Pohled Akio a Kazuko
Akio: ,,Hloupý lidé, jak si mohou myslet, že nás porazí."
Kazuko: ,,Naprostá pravda. Naše síla se rovná bohyni chakry a oni doufají, že na nás nějak vyzrají."
Akio: ,,Přesně tak, jediné na čem záleží, je to aby ten světlem pošpiněný démon zahynul a my ovládli svět."
Kazuko: ,,Baví mě je pozorovat, nechme je ještě chvíli."
Akio: ,,Dobrá, ale pak je donutím litovat."
Pohled třetí osoby
Týmy byly vybrány a ten který vedl Pein s Gaiem se vydali do jiné dimenze díky Kakashimu Kamui. Druhý tým, který vedl Tobi s Elinou.
Vše bylo připravené jen zbývalo to uskutečnit. Lucina s Elinou se na sebe podívají a Lucka kývne, že ví co má dělat.
Lucina: ,,doufám, že se to povede."
Elina: ,,To já taky."
Lucina vyrazila a nahodila mód Igmis a vyletěla proti Akio a Kazuko.
Tsunade dala signál Kashimu, aby přesunuj tým 1 do jiné dimenze a Tobinu, aby přenesl Akoi. Kazuko se snažila chytit Lucinu za ocas, ale vždy když se o to pokusila, její ruka prošla skrz. (Jen já vím, že díky Tobimu.)
Tým co zůstal se připravoval na formaci a jen se čekalo kdy je omrzí si hrát na kočku a myš.
Itachi byl připravený zaútočit. Had → beran → opice → kanec → kůň → tygr. Ino dala Signál Lucině a ta zrušila svůj mód a zmenšila se. A Itachi mezitím vyslal techniku Katon: Goukakyuu no Jutsu (Živel ohně: technika velké ohnivé koule) a ta letěla směr Kazuko. Technika ji ale nezasáhla, protože její tygr ji pohltil a ona zůstala nedotčená. Ale nám to stačilo a Naruto, Tsuneaa a Deidara se dostali nepozorovaně do vzduchu na Deidarově ptáku z jílu. Kiba a Akamaru se proměnili a zaútočili.(Nevím jak to popsat je to složitý)
Narazili zase do tygra a ten začal hořet. Ne tak že by ho zapálili ale on začal sám od sebe. Kibovi se zrušila jeho technika a padal dolů, kde ho těsně před pádem zachytil Shino svýma broukama.
Tsunade seskočila z jílovího ptáka a vší silou udeřila do Kazuko z vrchu, zároveň s ní použil Naruto Rasengam a tak to mělo dvojitý účinek. Kazuko se dolů řítila neuvěřitelnou rychlosti a pak se ozvalo jen Deidarovo "Katsu" a vzduch okolo ní začal bouchat. Kazuko těsně před dopadem použila nějakou techniku a udržela se ve vzduchu, ale to už se připravoval Choji a svou zvětšenou rukou ji připlácl na zem. Shikamaru na nic nečekal a svým Kage Kubi Shibari no Jutsu ji spoutal. Ino použila Shinranshin no Jutsu a přenesla se do jejího těla.
Naruto: ,,To je povedlo-ttebayo."
Tsunade: ,,Ještě není po všem."
Elina: ,,Kisame postarej se o toho tygra."
Kisame: ,,No tak jo."
Kisame uvěznil tygra ve velké vodní kouli a tam na něj útočil, bylo to pro něj jednoduché, přece jen se mu bezocasý démon neříká pro nic za nic.
Shino obklopil svými brouky tělo Kazuko jen hlavu nechal tak a Ino mohla uvolnit svoji techniku. Ta se zhroutila na zem a unaveně si sedla.
Kazuko se snažila pohnout ale díky Shikamaruovi a Shinovi se jí to nepodařilo.
Shino: ,,Z toho de nedostaneš. A to protože moje a Shikamaruova technika se dobře doplňují."
Shinovi brouci pomalu vysávali všechnu chakru z našeho nepřítele a Kisame se vrátil s tím, že to bylo až moc lehký a neužil si to.
ČTEŠ
Akatsuki v našem životě
Fiksi PenggemarDvě mentálně postižené dívky se rozhodli vydat příběh o jejich snu. Do svého světa přivolají organizaci Akatsuki se kterými se postupně seznamují a zjišťují, že jsou pro ně dobrá rodina. Avšak Akatsuki nejsou jediní, kteří se do tohoto světa dostali...