Bölüm15:İtiraf/Bana Ne Söyleyeceksin?

23 6 0
                                    

Jungkook tan 
Bizimkilere tuvalate gitmem gerektiğini söyleyip kamera kayıtları için orada çalışan bir üst görevliye gitmiştim. Oradaki adını bilmediğim adama yalvar yakar rukiye ile rm'in çıktıkları sahnenin kamera kaydını almıştım. Sonra da hızlı bir şekilde aşşağı bizimkilerin yanına indim. Ardından da eve gittik zaten.

***********************************

Bir gün jin ve jungkook labirentte film bölümünde konuşuyorlardı. Lafa ilk jungkook atıldı zaten jin'in atılacağı da yoktu böyle bir konuşmaya.
Jungkook:
-E jin sen ne zaman söylüyorsun marie'e bak güzel kız kaçırırsın hem biz yol aldık siz öylece bakıyorsunuz birbirinize
Jin:
-Yavaş gel jungkook o kadar belli ettim mi ki bu bir. Ayrıca ayşe'in beni sevdiğini sanmıyorum bu iki Ayşe kimseyi sevmiyor bu üç ayşe nasıl açılacağı pek bilmiyorum bu da dört.
Jungkook:
-Evet o kadar belli ediyorsunuz ayrıca ayşee de en az senin kadar belli ediyor. Birbirinize bakışlarınız anlatıyor her şeyi. Yani ayşe seni seviyor ve sen de bir o kadar belli ediyorsun. Bunu ben de biz de kızlar da farkındayız bir siz değilsiniz dörde gelirsek açılma konusunda yapacağım bir şey yok tek tavsiyem sadece içinden geleni söyle ayşe anlar zaten seni rahat ol da ne zaman söyleyeceksin onu söyle
Jin:
-Madem öyle onu gördüğüm ilk an söyleyeceğim

Ayşe 'den
Labirentte iksir ve tıp bölümünde isimi bitirdikten sonra jungkook'a bir sey sormam lazımdı. Ben de film bölümüne gittim tam kapıya vurucakken jungkook'dan gelen ses ile durdum "sadece içinden geleni söyle ayşe anlar zaten sen rahat ol da ne zaman söyleyeceksin onu söyle" dedi bana kim ne söyleyecekti? Ben neyi anlayacaktım?O sırada jin konuştu. "Madem öyle onu gördüğüm ilk an söyleyeceğim" dedi. Hiçbir şey anlamamıştım ama anlamanın bir yolu vardı. Kapı dinlemek doğru değildi ve dinlediğimi öğreneceklerdi ama benim merakım ağır bastı ve odaya girdim. Odaya girdiğimde jin ve jungkook şaşırdı. Görende aşk itirafı yapacaklar sanacaklar. İç sesim nadir de olsa şimdi konuştu.
Neden olmasın?

O an iç sesime katılmak istedim. Doğru olmadığını bildiğim halde ah ne oluyor jin ne yapıyorsun bana...

Ben ise dayanamayıp sorumu sordum.
Ben:
-Bana ne söyleyeceksin Jin?

Jin bir şey söylemek ister gibiydi ama söyliyemiyordu da. O sırada jungkook bize bakıp konuşmaya atladı.
Jungkook:
-Ben sizi yanlız bırakıyım diyip odadan çıktı.Şu an kalbim maratonda koşarken aklım ne söyleyecek jungkook da gitti... diye beynimi yiyordu. Oysa iki dakika sonra öğrenecektim. Jin'in konuşması ile gerçek dünyama döndüm. Gözlerini gözlerime kilitledi ve derinlerime baktı ben de onunkine.
Jin:
-Bak ayşe sana karşı dürüst olacağım. Biz tanışalı üç hafta oldu ve benim kalbim gerçek anlamda ısınalı da, bahsettiğim kişinin gülmesi için her şeyi vereceğim de aynı zamanda o gülünce mutlu olacağım da hatta kalbimdeki kelebekliri pır pır atması bile üç haftada oldu.Hepsi onu gördüğüm an oldu. O her şeyi başlatan oldu o herşeyim oldu. Ve o herşeyim canımdan çok sevdiğim kişi sendin sendin ayşe. Herşeyim olan, kalbimdeki kelebekleri attıran, o gülünce güldüğüm kişi sendin sendin ayşe. Ayşe sonsuz mutluluğumuza bir adım atmama yardımcı olur musun? Ayşe sen benim sevgilim olur musun?

Hem şaşkınlığı, hem mutluluğu, hem heyacanı bir arada yaşadınız mı? Ben yaşadım daha doğrusu yaşatıldım jin sayesinde yaşadım. O an jinin ağzından dökülen kelimelerle yaşadım. O kelimelerin sahibi  ve jinin sevgilisi olma gururunu yaşadım.

Jin'e hiçbir şey demeden sıkıca sarıldım. Bence cevap belliydi sarılışımızda ve bakışlarımızda...

Ve geldik itirafın sonuna...
İtirafın son bölümü olduğu için güzel olmasına özen gösterdim. Hatta şu an keşke zeynep beyza'yı yani bana yazsaydım bu bölümü diyorum. Biliyorum bencilim. Şu an ne yazsam bilemedim o yüzden kısa keseceğim bir sonraki bölümde görüşmek üzere

Kaderin Oyunu/Labirent(Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin