Lucina: ,,Já ti to chtěla říct, ale ty jsi vypadala šťastně, když jsi se bavila s Tobim, rozumněla jsi si s Deidarou. Nechtěla jsem ti to kazit.
Elina:,, mela jsi mi to říct."
Najednou se Eline změnily oči na černý a nakonec ji obalil celou stín. Když to všechno zmizelo, zmizela i Elina.
Naruto: ,,Kam zmizela?"
Kakashi: ,,Musíme ji najít."
Lucina: ,,Myslím, že se nám to nepovede, pokud nebude chtít."
Pohled Luciny:
Prostě zmizela. To zas nechápe, že se snažím být hodná, což často nedělám. Ale co to sakra bylo vypadalo to, že v tom má prsty Bijuu. A ještě k tomu mě tu nechá samotnou s nima. A prohlédla na ty čtyři mimozemšťany. A co když se jí do prdele něco stane. To jako mám brát na svědomí já, no tak to ne holčičko. Jdu tě najít i kdyby mě to stálo život. Otočila jsem se ke všem zády a vydala se směrem k lesu, pryč z Konohy. Neušla jsem ani metr a objevila se přede mnou obří okurka na rukách.
Obří okurka na rukách: ,,Vidíš Kakashi to už je 200 kolečko kolem Konohy. O co se chceš vsadit teď."
Okurka se postavila a ukázalo se, že je to Gaii-sensei.Gaii: ,,Oh, ty nejsi Kakashi. Ale viděla jsi to ne snad to bylo mé 200 kolečko od včerejšího večera."
Proč mi to říká od toho tu má Kakashiho. No jo vlastně naši mimozemšťani se perou a Kakashi si v klidu čte své knížečky.Lucina: ,,Kakashi-sensei je támhle se svým týmem."
Gaii: ,,Děkuji ti. Teď ale bohužel nemám čas na fanynky musím jít ohromit svého rivala."
Konečně je pryč. Moment od kdy je Kakashi jeho rival? No nic musim pokračovat.
Už jsem byla skoro z vesnice venku, když v tom uvidím u jednoho obchůdku Gaaru a Temari. Jen zapištím a běžím k nim.
Lucina: ,, Ahoj Gaaro."Gaara: ,, Kdo jsi a jak mě znáš?"
Lucina: ,,Ale neřeš."
Chtěla jsem ho obejmout ale v tom mě zastavila Temari.
Temari: ,, Co si jako myslíš, že děláš?!"
Lucina: ,, Ehh, nic jen Gaaru obejmout. Co je na tom špatného?"
Temari začala vytahovat svůj obrovský vějíř a já hned věděla, že mám začít zdrhat.
Temari: ,, Mému severnímu větru neutečeš."
Cítila jsem jak se začínám vznášet. No kurňa, tamhle jde Shikamaru a ten vychr směřuje na něj. Úžasný, musím se nějak pohnout. Jo povedlo se. Ale teď směřuju na Ino no nic už s tím nenadělám.
Lucina: ,,Pozoor."
Aspoň nějak se pokusím jim vyhnout.
Ino: ,, Au dávej bacha kam letíš."Lucina: ,,Promiň Ino, ahoj Shikamaru."
Řekla jsem jen rychle a šla pryč z vesnice.
Ino: ,,Ty ji znáš?"Shikamaru: ,, Ne."
Budu muset přidat do kroku aby mě neviděli kam jdu. Už jsem konečně došla k bráně Konohy. No to snad ne!
Lucina: ,,Co vy tady děláte a ještě takhle nápadně."Tobi: ,,Vždyť jsme schovaní v lese."
Pein: ,, Přišli jsme se tobě a Elině omluvit."
Lucina: ,,Úžasný a to jste jako měli v plánů vtrhnout do vesnice najít nás omluvit se a pak jako co? Vzít nás pryč? Zničit Konohu?"
Akatsuki se zahleděli do země.
Lucina: ,,Když mi k tomu nemáte co říct tak mě omluvte mám jiné starosti než jste vy."
Kisame: ,,A hádám že je zdrhnout před nima že?"
Lucina se otočila a spatřila jak k ní běží Naruto, Sasuke, Sakura, Kakashi, Gaii, Gaara, Temari, Ino, Choji a Shikamaru.
Lucina: ,, Tak hele Elina zmizela ona (bůh) ví kam. Jestli chcete abych vám odpustila, tak mi ji pomůžete najít může to být nebezpečný, ale teď tu budu muset zůstat s těmi tupci. Můžu vám uvolnit od nich Konohu aby jste se podívali kde se to vše stalo a zkusili zjistit co a jak. Bylo to u stánku s rámenem. Pokud něco zjistíte pošlete mi dopis přes havrana. Jasné?!"
Akatsuki: ,,Jasné."Lucina je tam nechala a běžela co nejrychleji mohla. Sama nevěděla kam běží, ale hlavní bylo aby dala Akatsuki dostatek času a aby to hlavně udělali a pomohli jí Elinu najít. Najednou dorazila k útesu. Neváhala a skočila do vody.
,,Snad mě tu nenajdou a budou si myslet že jsem plavala pryč."pomyslela si Lůca. Po hladině se začali objevovat postavy. Když se rozběhli do stran věděla Lůca, že má vyhráno. Začala tedy pomalu plavat na hladinu, ale všimla si, že tam jeden z vetřelců zůstal. Byl to Naruto. Lůca byla natolik egoistická, že věřila že ho přepere. Vylezla z vody na pevninu jako nějaká příšera. Šla by za Narutem, ale neuměla ovládat chakru.
Lucina: ,,Hej Naruto, co tam děláš?"
Naruto: ,, Hm co, no hledáme tě, kam jsi zmizela?"
Lucina: ,,Ale jen se poohlédnout po vesnici."
Naruto: ,,A proč jsi utíkala?"
Lucina: ,,Ehh no protože ehh (rychle něco vymysli) jsem si chtěla..... zahrát schovku. (Větší kravinu jsem v životě nevymyslela).
Naruto: ,,Fakt? Tak jo, ale bacha jsem mistr převleků."
,,To je opravdu tak blbej nu což jdeme na to."
Lucina: ,,No pokud si to myslíš, tak se ukaž. Máš na to 15 sekund."
Naruto: ,, Jo jdu na to."
Lůca:,,one.....two......three......four.......five.......six......seven......eight.....nine....ten."
Naruto: ,,Kdy jako začneš počítat? Až jako doříkáš to tvé zvláštní zaříkávadlo?"
Lucina: ,,Už jsem začala máš už jen 5 sekund tak být tebou, tak si pospíším."
Naruto: ,,Jasně, jasně. Už běžím."
,,Konečně je pryč, ale co teď? Půjdu za Tsunade abych je ztrapnila, že mě nenašly."Lucina se tedy vydala za Tsunade. Zjistila, že to není tak daleko, jak si myslela.
Pohled Tsunade:
No to snad ne, kdo mě zase otravuje, jestli to bude opět špatná zpráva tak asi tuhle kancelář fakt rozbiju.
Tsunade: ,,Dále."
Lucina: ,,Nazdar Tsuni, jak je?"
Tsunade: ,,Jak je? Jak je? Si děláš srandu ne? Se tady strachuju, že tě vzali Akatsuki no a co teprve Elina, ta zmizela úplně."
Lucina: ,,Klidek Tsunade šla jsem se jen projít a pokud jde o mého boha, tak to pátrání nechte na mě, ale mám požadavky."
Tsunade: ,,No jaké?"Řekla otráveně Tsunade.
Lucina: ,, Za 1. Když půjdu hledat Elinu, tak se mnou půjde ten koho řeknu. Za 2. Gaara a Naruto mě naučí ovládat Bijuu. Za 3. Chci, aby Akatsuki mohly do vesnice bez toho, aby je někdo napadl."
Tsunade: ,,Dobra, souhlasím se vším až na ty Akatsuki, je to moc riskantní."
Lucina:,, Pokud tu nebudou Akatsuki tak ani já, protože oni jsou jediní, samozřejmě se mnou, kdo dokáže najít Elinu."Tsunade se dlouhou dobu rozmýšlela, bylo to riskantní ale potřebovali tu Bijuu.
Tsunade: ,,No dobra, ale pokud kdokoliv z Akatsuki někoho zraní nebo zabijí, budeš za to moc ty a v tu dobu se zruší všechny tvé podmínky, Akatsuki budou zatčeni a zavřeni do vězení a ty budeš mít dozor 24/7 a bude tě hlídat Sakura, Ino a Ten-ten."
Hej lidi pokud zde najdete nějaký chyby tak se nedivte, psala to Lucina. Ona doufá, že se vám to bude líbit, tak ji zkuste potěšit.
Vaše bohyně Elina.
ČTEŠ
Akatsuki v našem životě
FanfictionDvě mentálně postižené dívky se rozhodli vydat příběh o jejich snu. Do svého světa přivolají organizaci Akatsuki se kterými se postupně seznamují a zjišťují, že jsou pro ně dobrá rodina. Avšak Akatsuki nejsou jediní, kteří se do tohoto světa dostali...