Tohle je speciál k Lucčiným narozkám, oslava s lidma z anime a tak doufám, že se jí to bude líbit.
Tak jo je 21. Května a mím úkolem je nachystat celej dům na pořádnou pařbu, plán zní takhle:
1: Vyhnat všechny z domu
2: Rozaslat pozvánky
3: Vyčistit celý dům
4: Nakoupit hodně jídla a pití
5: Přichystat vše jídlo a pití
6: Přichystat výzdobu
7: Dodělat dort
8: Dodělat výzdobu
9: Přivítat hosty
10: Dokopat sem Lucinu
No to byl můj plán na dnešek a už teď jsem ve skluzu. Mám jen dva body a dál nestíhám. Měla jsem začít už včera. Těch lidí tu bude moc možná jsem to přehnala, ale co mám dělat. Všechny ty lidi jsou sice z anime a filmů, ale Lucina je má ráda. Jako chápete to bude jich tu 62. To můj dům praskne. Rodiče s bratrama jsem na celou noc poslala k babičce a rozeslala jsem pozvánky.
Jelikož tak trochu umíme cestovat mezi světy (filmy a anime) tak pro mě nebyl problém pozvat naše přátelé. Tyhle lidi budou pro Lucku překvapení a já se musím vrátit k bodu tři. Ten mi bude trvat půl dne. A tak zavolám svému věrnému otrokovy a vyšlu ho na nákup. Chvíli protestuje, ale nakonec souhlasí a pomůže mi. Mezitím se přisunu k bodu šest,protože jsem si uvědomila, že uklízet nemá cenu, protože tu stejně bude bordel. Výzdoba hotová a můj otrok se vrátil z nákupu, (O tom že je to můj otrok budeme mlčet). Pomůže mi s přípravou jídla a pak usne na sedačce. Je celkem líný, asi bude potřeba převýchova. No co, teď do chystat dort. Jelikož je to můj obor, je to celkem lehké.
Už jen polít čokoládou a ozdobit kiwim a ananasem. A hotovo. Dort je v ledničce a já už jen přichystám poslední ozdoby a můžeme přivítat hosty. No nebudu vám to ještě říkat. Přece jen je to překvápko pro Lucinu a tak to musí vědět jako první. Všichni už tu byly a já zavolala kámošce jestli jsou připravený, že můžou dojít. Když mi došla sms, že jsou před domem, tak jsme zhasli a čekali až dojdou. Najednou se začali otevírat dveře a tak Itachi rozsvítil světlo a všichni jsme zakřičeli "všechno nejlepší". Ale co se nestalo, ve dveřích stál Tobi a v ruce měl kousek dortu. V tu chvíli mě popadl amok a histerie. Všichni se mě snažili uklidnit, ale nestihli mě zastavit a já vrazila Tobimu, kterýmu vypadl dort z ruky a rozplácl se na podlaze. Dostala jsem tik do oka a všichni radši odstoupili a Tobi se začal klepat strachy.
Elina: „Tak jo, hlavně klid. Hidane zkus jít ven a nějak zabavit Lucinu na pět minut, Itachi a Loki vy zkuste vytvořit iluzi toho dortu, že je v pohodě a já to tu uklidím."
Hidan: „Proč zrovna já musím za tou treskou?" zeptal se, ale začal odcházet.
Loki: ,,A proč bych já měl spolupracovat na takovým bizarním plánu a tak divným člověkem ne člověkem?Já jsem bůh, vládce Asgardu, mě nebude nikdo rozkazovat."
Všichni se zděsili toho co by mohlo nastat, ale Elina to vzala úplně s klidem, teda jen povrchově.
Elina: „Levi, mohl by jsi Lokimu vysvětlit, že je to bůh leda tak latrýny a ukázat mu cestu k tomu dortu a myslím že Itachi, Erza a Akashi ti v tom pomohou."
Levi se jen ušklíbl a s plánem souhlasil. Už od pohledu se mu ten slizák nelíbil. Všichni se seskupili kolem Lokiho a najednou byly pryč. Neřešila jsem to a uklidila ten svinčík co způsobilo to dítě uvězněné v těle dospělého. Tobi se schoval za gauč a udělal dobře. Najednou přiběhl do místnosti Hidan, celý červený a řekl, že už jde.A tak jsem znovu zhasli a čekali. Pak se znovu začali otevírat dveře a mi znovu zařvali "všechno nejlepší" a tentokrát správně.
ČTEŠ
Akatsuki v našem životě
FanfictionDvě mentálně postižené dívky se rozhodli vydat příběh o jejich snu. Do svého světa přivolají organizaci Akatsuki se kterými se postupně seznamují a zjišťují, že jsou pro ně dobrá rodina. Avšak Akatsuki nejsou jediní, kteří se do tohoto světa dostali...