,,Nemůžu za to. Zetsu se moc dlouho loučil se svojí ženou a museli jsme hledat Tobiho protože ho Deidara naštval."

Sasuke: ,,Takže jste byly s Akatsuki."

Elina: ,,Bohužel jo."

Lucina: ,,Proč bohužel a kde vůbec jsou."

Elina: ,,Celou dobu nás chtěli využít a naše démony nám chtěli sebrat. Tak když jsme se sem dostali, utekla jsem jim."

Lucina: ,,Jak jsi jim probůh utekla. Jim."

Elina: ,,Jediný co tě zajímá je, že jsem jim utekla? Počkat ty jsi to celou dobu věděla, že. Slyšela jsi jejich myšlenky. Proč jsi mi to neřekla."

Lucka nic neříkala a jen se dívala do země, nedokázala se podívat své kamarádce do očí. Věděla že ji to má říct. Ale ty myšlenky co se ji teď honily hlavou, nedokázala to.

Sakura: ,,Co kdyby jste si dali taky ramen a uklidnili se."

Lucina: ,,Já ti to chtěla říct, ale ty jsi vypadala šťastně, když jsi se bavila s Tobim, rozumněla jsi si s Deidarou. Nechtěla jsem ti to kazit."

Elina: ,,Měla jsi mi to říct."

Najednou se Elině změnili oči na černý a nakonec ji obalil celou stín. Když to všechno zmizeli, zmizela i Elina.

Naruto: ,,Kam zmizela?"

Kakashi: ,,Musíme ji najít."

Lucina: ,,Myslím, že se nám to nepovede, pokud nebude chtít."

Akatsuki:

Pein: ,,Myslím,že šla do Listové, je tam Lůca."

Itachi šeptem: ,,A je tam i Sasuke."

Tobi: ,,Chci najít Eli-senpai, chybí mi. A je jediná, která je na mě hodná." Dobu se zle podívá na Deidaru, i když to přes masku nejde vidět.

Konan: ,,Tak jdeme, ať se získáme a snad nám odpustí."

Kisame: ,,Já si myslím, že Lůca to věděla od začátku."

Hidan: ,,Ta smažená treska, že by něco takovýho věděla? Proč si to myslíš."

Pein: ,,Kisame má pravdu. Umí přece číst myšlenky, musela si je přečíst."

Tobi: ,,Ale proč to neřekla Eli-senpai?"

Konan: ,,Protože s námi byla šťastná a Lucka jí to nechtěla kazit."

Akatsuki se po sobě podívali a kývla na sebe v důkaz, že jsou do listové za Elinou a Luckou. Vydali se tedy směrem Konoha. A itachi spořádal ve své hlavě plán jak se setkat se Sasukem a varovat ho před Madarou. No vlastně ho nechtěl varovat ale jen vidět.



Akatsuki v našem životěKde žijí příběhy. Začni objevovat