Selam millet yılbaşına özel bölüm atmak istedim o yüzden bu bölümü yazdım iyi ve mutlu seneler...
Jimin:
-Benim yüzümden oldu
Jin:
-Öyle düşünme eğer o kalkan olmasaydı ölücekti anlıyor musun
Jimin:
-Yeteşebilirdim ama
Jin:
-Önemli olan denemek ve sen denedin
Jimin:
-Ama yetişemedim***********************************Jimin:
-O neydi
Jin:
-Bende bilmiyorum
Zeynep:
-Jin jimin jungkook neredesiniz mumyalardan kaçın
Jungkook:
-Buradayız der ve koşarak yanımıza gelir. Biz bjr yandan yumruk ve tekmelerimizi sallıyor bir yandan ise daha çelimsiz sayılan bts'i göz ucuyla kontrol ediyoruzdur. O sırada jungkook yere sırt üstü düşer. Biz yardım etmek için yanına koşmak isteriz ama mumyalarla saldırmayı kesersek hepimizi ısırabilirler e mumya ısırığınında zehirli olduğu düşünülürse bu bir nevi yarına kadar hepiniz öldü demek.
Jimin:
-Jungkook hadi ayağa kalk ve buraya gel.Tabi jungkook kalkamıyor bu sırsda mumya ısırdı ısıracak jungkook'u
Jimin:
-Madem ses yok ben geliyorum der ve koşar lakin bir mumya karşısına dikilir.Bunu gören hazal hızla flüdünü çıkarır ve sihirli melodilerle bir kazık oluşur onu da hızla mumyaya saplar.
Jimin:
-Bu seger yetiştim jungkook der. Biz ise çoğu etkisiz hale gelmiş mumyalarla ilgilenmeyi bırakırız. Şu an sadece rm ve rukiye ilgileniyor.
O sırada suga hazal'ın hedefi iyi tutturmasından dolayı konuşur.
Suga:
-Aferin s-(susturulmadı sustu çünkü suga aslında sevgilim demek istiyordu lakin bu olaylar ve hazal'8n onu sevmiyiceği düşüncesi ile şu anlık açılamıyor.)
Hazal:
-S derken
Suga:
-Bir an ağzımdan çıktı önemli değil. Tabi nasıl desin hazal seni seviyor sevgilim olarak görüyorum diyeBiz hızla koşmaya devam ederken kayalar üstümüze doğru gelir ve geçidi kapar. Bizde doğal olarak kayaların arasında sıkışmış oluruz.
Rukiye:
-Bir bu eksikti
Petek:
-Bardağın dolu tarafından bakın
Jhope:
-Aynen Petek haklı
Rukiye:
-Neymiş peki o dolu tarafı
Petek:
-İrena daha ortalarda yok
Rukiye:
-Merak etme o da buralarda bir yerdedir
Suga:
-İrena kim?
Ben:
-Malako adlı adama çalışan biri. Amaçları bizim o efsanevi ürünleri dünyaya satıp zengin olmak aynı zamanda dünya savaşı başlatmak istiyen biri
Jimin:
-Baya kötüymüş anlaşılan
Rukiye:
-Merak etme yakında tanışırsın zaten
Jimin:
-Jungkook bu arada ağrın var mı?
Jungkook:
-Hayır
Ayşe:
-Üzgünü. jungkook hiç o iksirden almamışım söz buradan çıkalım ilk iş onu düzelticeğim
Zeynep:
-Tabi çıkabilirsek
Ben:
-Of amma karamsarsınız gelinde şu duvarı kırmama yardım edin derim ve yardım ederler lakin duvarın kırılacağı yok bir taş bile yerinden oynamadı.Evet bir bölümün daha sonuna geldik. Gerçi bölümlerin özelliklede Mısır bölümlerin oldukça kısa bölüm sonuna gelmek kolay lakin sizler için yeni bölüm ne zaman gelecek diye beklemek benim için ise yeni bölüme ne yazsam diye düşünmek zor. Bu arada bazı arkadaşlar bölüm sonuna yazdığım yazıları okumuyorlar. Onları zorlayamam lakim okurlarsa memnun olurum. Bu arada sevdiğiniz bölümlere vote atmayı unutmayın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaderin Oyunu/Labirent(Tamamlandı)
FanfictionHayat nedir? Ne için yasadığını bilmeden yaşamak mı, sevdiğinin yaşasın diye yaşamak mı, umut mudur hayat?Yoksa bunların hic biri mi? Hayatın sizin için anlamı nedir? Yoksa anlamsız mıdır hayat? Benim hayatım hepsinden biraz farklıydı bir o kadar d...