Chcete si slíbit lásku?

231 21 3
                                    


Jen co Elina došla do školy, setkala se s Lucinou.

Elina: ,,Tak co ti tvoji? Moji ráno udělali takovej bordel, že to není ani možný. Ještě jsem je sejmula pánví, tak doufám, že to uklidili."

Lucina: ,,No to máš blbý, moji byly klidní, ale zato se dohadovali o tom, co budou dělat."

Elina: ,,Hej závidím. Proč já si vzala zrovna tyto? Jo a nevěřila by jsi co se stalo."

Lucina: ,,Nevím?"

Elina: ,,Asi bude svatba. Zetsu se zamiloval do jedné mamčiné orchideje." 

Lucina: ,,Si děláš srandu ne. A to ho Pein nedokázal srovnat?"

Elina: ,,Ten? Nedokázal se postavit ani mě a pánvi." 

Lucina: ,,No když jsme šli domů, tak chtěl Hidan se mou bojovat. Byl docela natěšenej, asi mě chtěl zabit."

Elina: ,,Škoda, že to neudělal. Zase to zbude na mě."

Lůca: ,,Milá jako vždy," odpověděla sarkasticky. ,,Jak se na to tvářili tví rodiče, když jsi jim to vysvětlovala?" 

Elina: ,,Chvíli byly proti, ale pak pochopily, že jsem hodná a chci pomáhat lidem bez domova. Pak to vzali vcelku dobře a řekli, že tam můžou být jak dlouho chtějí."

Lůca: ,,Počkej, ty jsi hodná a pomáháš lidem bez domova? Moment to vážně?" začala se smát, až ji napomenula učitelka.

Elina: ,,A jak to brali ti tvoji? A ano jsem hodná a pomáhám lidem, ale ty mezi němi nejsi."¨

Lucina: ,,Dobrá, dobrá. Možná jsi někdy hodná, ale nebývá to často. No víš, oni o tom jaksi ani neví."

Elina: ,,Jak jako neví?"

Lucina: ,,No, Itachi je dal do iluze, takže to vypadá, že tam nejsou."

Elina: ,,Takto se slušný člověk nechová. Tak moc lhát."

Lucina: ,,Já nelžu, já je chráním."

Elina: ,,A koho. Rodiče nebo Akatsuki? Připadá mi, že obě strany se o sebe dokážou postarat."

Lůca: ,,No rodiče, aby nedostali infarkt. Jim vadí jen to, že si přivedu kámošku. Víš co by říkali, kdyby jsem si přivedla domů čtyři chlapy?"

Elina: ,,No to opravdu nevím, co by řekli, ale co by se stalo kdyby se Itachi s Hidanem porvali a Itachiho iluze zmizela ve chvíli kdy tam budou i tví rodiče, co pak?"

Lucina: ,,Pak by z toho byl průser."

Elina: ,,Proto je lepší jim nelhat."

Učitelka: ,,Pokud nepřestanete mluvit, dostanete poznámku."

Elina: ,,Jako kdyby mě poznámka zabila, na to mám jiný lidi."

Odpoledne u Eliny:

Po skončení školy, se Elina vrátila domů, byla překvapená. Kuchyň byla uklizená stejně tak i zbytek domu. Šla se podívat po Akatsuki, ale nikde v domě je nenašla a tak se zděšením vyběhla ven na zahradu. Naštěstí všichni byly na zahradě. Ale co ji nejvíce překvapilo, bylo to, že celá zahrada byla vyzdobená papírovými květinami a uklizená. Uprostřed zahrady stáli všichni s Peinem v čele. Zetsu stal před Peinem a v ruce držel mamčinu orchidej. 

Pein: ,,Rozhodli jste se uzavřít manželství. Je vaše rozhodnutí svobodné a upřímné?"

Zetsu: ,,Ano."

Akatsuki v našem životěKde žijí příběhy. Začni objevovat