-Mary, kelj fel!-rázogatta vállamat Finn. Lassan nyitogatni kezdtem szememet, de fejem annyira fájt, hogy ez is nehezen ment.-Ezt vedd be! Jobban leszel tőle!-nyújtotta át az aszpirint és egy bögre teát. Gyorsan bevettem a gyógyszert és pár percíg csöndben figyeltem a fiút. Folyton elkapta tekintetét rólam, zavarban volt
-Finn, jól vagy?-suttogtam, bár nem suttogásnak szántam. Csak ez jött ki a torkomon, jó az úgy is.
-Mire emlékszel a tegnap estéből?-fordította rám tekintetét. Kikerülte a kérdést, nem tudom ez jót vagy rosszat jelent, de aggódok.
-Öhm...-próbáltam össze szedni minden gondolatomat, de csak kép foszlányok maradtak-Valaki megcsókolt!-mondtam teljesen lesokkolva-Te voltál?-néztem rá zavartan és félve a választól
-Nem!-kuncogott fel aggódásomat látva-Jack volt!-lába előtt heverő papucsát fürkészte. Zavarban volt, és ujjait tördelte-Másra nem emlékszel?-suttogta félénken. Megráztam fejemet, mire egy megkönnyebbült sóhajt hallatott.
-Haza kell mennem!-tápászkodtam ki az ágyból, de a fiú vissza húzott. Leültetett maga mellé és ujjait enyéimbe kulcsolta. Tenyere hideg volt, de a szobát melegség járta át.
-Sajnálom, hogy Jack megcsókolt! Ha te nem akartad, akkor máskor nem engedem neki!-kúszott egy apró mosoly arcára. Felé fordultam és közelebb hajoltam hozzá.
Érzek valamit iránta, vagy csak a másnaposság teszi, de gondolataim szabadon áramoltak szét testemben. Nem ez nem szerelem, nem érzek pillangókat a gyomromban, mint ahogyan mindenki más. Csak egy érzés, amit nem tudok hova tenni.
Éppen készültem megcsókolni, és ezt ő is érezte. Ajkaink már majdnem össze értek, de elfordította arcát. Így egy cuppanós puszit adtam neki.
Semmi baj Mary, nem érez irántad semmit!
Lassan fújtam ki a levegőt és lassan szívtam be orromon kereztül.Felkeltem az ágyról, táskámat a kezembe vettem és kiviharzottam a szobából.
-Várj Mariah!-rohant utánam a fiú, de én tudomást sem vettem róla. Elkapta csuklómat és visszarántott, melynek hatására testének ütköztem. Ő ezt ki is használta, szorosan magához ölelt.-Sajnálom, de igazságtalanságnak tartanám, ha kihasználnálak!-nézett mélyen szemeimbe-Te más vagy, nem akarom, hogy még rosszabb legyen neked!-kitűnt egy tincset szemem elől, majd elengedett.
Nem szóltam egy szót se, haza mentem. Minden eltűnt a fejemből, kiürült minden tudásom és gondolatom.
***
Délután négy volt, az ágyamon fekve olvastam legújabb könyvemet. ,,Ne bántsátok a fekete rigót!".
Telefonom lassan már megszűnni képtelen rezgésére letettem a könyvet és megnéztem ki keres.
Malcolm:Gyere át!
Malcolm: Most!
Malcolm:Siess!
Me:Miért?
Malcolm:Ne kérdezősködj, csak gyere!
Me:NemKikászálódtam ágyamból és gyorsan felöltöztem.
Be kopogtam a nagy tölgyfa ajtón, melyet a fiú nyitott ki
-Hála az égnek, hogy itt vagy!-ölelt szorosan magához, melynek okát nem igazán értettem. A szobában Ayla, Jack és az összes szülő, bele értve az enyémeket is
-Valaki elmagyarázná, mi folyik itt?-néztem végig értetlenül a társaságon. Ayla leültetett maga mellé a kanapéra. Mindenki engem nézett, ez nem jelent semmi jót
-Finn, elment!-jelentette ki Mary. Moccanni sem tudtam-Vagyis ez rossz szó rá, megszökött!-megkönnyebbülten fújtam ki a levegőt. Nem tudnám elviselni még egy barátom idő előtti halálát.
Jack egy levelet nyújtott át nekem.
,,Kedves mindenki!
Egy kis időre van szükségem, maximum pár nap! Ne aggódjatok, tudok magamra vigyázni!
Kérlek ne keressetek, úgy sem találnátok meg, csak Mary, de ő nem aggódik miattam. Tudja, hogy jól vagyok.
Mariah, Szerdán már otthon leszek, nyugi!
Üdv: Finn"Megrántottan a vállamat és vissza adtam a levelet.
-Nem tudom hol van!-válaszoltam egyszerűen-Nem is értem miért írt nekem egy külön mondatot, mikor engem csak egy hete ismer.-nevettem fel
-Jaj Mary ne legyél hülye!-csattant fel Jack-Finn fülig szerelmes beléd! Nem veszed észre?-kezdett el fel alá járkálni a szobában
-Nem! Mert éppenséggel Finn sehogy sem mutatta ki! Veled ellentétben!-kiabáltam. De miután rá jöttem ezt a szülők is hallották elhalgattam.
-Ne veszekedjetek!-parancsolt ránk Ayla-Igen Finnnek tetszik Mary, Jacknek is, és még ki tudja hány embernek a földön!-maradt higgadt mint mindíg-De ez a legkisebb gondunk most, meg kell találnunk! Mind ismerjük Finnt, sok hülyeségbe bele megy!-gesztikulàlt erősen-Mary, te se akarhatod, hogy baja essen!-fordult felém aggódó anya tekintettel
-Most megyek! Holnapra haza jövök ígérem!-keltem fel a kanapéról-Igyekszem még suli előtt!-futottam ki a házból.
Szobámból össze kapkodtam pár fontos dolgot és a táskám. Több száz dollárt a táskám zsebébe nyomtam, majd futva kimentem a hátsó ajtón. A belvárosba mentem, rá jöttem hol is van.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Minden új, mégis régi/Finn Wolfhard(bef.)
FanficMinden új, a város, a házak, az emberek. Én nem vagyok új és a gondolataim sem, sajnos. Minden emlék egy emberre emlékeztet, még az újak is. Talán sikerül tovább lépnem? -A könyv első részében történt események, megtörténtek 2018.December 2-án a Cal...