Pohled Luciny:
Probudila jsem se v nějakém pokoji a v oknech zpívali ptáci. Byly neskutečně otravní. V místnosti byla jen postel na které jsem seděla a jedno okno. Jinak byl pokoj prázdný. Z poza dveří se ozývaly kroky, které se přibližovali. Ulehla jsem zpět do postele a dělala, že spím. Dveře zaskřípali a otevřeli se. Do místnosti vešli dva mimozemšťani, kteří mě unesli a chtějí na mě dělat pokusy.
Podle hlasu Sasuke: ,,Víme že nespíš."
"Sakra" myslela jsem si že na to nepřijdou, ale asi nejsou tak blbý jak jsem si myslela. Otočila jsem se na ně a pohled se mi naskytl na můj oblíbený ship pár.
Lucina: ,,No a chtěla jsem odposlouchávat váš rozhovor. A taky jsem chtěla zjistit jestli se na sebe vrhnete."
Naruto: ,,Cože? Vrhli na sebe? Ale my teďka nemáme žádné spory. Že ne Sasuke??" Sasuke jen protočil oči v sloup.
Sasuke: ,,Pojď, musíme už jít nemůžeme tu už déle zůstávat."
Lůca: ,,A proč bych jako měla? Nejste moji bohové."
Naruto se tázavě podíval na Sasukeho.
Naruto: ,,Bohové?"
Sasuke: ,,Myslíš tím Akatsuki že?"
Lůca: ,,Možná jo, možná ne."
A s úšklebkem se k nim otočila zády. Pak už jen slyšela jak odcházejí. Chvíli byl klid ale pak se dveře opět otevřeli.Lůca: ,,Řekla jsem ze s váma nikam nepůjdu."
???: ,,Taky nemusíš je to na tobě ale..."
Lůca se otočila a spatřila...
Lůca: ,,Kakashi sensei!
Kakashi: ,,Nechceš poznat svého Bijuu?"
Lůca: ,,Jak jako svého Bijuu, nechápu tě."
Kakashi: ,,Pojď se mnou a pochopíš."
Lůca: ,,No ono to má jeden háček."
Kakashi: ,,Jakej?!"
Lůca: ,,Jsem moc líná na to někam chodit."
Kakashi:,, A co s tím mám jako dělat."
Lůca: ,,Sežeň mi rikšu."
Kakashi: ,,NARUTOO!!"
Do místnosti vtrhl udýchaný Naruto.Naruto: ,,Co se děje Kakashi-sensei."
Kakashi: ,,Mam pro tebe bojový úkol."
O 5 minut později
Lůca: ,,To se mi líbí, tohle by jsme měli zavést i u nás. "
Naruto:,, HA HA HA jasně. Ale už by mě mohl někdo vystřídat."
Sasuke: ,,Ne ta podívaná se mi líbí."
Lůca: ,,Takže kam jedeme."
Kakashi: ,,Za Hokage-sama, chce s tebou mluvit."
Lůca: ,,Cože Tsunade? Za tou ne, ta je strašidelná."
Naruto: ,,Vím jak se cítíš. Když jsem byl malí, tak jsme ji šly s Jiraiyou hledat a ona..."
Lůca:,, Jo jo tenhle díl jsem viděla, řechtala jsem se u toho má cele kolo. A ještě teď si s Elinou z toho děláme srandu."
Sasuke: ,,A kdo je jako Elina."
Lůca: ,,Je to moje nej kámoška, která je stejně praštěná jako já a taky můj bůh."
Neruto: ,,Ty se kámošíš s bohem? Hustý."
Lůca: ,,Jo s bohem."
Kakashi: ,,Už jsme tady."
Lůca: ,,To si jako myslíte, že budu stoupat ty schody?"
Sasuke: ,,Jo budeš. Myslím si že si Naruto užil své. Necháme ho odpočinout."
Lůca: ,,Ohhhh. Ty ho tak pěkně chráníš."
Z pohledu Tsunade
Dveře od mé pracovny se začali otevírat. První koho jsem zahlédla byl Kakashi a za ním hned Sasuke, zadýchaný Naruto a ona. Další Jinchuriky. Hlavně se uklidni Tsunade, když to pokazíš tak se k nám nepřidá.
???: ,,Sasukeee!!"
Bože ta Sakura je na něm úplně upjatá.Tsunade: ,,Ahoj já jsem..."
Lůca: ,,Jo jo vím hokage-sama Tsunade. Já jsem Lucka nejlepší kámoška boha jménem Elina."
MOC, MOC A MOC SE OMLOUVÁME, ŽE NÁM TO TAK DLOUHO TRVALO. Ale to víte Lucina byla fakt lína mi poslat tuto část příběhu, kterou měla v mobilu. tak doufám, že se vám to bude líbit a budu se snažit napsat dnes ještě svoji část jako omluvu, že nám to trvalo.
Vaše bohyně Elina
ČTEŠ
Akatsuki v našem životě
FanfikceDvě mentálně postižené dívky se rozhodli vydat příběh o jejich snu. Do svého světa přivolají organizaci Akatsuki se kterými se postupně seznamují a zjišťují, že jsou pro ně dobrá rodina. Avšak Akatsuki nejsou jediní, kteří se do tohoto světa dostali...