Probudila jsem se a měla jsem pocit jako by jsem celou noc ležela na špendlících. Zdál se mi naprosto šílený sen, s Elinou jsme přivolali do našeho světa Akatsuki a pak no ne jsme se objevili v Naruto světě no mě unesli a Elina se tam dostala s Akatsuki. No a pak Elina zmizela. Páni to bylo teda šílený. Začala jsem se kolem sebe porozhlížet. No to snad ne! Doběhla jsem k oknu a tam vidím. Konoha. Bože můj. Tak to nebyl sen, ale skutečnost. Úžasný takže mám v sobě nějakýho démona, jsem bůh ví kde v paralelním světě a co je fakt jako nejlepší, tak tady se mnou není Elina. Budu to muset konečně začít řešit. A jediná možnost je, že sem přivedu Akatsuki. I když se mi moc nechce, ale musím, musím obětovat všechno co můžu pro Elinu.
O 2 hodiny později:
Lucina konečně po dlouhém pátrání a bádání našla skrýš Akatsuki. Ta však byla zpečetěná. Naštěstí ji to Akatsuki naučili. Pronesla pečeť a obrovský kámen odhalil vchod do jeskyně. Lucina dovnitř vešla s odhodláním a odvahou, kterou nikdy tolik nepociťovala. Čím víc se blížila ke středu jeskyně tím víc na zemi leželo různých papírů. V tom vešla do obrovské místnosti s kulatým stolem uprostřed. U něho seděli a hádali se členové Akatsuki. Lucina přistoupila blíž a odkašlala si, aby upoutala jejich pozornost. Reagovali na to svým způsobem, protože všichni se postavili do bojových pozic a vytáhli zbraně.
Lucina: ,,Heej klídek, to jsem jen já."
Tobi: ,,Lůca-senpai už si nějak postoupila v hledání Eli-senpai?"
Lucina: ,,No ne."
Kakuza: ,,A co tady děláš?"
Deidara: ,,To jsi jim jako zdrhla," začal se smát Dei.
Lůca: ,,Ne jsem tu na příkaz."
Pein: ,,Na příkaz koho?"
Lůca: ,,Na můj příkaz."
Hidan: ,,Ty a někomu velet? Hele srandu mám rád ale zase to nepřeháněj."
Lůca: ,,Tohle sranda není. Mám na povel pátrání po Elině. Tsunade to vzala i s mými podmínkami."
Deidara: ,,Podmínkami?"
Lůca: ,,Vás může zajímat jen jediná má podmínka. A to že máte povolený vstup do Konohy, ale než začněte jásat, tak vy také musíte něco slíbit. Musíte mě slíbit, že tam nikoho nezraníte a ani nezabijete nebo z toho budeme mít problém nejen vy, ale i já."
Hidan: ,,Ale co když budu chtít někoho obětovat?"
Lůca: ,,Tak na to ani nemysli nebo já obětuju tebe."
Didara: ,,A co když nás někdo naštve, bude provokovat?"
Lůca: ,,No tak prostě se budete muset umět ovládat."T
obi: ,,A kdy půjdeme?"
Lůca: ,,Hned teď."
Pein: ,,Ale nejsme tu všichni Itachi, Kisame a Zetsu se šli porozhlídnout po okolí a ještě dál."
Lůca: ,,Tak jim tu necháme vzkaz. Nesmíme už ztrácet ani minutu."
Deidara: ,,Tak teda jdem."
Lůca společně s Akatsuki vyšli z jeskyně.???: ,,Tak co můžeme?"
Lůca: ,,Jo vše je hotovo."
Hidan: ,,Co ti tady dělaj?!"
Lůca: ,,Oni jsou můj doprovod. Tsunade na tom trvala."
Lůca stála na bojovém poli. Vražedně se na sebe dívali Akatsuki a Naruto s Gaara.
Lůca: ,,Můžete toho nechat holky, musíme už jít."
Naruto: ,,Gaaro pojď."Naruto a Gaara se přesunuli dopředu a Lůca byla vzadu s Akatsuki. Pak si ji Konan vzala bokem.
Konan: ,,Jak ti je?"
Lůca: ,,Hrozně vždyť tohle všechno je moje chyba nebýt toho, že jsem jí to neřekla tak by jsme v téhle situaci nebyli. Vím, že se o sebe dokáže postarat, ale i tak se o ni bojím. Kdo ví kam šla dokáže vymyslet i tu největší pitomost a nebo právě se snaží dělat chytrou. Musíme brát v potaz obě možnosti."
Konan: ,,To bude v pohodě. A co, jaký máš na.nás názor? Pořád si myslíš, že vás chceme zradit či zabít?"
Lůca: ,,To nevím, ale nechci si teď tím lámat hlavu. Musím si teď lámat krk abych se vcítila do Eliny."
Naruto: ,,Tak jsme tady."
Deidara: ,,Konečně musím si sednout."
Stráže u brány: ,,Akatsuki! Stát!"
Lůca: ,,Klid jsou tu se mnou."
Stráže: ,, Dobrá můžete jít."
Lůca: ,,Nebudeme se nikde moc zastavovat. Musíme začít myslet."
Naruto: ,,Ani na rámen??"Podíval se Naruto smutnými oči na Lůcu.
Lůca: ,,Eh dobrá tak uděláme výjimku a půjdeme na rámen."
Po rámenu:
Lůca: ,,Dobrá tak teď už, ale fakt musíme jít."
Tobi: ,,A co ringo?"
Lůca: ,,No dobrá ale to už je naposledy."
Po ringu:
Lůca: ,,Tak a jdem!Jakmile Lůca zavelela tak se stalo. Tsunade jí zamluvila zasedací místnost, aby pátrání mohlo začít. Už tam na ně čekali jak Tsunade tak i ostatní tými. Když do místnosti vešli Akatsuki všichni se na ně otočili a pohlédly vražedný kukuč. Avšak Lůca se na ně pak také takto podívala a všichni sklopili své hlavy.
Tsunade: ,,Naše zasedání o věci nalézt Elinu právě začíná všem jsou jejich podmínky jasné?"Všichni kejvli hlavou na souhlas.
Tsunade: ,,Dobrá tedy. Máš slovo Lůco."
Lůca: ,,Jak najít Elinu. Nejdřív musíme se do ni vcítit a pak dávat návrhy kam bychom se mohli jít podívat. Tak zkusme je to naprosto trhla a šílená holka, která má v sobě démona. Dokáže i předstírat že je chytrá a snaží se tě přechytračit. A miluje tento svět. Tak šup házejte nápady i ty nejšílenější."
Jestli jsou chyby tak sorry, moc jsem to po Lucině neopravovala.
Elina.
ČTEŠ
Akatsuki v našem životě
FanfictionDvě mentálně postižené dívky se rozhodli vydat příběh o jejich snu. Do svého světa přivolají organizaci Akatsuki se kterými se postupně seznamují a zjišťují, že jsou pro ně dobrá rodina. Avšak Akatsuki nejsou jediní, kteří se do tohoto světa dostali...